נטלי16
הייייי
המשך יבוא.... זה נשמע כזה דרמתי ככה .... חחחחח :)

אנשי החושך … 11

נטלי16 06/10/2012 836 צפיות 6 תגובות
הייייי
המשך יבוא.... זה נשמע כזה דרמתי ככה .... חחחחח :)

"צ'אד פשוט תשתוק ! " הרימה זואי את קולה , "לעזאזל איתך למה הגעת לכאן? , קום ולך מכאן ! " אמרה .
צ'אד הבין שעכשיו היא מדברת מהלב , הוא עזב את חדרה כועס ונסער .
באותו לילה שכבה זואי ולא הצליחה להירדם , מצפונה וליבה לא נתנו לה מרגוע , היא יצאה מהחדר בשקט ושמעה את נשימותיהם של סת' ואדל רגועות וישנות .
'השעה 2 בבוקר ואת מסתובבת לך ברחוב ' גערה בעצמה , היא ידעה שהיא תתחרט על זה שהלכה אליו אך ליבה התחנן לראות אותו .
זואי הבחינה בחלון חדרו פתוח וכרגיל הכול חשוך. היא הוציאה סיכה מראשה ופתחה בעדינות את דלת ביתו . בפעם הראשונה נכנסה זואי לחדרו של צ'אד , החושך לא איפשר לה לראות משהו מיוחד .
"מה את עושה כאן " אמר לפתע , זואי קפצה והביטה מסביבה , לעיניה לקח זמן להתרגל לחושך .
"אני … " החלה לומר אך לא מצאה את המילים , צ'אד יצא מאחורי דלת החדר וטרק אותה , הוא נעמד מולה וזואי הרימה את ראשה להביט בעיניו .
"בלונדיני .. " החלה לומר אך שוב לא מצאה מה להגיד . "אני יודעת שאני אתחרט על זה בבוקר .. " החלה לומר אך הוא קטע אותה .
"אז אין לך מה לחפש פה " אמר בקור .
"אני מנסה לתקן משהו " אמרה כועסת .
"את מה צוענייה? . את נלחמת בינך לבין עצמך " אמר והלך להביט בחלון . "אם תחליטי להישאר את צריכה לסמוך עליי " אמר .
"צ'אד אני רק רוצה שתנשק אותי עוד פעם אחת " אמרה זואי , אוזניה לא האמינו למה שיוצא מפיה . צ'אד הסתובב להביט בה ונשען אל החלון , היא התקרבה אליו במהירות וזרועותיה הקיפו אותו .
"צוענייה … " לחש מול פיה , עיניה טבעו בתוך עיניו ושפתיה התחככו בשלו , "בלונדיני אני… " החלה לומר אך הוא נישק אותה לפני. הם התנשקו יותר משחשבו , צ'אד נעמד וגובהו הקשה על זואי להגיע לפניו . הוא הרים אותה והיא כרכה את זרועותיה סביבו , "צ'אד אני צריכה אויר " ביקשה והתיישבה על מיטתו , הוא המשיך לעמוד והביט בה . "העניים האלה שלך … " אמרה .
"השפתיים האלה שלך … " החזיר והתקרב אליה , זואי נשענה אחורה אל הכריות וצ'אד הביט בה .
"תראי לי צוענייה " ביקש , זואי עצמה את עיניה וידעה שהיא מראה לו את חולשותיה , היא הרימה את חולצתה והראתה לו שוב את הצלקת.
צ'אד התקרב והשעין את ידיו על המיטה כשהיא ביניהן . כאשר נגע בצלקת בטנה של זואי החלה לפרפר.
"אל תיקח את זה" ביקשה בעניים סגורות , "זה חלק ממני " אמרה .
צ'אד נישק אותה שוב , "תראי לי עוד " לחש לאוזנה , זואי כמהופנטת הורידה חצי מהמכנס שלה והראתה לו את הקעקוע שלה עם שלושת הכוכבים , כאשר נגע בכוכבים עצמה את עיניה . הוא עבר על שלושת הכוכבים וכשהגיע לאחרון הוא הבחין בחתך שנמצא מסביבו . צ'אד ההמום הביט בפניה של זואי וראה אותה מתאפקת לא לפרוץ בבכי , "זואי , זאת הקללה? מוות ? " שאל .
( אצל מכשפים בד"כ כלל האח הגדול נושא את קעקועי משפחתו , אך הצוענייה הזאת קוללה , בידי מי? שאל את עצמו צ'אד . מי רוצה שתמות ? . שאל את עצמו .)
"בגלל זה אין לנו סיכוי בלונדיני " אמרה באיפוק .
צ'אד התיישב על המיטה והרים את זואי , הם ישבו פנים מול פנים וצ'אד ליטף את פניה.
"בלונדיני אני נמשכת אליך כמו שלא נמשכתי למישהו אף פעם , אני רוצה אותך . אבל אלה החומות האחרונות שנשארו לי . אני יגרום לך סבל , כמו שגרמתי לאלכס , ולאמא שלי . " אמרה וקולה רעד .
"צוענייה חיכיתי לרגע שתגידי לי את זה " אמר ונישק אותה . היא עצרה אותו והביטה בו בשאלה , "הקשבת לחלק השני המשפט ? " .
"כן הקשבתי , וזה לא מעניין אותי כרגע . אני רוצה אותך " אמר ומחץ את פיה , גופה נענה להצעתו , והוא גרם לה לשכוח הכול . בחוץ התאספו עננים וגשם החל לרדת בכל הכוח , צ'אד ידע עמוק בתוכו ששניהם גורמים לשמים לירוק ברקים ורעמים .
זואי זכרה שיום שבת לכן נתנה למחשבותיה לנוח ונרדמה בזרועותיו של צ'אד .
"אנחנו כאלה צפויים " אמרה זואי כאשר צ'אד קם מהמיטה .
"לפעמים גם דברים צפויים הם מעניינים " אמר הוא הסיט את הוילון כך שהשמש לא תיכנס לחדר .
"בלונדיני " אמרה זואי והביטה בתקרה .
"את לא תברחי " הודיע והלך לצחצח שיניים .
'אין לי ברירה . מצטערת ' לחשה זואי .
היא יצאה מביתו במהירות וחזרה לביתה. כצפוי אדל וסת' ישנו וזואי ניצלה את הזמן לאמבטיה חמה ולשינה טובה .זואי התעוררה לאחר מספר שעות והלכה למטבח לשתות קפה . היא עמדה מול החלון והביטה בגשם שיורד מהלילה ללא הפסקה .
"את יודעת שהוא לא ישחרר עכשיו " אמר קול מאחוריה , היא הסתובבה בבהלה וראתה את סת' מולה , "מצטער לא התכוונתי להבהיל " אמר במבוכה .
"זה בסדר " אמרה צוחקת . הוא הביט בה ממתין לתשובתה .
"סת' אני לא יודעת על מה אתה מדבר " הכחישה זואי וחזרה להביט מהחלון.
"הוא טיפוס עקשן זואי , את מכירה אותו מספיק בשביל לדעת שהוא שונא לדבר , ולהיות נחמד . בדיוק כמוך " אמר בגיחוך .
"סת' לאן כל זה מוביל ? " שאלה זואי בחוסר עניין מופגן .
"נראה לי שאת יודעת לבד " אמר ,
לפני שהספיקה לענות אדל נכנסה למטבח וקטעה את השיחה .


תגובות (6)

תמשיכי מהר!!!!

07/10/2012 01:09

OMG
הם התנשקו אווווו
תמשיכי

07/10/2012 01:39

מבטיחהההה!!!

07/10/2012 02:51

יאאא זהווו , אניי מתההה ♥♥
סווורי לא ראיית שהעלת , אני בקוושי נכנסת לסיפורי פנטזיה , בקוושי ><
אווף *~*

07/10/2012 19:31

העלילה מסתבכת… אני ממליצה לך לעקוב חחחח

09/10/2012 04:57

>//////////////////<
אני מתה על צ'אד…*~* ועל הסיפור….
*~*~*~*~*~*~*~*~*

07/05/2013 05:09
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך