נטלי16
הייייי
טוב אז באמת הסוף של הסיפור מתקרב..... לא תאמינו כמה הוא מפתיע!!!!!!!!
אה... ו... בזכותכם אני כבר כותבת אחד חדש...
תודה!!!!!!!!!!!

אנשי החושך … 14

נטלי16 02/11/2012 930 צפיות 6 תגובות
הייייי
טוב אז באמת הסוף של הסיפור מתקרב..... לא תאמינו כמה הוא מפתיע!!!!!!!!
אה... ו... בזכותכם אני כבר כותבת אחד חדש...
תודה!!!!!!!!!!!

באותו לילה התיישבה זואי על מיטתה וקראה לרוחות .
"רוחות יקרות , הבאתן את השמש ויחד איתו את התקווה . בבקשה תבאנה איתכן את הירח . " זימרה זואי בגאלית .
פעמוני חדרה צלצלו סביבה ואחרי 3 דק' סוערות השקט חזרה לחדרה וזואי שקעה בעייפות ונרדמה , סומכת על הרוחות שיביאו עימן את הירח.

בוקר אחרי התעוררה זואי מלאת אנרגיה , היא יצאה לבית של אמבר במטרה להתפייס איתן .
"יש משהו שאתן צריכות לדעת " אמרה זואי , אמבר ואדל התיישבו והביטו בזואי מבט מלא דאגה . סת' ודניאל נכנסו באותו שנייה והביט גם הם בה .
"אבא נהרג בתאונת דרכים " אמרה זואי ,היא הרימה את עיניה לבנות וראתה עד כמה האמת פגעה בהן . עיניה של אמבר התמלאו דמעות ואדל ניחמה אותה בחיבוק .
זואי הביטה באחיות וידעה שהן יהיו אחת בשביל השנייה כאשר היא כבר לא תהיה , האהבה שלהן תחזק אותן והילד שאומר להיוולד יכניס להן שמחה ואושר לחיים .
"ועכשיו תסלחו לי אני חייבת ללכת " אמרה זואי ויצא בסערה מביתן .
זואי הלכה במהירות לכיוון החנות ולא הביטה לצדדים , "סליחה אולי תוכלי לעזור לי " שאל אותה אדם .
זואי נעצרה והביטה בו בכעס , הוא ראה בעיניה כעס וחשב שזה משעשע "אני מחפש את המלון "ריו" " אמר ,
"תפנה כאן ימינה . ותמשיך ישר " אמרה ושילבה את ידיה על בטנה.
"טוב אז אני מניח שעוד ניפגש " אמר .
"כן בטח " אמרה עצבנית והמשיכה לחנות .
במשך שבוע זואי לא שמעה מצ'אד , וגם הוא לא ממנה .
הוא יצר קשר עם חברים ישנים מניו יורק וביקש מהם עזרה בקשר לירח.
הוא ידע שאין סיכוי שהוא יצליח תוך שבוע למצוא אותו , אך הוא לא רצה להאמין שזואי תלך .
'אלוהים מה קורה לי ' שאל את עצמו , האם הוא מתאהב בה? .
"היי " אמר סת' , זואי הרימה את עיניה מהספר והביטה בו . "התרגלתי כבר לפנים הזועפות שלך " אמר והביט מסביבו , "הגיע מכשף לעיירה " אמר. זואי הישירה מבט לעיניו , "מה? " שאלה .
" צ'אד שלח אותי להגיד לך את זה . הוא אמר שאת תדעי מה לעשות " משהו כזה אמר סת' נבוך . זואי הסמיקה מעט וכעסה החל לעבוד , "תגיד לבן דוד שלך…" החלה לומר עד שאדם נכנס לחנות , שניהם הביטו באדם וזואי זיהתה אותו .
"תגיד לו שמצאתי כבר . ירח מלא התבצע שבוע הבא יום ראשון . ב12 בלילה על הגבעה , תגיד לו לא לאחר . "
אמרה זואי ושילחה את סת' מהחנות .
"נרגעת מהבוקר? " שאל התייר , זואי סרקה את גופו ולא יכלה לזהות היכן הקעקוע .
"אתה ירח . אני צריכה את העזרה שלך " אמרה ישירות .
הוא חייך אליה בחיוך כובש , "אפשר לדבר על זה בארוחת ערב " הציע .
"לא תקשיב זה משהו ממש חשוב " ניסתה לתרץ .
"בארוחת הערב " אמר שוב מחייך . זואי נאנחה בתסכול והסכימה. הוא המשיך להביט בה כאשר זואי ענתה לפלאפון שלה ,
"היי אדל " , זואי הבחינה שהוא לא מוריד את עיניו ממנה והרגישה לא בנוח .
"זואי תגיעי לבית החולים אמבר יולדת " אמרה אדל נרגשת . ליבה של זואי החל לדפוק במהירות והיא צחקה בקול מרוב התרגשות , אוקי אני מגיעה . להביא משהו אדל? " שאלה שוב לא מבחינה בהתרגשות שלה .
"אני מניח שנדחה את זה למחר בערב " אמר , זואי הביטה בו ולראשונה חייכה אליו .
"אחותי עומדת ללדת כל רגע . אני חייבת לזוז לשם " אמרה.
זואי אספה אל תוך תיקה קרמים ומשחות שידעה שאמבר תצטרך .
"אני זואי " אמרה תוך כדי סגירת כספת .
"אני מאט . את צריכה עזרה? " שאל .
בלי לענות זואי נתנה לו להחזיק את שק המוצרים והם יצאו מהחנות .
"טוב אני מניח שנתראה מחר בערב . מזל טוב . לאחותך כאלו " אמר מובך .
זואי חייכה אליו שוב ולקחה ממנו את השק .
"איפה היא ? " שאלה זואי את סת' במסדרון .
"הם כולם בפנים , אמבר התעקשה שאני אחכה לך בחוץ . הם כאילו הסכימו להכניס את כולנו אני לא מאמין " אמר סת' רועד .
"אוקי בוא ניכנס " אמרה זואי .
זואי נכנסה לתוך חדר הלידה וחייכה מאושר לראות את משפחתה מאוחדת . אמבר שכבה וצרחה מכאב , דניאל החזיק לה את היד ולחש לה באוזן . אדל עמדה לידה נרגשת יותר ממה שהראתה .
"היי אחותי " אמרה זואי ,
"זואי אני לא יכולה יותר " אמרה אמבר מייבבת .
"קדימה את בסוף . עוד קצת אמבר . הוא כמעט בחוץ " עודדה זואי .
לאחר חצי שעה העבירו את אמבר לחדר מנוחה , "איפה הילד שלי ? " שאל דניאל מודאג ,
"כבר יביאו לכם אותו . מזל טוב , יש לכם כבר שם? " שאלה האחות ,
"כשהוא יגיע לכאן נגיד.. " אמרה אמבר . אדל התיישבה על כיסא שהיה לצד מיטתה של אמבר וזואי נשענה על אדן החלון כאשר צ'אד וסת' נכנסו עם פרחים ומספר בובות פרווה .
"מזל טוב להורים המאושרים " אמר סת' וחיבק את דניאל .
לאחר מס' דקות האחות הביאה את התינוק וכולם התרגשו מהילד הקטן שאמבר החזיקה ,
"את בטוחה ? " שאל דניאל את אמבר בהיסוס .
"ב 100% אחוז ! " אמרה לא מהססת .
"החלטנו לקרוא לו אדם " אמר דניאל מרוגש והביט בצ'אד . זואי עקבה אחר מבטו של צ'אד והבחינה שהבעת פניו משתנה משמחה לכאב וכעס . "צ'אד החלטנו שאתה תהיה הסנדק " אמרה אמבר בלחישה . הוא עמד שם מס' דקות ושתק , לאחר מכן הוא התנצל ויצא מהחדר . דניאל הפנה את מבטו לזואי ועיניו ביקשו שתצא אליו . בלי לחשוב פעמיים יצאה זואי אחרי צ'אד .
היא יצאה מבי"ח וניסתה לחשוב לאן הוא היה הולך , היא עברה את הכביש והבחינה בו יושב בחושך על ספסל . היא התיישבה לידו והבחינה שהוא מביט לשמים בשאלה .
"האשמה . זה הרגש שיכול לגרום לך למות , להשתגע . ולגרום לך לחיות כל החיים . זה הרגש הכי מסוכן וחזק שיש " אמר צ'אד.
זואי הביטה גם היא לשמים וידעה על מה הוא מדבר .
"כולם חושבים שאפשר להתגבר עליו אבל אי אפשר " השלימה זואי .
היא שילבה את ידה בידו וצ'אד ליטף את ידה .
"זה השם של אבא שלו . פאק ! מה הוא חשב לעצמו ? , ואני סנדק? " אמר צ'אד בכעס , הוא אגרף את ידו ונתן אגרוף לספסל . זואי נבהלה מעוצמת המכה והבחינה בכאבו , הוא השעין את ידיו על ברכיו וכיסה את פניו . זואי הניחה את ידה על ברכו , והוא הרים את מבטו אליה כאשר נשען אחורה . זואי התקרבה אליו ומסגרה את פניו בידיה והביטה אל תוך עיניו .
"תקשיב לי טוב בלונדיני . תפסיק להרגיש אשם על משהו! . אלוהים ישמור תראה איך הוא אוהב אותך . אתה הסנדק של האושר שלו . תראה איך הוא מביט בך בהערצה , אתה אח שלו! " אמרה ברגש .
היא הביטה בעיניו מלאות הכאב ולא יכלה לסבול את הצער שלו.
"את מדהימה ! " חשב לעצמו צ'אד בראש .
הוא חיבק אותה ונשם את צווארה אל תוך ריאותיו . "איפה היית כשזה קרה? " שאל ספק אמר .
היא העבירה את ידיה על גבו הלוך ושוב עד שנרגע ועיניו התרוקנו מכעס . זואי קמה , והציעה את ידה לצ'אד הוא הביט בידה ולא נאחז בה . היא הופתעה מהסירוב הפתאומי אך הופתעה עוד יותר כאשר משך אותה עד שגופיהם התנגשו ונישק אותה . כשהפסיק זואי פקחה עניים בכוח וניסתה להיזכר מה רצתה להגיד . הם חזרו בחזרה אל חדרה של אמבר , צ'אד הביט בתינוק והתאהב , הוא החזיק אותו מספר דקות וטייל , כשהתינוק פקח את עיניו הכסופות צ'אד הבחין שהילד יקבל את הבעת פניו של הצוענייה . בזמן שאדל וסת' הלכו להביא לאמבר בגדים ודניאל יצא להביא קפה . צ'אד התקרב בנוחות אל זואי ונתן לה להחזיק אותו. "יהיו לו את העניים שלך " אמר והביט בה .
זואי בלעה את גוש הרוק שהעיק לה בצוואר והביטה בו ואז בתינוק .
"שיהיה יפה ומוצלח כמו ההורים שלו . לא כמוני " אמרה , היא הבחינה שהוא עוצר את עצמו מלדבר .
היא הביטה שוב בתינוק וחשבה על כך שאולי לא תצליח להביא לעצמה ילד , אולי תוך שבוע היא תמות וחייה יקטעו ברגע . לא יהיו לה ילדים .
זואי הרגישה איך דמעה אחת חומקת מעיניה היא מיהרה להחזיר את התינוק למיטתו , היא ניגבה את הדמעה ונפרדה חטופות מאמבר. צ'אד הבחין באיפוק שלה , וידע לאן המחשבות שלה נודדות . הוא הביט בה כשמיהרה לצאת מהחדר .
"את עדיין חושבת שתמותי ? " שאל צ'אד מאחוריה . זואי המשיכה ללכת ולא ענתה לו מחשש שתתפרץ בבכי . "צוענייה אם לא תעצרי אני יעצור אותך בכוח " הרתיע . זואי לא הקשיבה לו והמשיכה ללכת . לרגע זואי בלעה את הכאב בגרון .
"צ'אד די , יש לך חיים משל עצמך אני לא יכולה להשליך הכול עליך . אני לא יכולה לסבול את זה שאתה מרחם עליי " אמרה והגבירה את קצב ההליכה .
"ואת אומרת את כל זה כשאת לא מביטה בי כי… ? " שאל .
"אני צריכה ללכת מכאן " אמרה והחלה לרוץ הביתה .
צ'אד עצר באמצע , הוא ידע שהוא יצליח לעקוף אותה ולגרום לה לבכות כאן . הוא לא רצה זאת .
זואי הגיע לביתה מתנשפת מהריצה , היא נכנסה להתקלח ובכתה , פניה האדימו מהמים הרותחים ומהדמעות שלה גם יחד . מאיפה החולשה הזאת? שאלה את עצמה .היא יצאה מהמקלחת התלבשה ונכנסה למיטה , המחשבות לא אפשרו לה לישון . היא הסתובבה מצד לצד , "זואי את ישנה? " לחשה אדל מציצה אל חדרה . זואי עצמה את עיניה במהירות ולא ענתה . אדל הניחה לה וסגרה אחריה את הדלת .
"זה מתקרב…. " לחשה לעצמה זואי…


תגובות (6)

תמשיכי כבר

02/11/2012 09:25

אם היא תמות דמך בראשך (ככה כתבים לא (?)
תמשיכי

02/11/2012 09:44

יואו תמשיכי כבר מהר! ולאאא אל תעשי את הסוף קרובב!

02/11/2012 11:24

תמשיכייי במהיירות , ווואיי שמתיי לב שאני תמייד אחרונה ….
פ'סדר !

02/11/2012 16:09

חחחחחח…. מבטיחה בקרוב….
אנג'ללל אל תהרגי אותי!! …. אבל את באמת תופתעי בסוף… ;)

03/11/2012 12:09

חחח, אני כזה לא קשורה, אבל מזל טוב לה ^_^

07/05/2013 05:43
17 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך