נטלי16
הייייייי
טוב אז ככה מצטערת שהפרק קצר...פשוט פרק הבא הוא האחרון , והסוף מתקרב.....
אני קצת לא סגורה לגבי הסוף...
פליז תעזרו לי לבחור אותו באמת שאשמח לשמוע רעיוניות...

אנשי החושך…16

נטלי16 12/12/2012 761 צפיות 10 תגובות
הייייייי
טוב אז ככה מצטערת שהפרק קצר...פשוט פרק הבא הוא האחרון , והסוף מתקרב.....
אני קצת לא סגורה לגבי הסוף...
פליז תעזרו לי לבחור אותו באמת שאשמח לשמוע רעיוניות...

הדרך היחידה להגיע לניו יורק עכשיו היא רק לעבור ממקום למקום , חשב צ'אד .
הוא נכנס לביתו במהירות וחיפש את ספר הלחשים של משפחתו בין ערימות הקופסאות שהונחו בעליית הגג הוא מצא את הספר.
'העתקה ממקום למקום' חשב לעצמו . לאחר שמצא את הלחש וגילה שזה דורש אנרגיה רבה החליט צ'אד להעתיק את עצמו לבית הוריו . הוא עמד במרכז החדר ולחש …

אימו ואביו ישבו במרפסת ביתם והביטו בתמונות שעל השולחן .
ברגע שצ'אד הופיע בבית אימו ניפצה את כוס הקפה שלה על הרצפה .
"היי אמא , היי אבא " אמר צ'אד בקור , הוריו הרימו את עיניהם לבנם .
אימו "רוזי " ואביו "באדי " .
"ילד שלי גדלת כל כך " אמרה רוזי מנסה להתקרב אליו .
צ'אד הרים את ידו להרחיק אותה ממנו . ועיניה התמלאו דמעות .
הוא הביט באביו וראה את פניו נפולות , "לדניאל נולד ילד . קראו לו אדם " אמר .
הוריו התעלמו מההודעה והמשיכו להתעסק בשלהם .
"אני צריך את העזרה שלכם " אמר והסתובב להביט אל הנוף מהמרפסת .
" מי זאת? " שאל אביו ,
"הצוענייה שלי" אמר צ'אד . הוא עצם את עיניו והתפלל , "בבקשה תגידו לי שיש דרך לבטל קללת מוות " .
רוזי קמה ממקומה ונעמדה לידו , השקט שהיה אחרי הבקשה של צ'אד אישרה לו שאין דרך . צ'אד אגרף את ידו וחבט בקיר מעצבים . "אתה השמש , והיא הכוכבים. שילוב מסוכן אך אפשרי ביותר . מצאתם את הירח, " אמרה רוזי .
"ירח מלא מתרחש עוד יומיים . אם לא תצליחו להבין איך זה עובד באותו לילה היא… " אמר באדי .
"מה שהוא מתכוון להגיד זה שאף אחד לא יודע איך בדיוק עושים את זה . המכשפים הכי גדולים לא הצליחו לפתור את התעלומה . אני לא אשקר , הסיכוי להצליח הוא נמוך " .
"ואם אנחנו נצליח היא תישאר חיה ? " שאל צ'אד .
"סבתא שלי סיפרה לי בילדותי שסבא שלה ניצל מהקללה . היא לא סיפרה איך אבל אמרה שמחזה כזה אי אפשר לשכוח . יכול להיות תופעות לוואי , היא תיהיה מחוסרת הכרה או שהיא תיעלם ותחזור . אין הגדרה לזה " אמר אביו .
"אני אקח את הסיכון " אמר צ'אד הוא הביט בשניהם במבט קר והתקדם לכיוון מקום הופעתו . המקום הזה גורם לו שינוי הבין צ'אד , כל העבר חוזר ברגע אחד. 'תאטום את הלב ! ' ציווה על עצמו .
רוזי המשיכה לעמוד במקומה על המרפסת וסגרה את עיניה בחוזקה . "בהצלחה בן שלי . אתה הבן שלי לנצח " אמרה . ליבו של צ'אד קפא למילותיה . הוא לחש ונעלם .
זואי שיחקה עם אדם התינוק כאשר צ'אד הגיע לביתה של אמבר , עיניו היו קרות וחלולות כאשר הביטה בהם . "יש לנו יומיים " לחש צ'אד לזואי .
זואי הרימה את עיניה אל עיניו , הקור והריקנות עדיין היו שם . "צ'אד העניים שלך … " החלה לומר כאשר אדם החל לבכות . זואי התרחקה מצ'אד והרדימה את אדם . לאחר שנרדם זואי נישקה את אדם בעדינות והניחה אותו במיטתו. "תפגוש אותי ליד הצוק בעוד שעה . אני הולכת להביא את מאט " אמרה זואי ויצאה מביתה של אמבר . אדל עמדה ליד הדלת והביטה בצ'אד מבט שואל . "מה אתם זוממים? " שאלה במבט חוקר את צ'אד .
"אני צריכה את העזרה שלך " אמרה זואי בפתח ביתו של מאט . צ'אד עמד ליד הצוק כאשר את זואי ועוד מישהו זר מתקרבים יחד . הוא הסתובב להביט בהם מתקרבים , הזר החזיק 2 ספרים גדולים ועבים והתקרב בצעדים קלילים .
"צ'אד תכיר זה מאט . מאט זה צ'אד " אמרה זואי קצרת רוח . רוב השיחה ניהלו מאט וזואי צ'אד שתק רוב הזמן הוא הקשיב לדרכים שלהם .
"דם . זה הפיתרון " אמר לפתע צ'אד . זואי ומאט הסתובבו אליו בחדות ." ברגע שמשלבים את הירח , השמש והכוכבים . נוצרת כימיה בלתי אפשרית . ואנרגיה מטורפת שמושלכת לאן שמכוונים… " אמר צ'אד והביט בספר . מאט הביט בצ'אד מבט מתנשא ואז החל לדפדף בספר . " זה נכון! " אמר בקול מופתע . "מה… " אמרה זואי בהתרגשות וחטפה את הספר מידיו של מאט . "זה חייב להיות מדויק ודם טרי " אמרה , היא הביטה בצ'אד בהתרגשות אך המבט הקר והחלול נמצא שם . מאט הניח יד על ברכה של זואי והביט אל עיניה . "עוד יומיים . יום רביעי ב11 ניפגש כאן . וב12 נעשה את זה " קבע מאט .


תגובות (10)

השבווע או היוום חח ?
תשמיכיי במהיירוות , את כותבת פעם בחודש אפילו שאת מבטיחה פעם
בשבוע :(
אווף אניי לא רווצה שזואי תמוות :(((((
עצווב, חחח
אני רוצה לעזוור לך , והוו אחד הסייפורים !

12/12/2012 14:25

השבווע או היוום חח ?
תשמיכיי במהיירוות , את כותבת פעם בחודש אפילו שאת מבטיחה פעם
בשבוע :(
אווף אניי לא רווצה שזואי תמוות :(((((
עצווב, חחח
אני רוצה לעזוור לך , והוו אחד הסייפורים !

12/12/2012 14:25

השבווע או היוום חח ?
תשמיכיי במהיירוות , את כותבת פעם בחודש אפילו שאת מבטיחה פעם
בשבוע :(
אווף אניי לא רווצה שזואי תמוות :(((((
עצווב, חחח
אני רוצה לעזוור לך , והוו אחד הסייפורים !

12/12/2012 14:25

שהיה קצת קיטשי כי אני רוצה שלזואי וצאד היו ילדים ><
סיפר מדהים תמשיכי ומהר

12/12/2012 16:37

אוומייגדד זה נגמרר עוד פרקק?!?!?!??!!?!!
שזואיי לא תמותת!!!
תמשיכיי מהר!

13/12/2012 00:08

חחחחחחחחחחח דנה אני מחכה לרעיון שלך….
זה לא יהיה צפוי אם זואי תחיה דניאלי ?
אנג'ל אני רוצה להפתיעעע :)

14/12/2012 00:28

חחח אין לי מושג קלוווש !

17/12/2012 13:28

הייי לכולם העלתי את הפרק האחרון …. :)

13/01/2013 13:22

ישששש !

13/01/2013 13:28

זה לא עלה O___O

13/01/2013 13:29
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך