נטלי16
היייי
הפרק נורא קצר אני יודעת....
בבקשה תספרו לי איך....

אנשי החושך… 2

נטלי16 16/07/2012 714 צפיות 4 תגובות
היייי
הפרק נורא קצר אני יודעת....
בבקשה תספרו לי איך....

"שתי בנות " אמר סת' לצ'אד , צ'אד הביט דרך מרפסת הבית וחשב , "לא . הן שלושה כאן " אמר רגוע .
"זה לא מהווה סכנה בשבילנו נכון ? " , שאל דניאל .
"אתה רוצה להתחיל איתה , אם הבלונדינית . אין לי התנגדות " אמר צ'אד וחייך חצי חיוך .

אחה"צ אדל ניקתה את הבית בזמן שאמבר וזואי שקעו בהכנת השיקויים.
"פגשנו היום בסופר את השכנים החדשים " אמרה אמבר , זואי הביטה בה וראתה את מה שלא רצתה לראות . "אתן כבר ילדות גדולות , אני לא יכולה לקבוע לכן מה לעשות " אמרה זואי מסתירה את כעסה .
"זואי , אם אנחנו עושות משהו לא נכון פשוט תעצרי אותנו " ביקשה אמבר .
זואי שתקה היא לא ענתה לה . 'מה שחייב לקרות יקרה ' חשבה לעצמה .
הלילה ירד זואי הרגישה אותו מתקרב , נחושה להסתיר מאחיותיה את הסכנה יצאה זואי בתירוץ שהיא יוצאת לדייט . אחיותיה לא האמינו לה אף פעם , זואי הייתה קשוחה לא רק כלפיהן , אלה גם לכל מי שניסה להתקרב אליה , כך היא מצאה את עצמה בלי זוגיות רוב זמנה .
השעה הייתה 10 בלילה כאשר זואי יצאה מביתה , היא לבשה מכנס שחור , וחולצת תחרה בצבע כחול עמוק , נעלי הבובה שלה לא הסתירו אל כל רגלה וגילו עור חיוור . מטיילת בין הרחובות הגיעה זואי לצוק המשקיף אל רובו של העיירה .
"אני לא מבין למה הזהירו אותי מפנייך " אמר קול עמוק מאחוריה .
זואי עדיין עמדה גב אליו כאשר ענתה לו . "מי שלח אותך ? " .
האדם צחק בגסות וזרק את תיקו על הרצפה .
זואי הסתובבה לאיטה וגילתה לראות אדם גדול מימדים , "אל תגידי לי שהפתעתי אותך " אמר ברשעות. זואי הביטה בו בשקט , והוא נעשה עצבני מכך .
"זה קצת דפוק שאף אחד לא מבחין בכן . שנותנים לכן כזה חופש כאן . מקומכן לא כאן אתן צריכות למות " אמר והוציא סכין מכיסו .
מניסיונות העבר שלה למדה זואי לא להתרגש מסכינים אך ידעה שהם מסוכנים .
זואי הרימה את ידיה ולחשה " תנו לי כוח " . רוח נשבה לפתע והעיפה את האדם על הרצפה .
למרות משקלו הוא נעמד בקלילות והמשיך להתקרב אליה , הוא חבט בבטנה והיא נפלה על הרצפה , כאשר הניף את הסכין לכיוונה זואי בעטה בחוזקה את ידו, אם הוא היה אמיתי ידו היה יוצאת ממקומה מעוצמת המכה , חשבה זואי.
לפתע התקרב אליה ולפנ שהספיק להגיב האדם תפס את זואי מצווארה והצמיד אותה לעץ .
רגליה התנתקו מהרצפה וזואי הבחינה שהיא מפסיקה לנשום .


תגובות (4)

מדהים תמשיכי מהר!!!! בבקשה!!!

17/07/2012 08:12

אוקי…….
מעניין………..
נחמד……………..
תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי תמשיכי

17/07/2012 10:01

חחח תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה תודה :) :)

18/07/2012 05:54

אמאאאא…..
אני במתח…
עפתי לקרוא עודד…

01/05/2013 07:39
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך