אני רוצה..

28/01/2017 673 צפיות אין תגובות

אני רוצה לנשוך לך חזק את אוזן ימין בזמן שאני מלטף לך את השיער וביד השנייה מגרה לך את הפטמה השמאלית, לשמוע את אנחות הגירוי הקטנות האלה…
לרדת עם הפה לאט לאט לצוואר, להשכיב אותך על המיטה ועם שתי הידיים לזעזע קלות את הציצים היפים שלך, להרים את הראש לשנייה ולראות את העינים שלך עצומות, מתמכרת לתחושה…
להעביר את היד שלי לאט לאט על הגוף שלך, להרגיש אותך קופצת כי זה מדגדג, ללטף לך את המשולש שלך בעדינות דרך התחתון הרטוב שלך מלמעלה עד למטה וחוזר חלילה;
לשמוע אותך מתחננת להמשיך, להוריד לך את התחתון ולחשוף את המשולש שלך, להרגיש את האיבר שלי מזדכר לנוכח המראה, להעביר את הידיים שלי על השפתיים התחתונות שלך, קוראות לי להכנס תוך כדי שהם נוטפות מיצי חשק שנשפכים בעדינות על הגוף שלך, להניח את הלשון שלי על העור הנעים שלך.
להתחיל להעביר את הלשון בעדינות מסביב, לשמוע אותך לוחשת בכאב ״בבקשה תתקדם פנימה!״ להרגיש את הפעמון שלך בין השפתיים שלי, לשמוע אותך משחררת אנחת רווחה…
להתחיל ללקק ולהגביר מהירות, לשמוע אותך מגבירה את קצב הנשימות…
את תצעקי ״אני לא יכולה יותרר״ אבל אני לא ארחם עלייך ואמשיך לשמוע אותך נאנקת מעונג.
ארגיש שהאיבר שלי בשיאו, אטייל איתו קלות על הפס המתוק שלך ואחדיר אותו פנימה.
אראה את הפה שלך נפתח מהלם וגירוי ואניח את הידיים שלי על הגוף שלך, אתחיל להכנס ולצאת ממך בקצב משתנה…
לשמוע אותך משתוללת מעוצמת הריגוש, תוך כדי שהידיים שלי מוצאות מנוח על אחד מאיברי גופך המושך…
להוציא את החרב שלי אחרי עשר דקות ולחזור לפנק לך את הכפתור האלוהי בעזרת הלשון, לשמוע אותך מתקרבת ובצעקה בלתי נשלטת את תצרחי ״אני גומרתת״ וארגיש את האורגזמה שלך מתפרצת על פניי! אמשיך ללקק עוד עשר שניות ואז אחדיר שנית את האיבר שלי לתוך הוואגינה החלקלקה שלך, אתחיל לרכב עלייך במהירות שלא הכרת.
לשמוע אותך מייללת מכאב, לצאת ממך, להתקרב אלייך ותכניסי את הזין שלי לפה שלך, תמצצי אותו חזק ומהר, אז אצא וארגיש את הנוזל הרותח שלי יוצא ונשפך החוצה על שנינו..


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך