אני לא יודע על מה לכתוב, אז בבקשה תאמרו לי!

VNKL 06/05/2015 575 צפיות 5 תגובות

סיפור ראשון- סיפור דרקונים- קללת הדרקון- דוד שלי נתן לי מתנה. זה היה תליון. קמע שכזה. המון זמן שלא ידעתי בכלל מה הוא עושה, עד שיום אחד דוד שלי מת. זה היה בדיוק שנתיים, בדיוק, לאחר היום הולדת שלי שבו דודי נתן לי את המתנה הזאת.
משום מה, כשהסתכלו על הגופה שלו בדירתו, לא היה שום סימן שזה משיבה טובה או מהתאבדות. לא ידעו מהי הסיבה למוות.
אבל מה שזה לא יהיה, כמעט בטוח שזה קשור לתליון הזה. אני ניסיתי להיפטר מהתליון הזה כל הזמן, אני אומר לכם, כל הזמן, אבל כל הזמן הוא חזר אליי שוב פעם.
שכחתי להציג את עצמי בפניכם, אני ג'ייסון, ואני בן 13, ועכשיו אספר לכם על מה שעברתי, חווית הדרקונים המזעזעת שלי:

סיפור שני- סיפור מתח- על גג האחוזה- התפשטה שמועה בכל רחבי עיר יהלום העד. בכל העיתונים בכל העלונים, בכל הטלוויזיות, ובכול ערוצי החדשות, בהכול! בהכול שמעו על הרצח הזה, הרצח שהתרחש באחוזת גרינהלד. בעלת האחוזה, גברת סטפמופר, הנרצחת, נרצחה בשעה שהיו שישה אנשים באחוזה, כך סופר על ידי מיטב הבלשים: האדריכל, מר לווי, שעשה שיפוץ אצל גברת סטפמופר, המשרתת, גברת אנה, המנקה, דלגורד, המבקר שביקר את סטפמופר, סר וויליאמס, הצבעי, שנשלח על ידי סטפמופר כדי לצבוע את קירות האחוזה, מר קורי, ועורך הדין, שקפץ לביקור באותו יום הרצח, מר גבריאל. לכולם הייתה סיבה משמעותית לרצוח את בעלת האחוזה, גברת סטפמופר, ולכולם היה מניע. אף בלש לא הצליח לפענח את מקרה הרצח, כולם חוץ מבלש אחד. כיוון שמקרה רצח זה היה קריטי ביותר כי גברת סטפמופר הייתה חברה חשובה של ראש הממשלה, קראו לבלש הזה מחו"ל, מצרפת, הבלש ז'ן קורג, הבלש הטוב ביותר בעולם, כך מספרים, ו.. זה אני. אני ז'ן קורג. אני חקרתי את מקרה הרצח באחוזתה של גברת סטפמופר ועכשיו אני אספר לכם על זה:


תגובות (5)

בבקשה תאמרו לי מה אתם חושבים,
בינתיים אחת אמרה לי הראשון,
אחת אמרה לי השני,
ועוד אחת אמרה לי שהיא מתלבטת בין הראשון לשני, אז אני לא יודע מה לעשות!

06/05/2015 07:17

תכתבי על מה שאת יותר אוהבת ואחר כך את השני או שתכתבי

06/05/2015 07:33

את שניהם בו זמנית אם יש לך זמן

06/05/2015 07:33

אני בן.
אבל אני רוצה לדעת מה אתם מעדיפים למרות זאת, להבין מה הטעם שלכם!!

06/05/2015 13:59

תראה, אתה צריך לכתוב סיפור שהקוראים יתחברו אל הדמויות, ושיוכלו לדמיין את העלילה, שלא יהיו דמויות קיטשיות כמו חנון, ביריון וילדה יפה, תמציא דמויות מעניינות משלך. אני לא אומרת שאתה לא עושה את כל אלה, רק מזכירה.

06/05/2015 14:59
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך