נטלי16
היי
עדיין משעממם ???
אמ... רק רציתי להדגיש שהסיפור בקטגוריית פנטזיה לא רק בגלל המכשפים והכישופים ...
גם בגלל שאני חושבת שסיפורי אהבה כאלה הם לא אמיתיים בהחלט .... שלא תבינו אותי לא נכון אני מתה על הפנטזיה והאהבה ביחד...
נראלי שדיי בילבלתי אתכם ואת עצמי....

אנשי החושך…3

נטלי16 22/07/2012 792 צפיות 6 תגובות
היי
עדיין משעממם ???
אמ... רק רציתי להדגיש שהסיפור בקטגוריית פנטזיה לא רק בגלל המכשפים והכישופים ...
גם בגלל שאני חושבת שסיפורי אהבה כאלה הם לא אמיתיים בהחלט .... שלא תבינו אותי לא נכון אני מתה על הפנטזיה והאהבה ביחד...
נראלי שדיי בילבלתי אתכם ואת עצמי....

כאשר חשבה שאוירה הסתיים האדם והיא הבחינו בסכין שננעצה היישר בליבו .
אחיזתו סביב צווארה השתחררה וזואי נפלה על הרצפה מתנשמת , האדם נפל על הרצפה ועיניו המתות הביטו בזואי . למרות שהתקשתה לפתוח את עיניה , היא פקחה אותן להביט באדם שהציל אותה .
מתקשה לדבר העדיפה זואי רק להביט אותו .

צ'אד עמד רחוק והביט בה מתקרבת לצוק . הוא לא עקב אחריה , במקרה הוא ראה אותה יוצאת מביתה וסקרן אותו לדעת לאן היא יוצאת כל ערב . כאשר ראה אותה נאבקת מולו הבין שהיא עשויה מחומר חזק . היא איבדה שליטה הבחין , והתערב רק כשראה שהיא עומדת למות . ועכשיו היא ישבה על האדמה מתנשמת ולא מבינה מה קורה סביבה . הוא משך את הגופה מרגליו ודחף אותה מהצוק היישר למים . עוד לפני שהגופה פגעה במים היא הפכה לעשן ונעלמה . 'קסם' חשב לעצמו בראשו , הוא חיטט בתיקו של האדם הוציא משם תעודת זהות ודרכון , את השאר הוא זרק לים והשאיר את התעודות אצל זואי .
כשהבחין שכוחה חוזר אליה , הוא עזב אותה והלך משם . זואי אזרה כוחות וחזרה הביתה . היא נכנסה בשקט בתקווה שאחיותיה נרדמו , והן אכן נרדמו . זואי עלתה בשקט אל חדרה התקלחה והביטה בצווארה , סימני ידיו לא ירדו מצווארה והיא מרחה משחה ביתית שהיא ואמבר הכינו . הבוקר הגיעה אדל ואמבר יצאו מוקדם לפתוח את החנות , בזמן שאדל חישבה את ספירת המלאי במחסן אמבר עזרה לאחת הלקוחות הקבועות שלה . תוך כדי שאמבר מסבירה לה את אופן המריחה של מסכה חדשה , הלקוחה הביטה במי שנכנס לחנות . אמבר הסתובבה להביט גם היא ,
דניאל עמד ליד הקופה והמתין עד שאמבר סיימה עם הלקוחה . "תודה , גב' ווטסון . שיהיה לך יום מצוין " חייכה אמבר והלקוחה יצאה .
"אז יש לכן חנות " אמר דניאל מביט בה ,
"לכן ? " שאלה אמבר והחזירה מוצרים למדפים .
"לך ולאחותך. אתן תאומות ? " שאל סקרן .
"מה אתה חושב ? " שאלה בגיחוך ,
"אני חושב שכן , יש לכן אותו שיער , אותן עניים . אבל אתן שונות אחת מהשנייה " אמר מהישיר מבט אליה .
אמבר הביטה בו כעת וראתה איך עיניו משוטטות עליה וגורמות לה לרעוד .
"אני משערת שאתה צודק . אבל מי שהיה איתך אתמול אינו אחיך . אתם בני דודים או קצת יותר רחוק מיזה " אמרה.
היא הבחינה שניצוץ הפתעה הופיע בעיניו . "אני משער שאת צודקת אנחנו בני דודים . " חייך .
"אז , מה אתה מתכנן לעשות עכשיו ? " שאלה אמבר , "במקצועי אני שוטר . ונראה לי שאלך לחפש כאן עבודה " . "אני חושבת שיקבלו אותך . יש כאן מחסור בשוטרים " , היא הושיטה לו משחה נגד כוויות והוא הביט בה בשאלה . "אני משערת שלא הסתדרת אתמול אם החומרי ניקוי , זה יעביר לך את הכוויות . קבל את זה בתור מתנת 'קבלת פנים ' " צחקה .
עכשיו דניאל צחק בקול , הוא לא זוכר שהכיר בחורה כזאת חכמה ויפה באותו זמן .
"תגידי לי בלונדה מה את עושה היום בערב ? " שאל, אמבר חייכה והסכימה לצאת איתו לסרט. כאשר יצא מהחנות אדל יצאה ונשענה על דלת המחסן , אמבר לא הבחינה באדל והמשיכה לבהות בדלת הסגורה . "אז … " אמרה אדל בקול , אמבר נבהלה והסתובבה אל אדל שהביטה בה בחיוך ,
" יש לך דייט , אם החתיך " .
אחרי 4 הגיעה זואי לחנות ושחררה את אמבר ואדל לבית .
"יש לי דייט היום , אז כשתחזרי הביתה כנראה שאני לא אהיה " אמרה אמבר , זואי לא הביטה באמבר היא ידעה עם מי אמבר יוצאת ולא הביעה התנגדות כלשהיא . "רק תשמרי על עצמך " אמרה זואי בחיוך .
צ'אד התעורר אחרי השעה 12 ויצא לסניף הבנק המקומי למשוך כסף . בתור לכספומט הביט צ'אד מסביבו וגילה עיירה תוססת יותר מאתמול , "אתמול טיילתי בערב אם אשתי והבחנתי , באחת מהאחיות גרין , הגדולה יותר . ב10 בערב היא מטיילת לבד אם עצמה . אני חושב שהיא צריכה להיות יותר נחמדה , אחיות שלה יפיפיות מקסימות . והיא אולי קצת פחות יפה מהן " אמר זקן לשני .
אחרי שסיים למשוך כסף הסתובב צ'אד להביט בשני הזקנים שריכלו כמו זקנות והלך מהמקום .
'אז ככה מדברים עליך כאן ' חשב לעצמו צ'אד בראש , הוא רצה לראות את שאר האחיות שלה , ולהבין מדוע כולם חושבים כך , למה סת' ודניאל נדלקו ככה .


תגובות (6)

גם אני מתה על פנטזיה ואהבה ביחד!!!!
תמשיכי!!!

22/07/2012 10:41

איך את מתארת את זואי ??
ומתה על הסיפור תמשיכי

22/07/2012 11:41

תודה רבה בנות ♥
אני מתארת את זואי… בתור מכשפה צעירה , שלמרות גילה הצעיר 24 יש לה ניסיון חיים עשיר . כמה שהיא מראה מבחוץ שהיא מלאת ביטחון , והיא תגן על אחיותיה בכל מחיר , בעצם היא חסרת ביטחון ….
זהירות ספוילר!!!!!!!!!!!!!
ואתם תראו את זה בקשר שלה ושל צ'אד…

22/07/2012 13:05

התכוונתי לצבע שיער והכל אבל זה יותר טוב XD
זואי הדמות האהובה עלי

23/07/2012 03:47

היי נטלי המתוקה מה שלומך הכל טוב ???? ולמה אני שואלת כי איכפת לי ממך ושנית כי לפי הסיפור המהמם שאת כותבת ברור שהכל נפלא הלוואי אמן ואמן באהבה בקי♥

26/07/2012 06:21

בקיי היקרה ברוך ה' הכל מצוין אצלי……… :)
מה איתך מה שלומך את??
אני שמחה אהבת את הסיפור…. :)

26/07/2012 12:56
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך