נטלי16
הייי ...
בבקשה תגיבו... חשוב לדעת מה אתם חושבים

אנשי החושך… 5

נטלי16 07/08/2012 890 צפיות 10 תגובות
הייי ...
בבקשה תגיבו... חשוב לדעת מה אתם חושבים

"ניסיון נחמד . אני שוב מזכירה לך , אם אחיות שלי יפגעו אתם תשלמו את המחיר ! " אמרה ורצה משם .
צ'אד נשאר להישען על העץ וחשב לעצמו , האם הבחינה שחלקה עימו קסם? , האם היא ראתה כבר חיזיון של אחיותיה מתחתנות אם דודיו ? . הוא חייך לעצמו וניסה לדמיין את פניה כשתראה את זה .

זואי עמדה בחלון חדרה והביטה מהחשכה באמבר מתקרבת לדלת יחד אם דניאל , הוא חיבק אותה ונישק אותה . הם נראו כמו זוג מהסרטים חשבה לעצמה . אמבר הייתה יפיפייה וכך גם דניאל , התשוקה ביניהם לא נפסקה ולו לדקה אחת . היא הרגישה איך הם חולקים קסם בנשיקה אחת פשוטה שהיום זה לא ייגמר רק בנשיקה . אמבר אחזה בידו של דניאל ומשכה אותו להיכנס לביתן . זואי חייכה לעצמה והניחה להם . אחרי מס' דקות שהביטה זואי בירח הגיעה אדל יחד עם סת' . 'זוג ביישנים ביחד ' צחקה זואי . סת' התלבט מה לעשות באותו רגע והחליט רק להיפרד ממנה בנשיקה ידידותית .
זואי התעוררה בשבע בבוקר ויצאה לעבודה . היום עבר לה כרגיל , עד שנזכרה בבלונדיני . 'יש לו חוצפה!' חשבה זואי בכעס . היא תרחיק אותו מהמשוואה שלה ! , היא לא רוצה אותו בשום דבר שקשור אליה . אחיותיה אולי יוצאות אם אחיו אך היא לא תצא איתו ויותר מיזה היא תלמד אותו לקח שיעזוב אותה במנוחה . אין לו זכות לבוא עכשיו לעיירה שלה ולהרוס את כל מה שהצליחה לשמר כאן ! . היא תסתיר כל פיסת מידע בקשר לשונאים שלה . היא לא תיתן לו להשתלב בחיים שלה. חשבה זואי נחרצות . אך ליבה ביקש לראות אותו לאור יום , הוא אהב חושך זכרה לאור הירח היא הביטה בו וליבה עצר לדפוק כאשר נישק אותה . 'זו תגובה רגילה , אחרי חצי שנה בלי קשר ' החזיר לה מוחה . באותו יום זואי לא התקשרה לאחיותיה היא נתנה להן את הזכות לחיות חופשי . אך כשהגיעה השעה 7 כעסה התחמם , הן לא יצרו קשר עימה ואף אחת מהן לא הגיעה לעזור לה בחנות . היא סגרה את החנות ב7 וחצי באפיסת כוחות מוחלטת , כמות הלקוחות וסחיבת הסחורה גרמו לה לכעס עוד יותר גדול . מותשת הגיעה זואי לביתן והופתעה לראות את אמבר ואדל יושבות בגינה יחד אם סת' ודניאל . אמבר ואדל הביטו בזואי במבט מלא בושה וקמו מהכיסאות . זואי אחזה בתיקה בכוח וכיוונה את עצמה לכיוון הבית . "זואי " התחילה לומר אדל "הכול בסדר . " הודיעה זואי ומיהרה להיכנס הביתה . זואי עלתה לחדרה במהירות ונעלה אחריה את הדלת היא נשענה עליה ונשמה עמוק . "זואי.." דפקה אמבר בדלתה . "הכול בסדר אחות באמת!. אני פשוט צריכה לישון קצת זה הכול " אמרה והתרחקה מהדלת לכיוון חדר האמבטיה . היא ערכה לעצמה אמבט בסבון צמחים שהיא הכינה בעצמה ונרגעה לה .
זואי התעוררה בבוקר שלמחרת , והחליטה להסתגר עם עצמה בחדרה . היא לא ידעה אם אמבר ואדל הלכו לחנות או ששוב נשארו בבית . וזה גם לא עניין אותה חשבה לעצמה . 'יבוא יום והן פשוט ירצו לעזוב , וזה טבעי הן בוגרות ועצמאיות ' אמרה לעצמה . אחר הצהריים זואי יצאה מחדרה והרגישה טוב יותר עם עצמה . היא הלכה לחנות והספיקה לתפוס את אדל שנייה לפני שיצאה . "זואי אני מצטערת על אתמול פשוט רצינו קצת…" החלה לומר אדל וזואי קטעה אותה . "תקשיבי לי טוב ! אני לא כועסת עליך אחות שלי , זו זכותכן ואני הכי מבינה אתכן " אמרה זואי וליטפה את שיערה של אדל. אדל חיבקה אותה ויצאה הביתה . "מה את עושה כאן עופי גם את הביתה " צחקה זואי על אמבר . אמבר נישקה את זואי ויצאה גם כן היא .

זואי ניקתה את מדפי הקרמים כשלפתע הרגישה גוש חונק בגרונה .
ההרגשה הראשוני הייתה הלם ומיד לאחר מכן היא נעלה את החנות ורצה לביתה . 'אדל…' לחשה זואי לעצמה והמשיכה למהר . בהגיעה לבית השכנים החדשים היא הבחינה בדלת הפתוחה . הרגשתה הייתה שהיא נמצאת כאן , לכן דילגה בקלילות מעל הגדר ונכנסה דרך הדלת . 'זואי ' אמרה אמבר לחוצה ואחזה בידה של אדל , אדל שכבה על הרצפה וגופה מתנועע מצד לצד , היא נראתה כאילו היא נחנקת אך מתחת לעורה הלך משהו בגודל של נחש .
"זה בסדר אני כאן . אדל תביטי עכשיו " ציוותה זואי ,
אדל הזיעה והתנועעה על הרצפה .
זואי עקבה במבטה אחרי הנחש שהתנועעה מתחת לעורה והצליחה לאחוז בו , היא עצמה את עיניה ולחשה בגאלית ,
כאשר הגיבהה את קולה אדל פקחה את ענייה והביטה בזואי , אחרי מס' שניות נעלם הנחש מתחת לעורה ואדל חזרה לנשום כרגיל .
זואי חיבקה את אדל הרועדת צמוד אליה ונישקה אותה .
היא העבירה את הנחש לגופה בעזרת הכישוף היא לא הייתה מצליחה לחתוך את ידה של אדל לכן העבירה את הנחש המקולל אליה . "אני חייבת לצאת " אמרה זואי והשאירה את אדל בידיו של סת' . "לאן את הולכת?" שאלה אמבר לחוצה ויצאה אחריה , דניאל יצא מייד אחרי אמבר והביט בזואי בשאלה . "פשוט תחכו כאן" ציוותה זואי והחלה לרוץ משם , מקווה להצליח…..


תגובות (10)

תמשיכי!

08/08/2012 12:09

תמשיכי ומהר

08/08/2012 13:24

חחחחחחחחח בקרוב מבטיחה :)

09/08/2012 00:52

תמשיכי וממממממממממהההההההררררררר

09/08/2012 01:04

היי נטלי סיפור יפהפה

דחוף להמשיך ע כ ש י ו ♥♥♥♥♥♥

09/08/2012 01:09

תוודה רבה :) ממשיכה במרץ…

09/08/2012 04:56

תמשיכי כבר !!!!!!!!
אני במתח לא נורמלי !!

10/08/2012 03:17

הייי רונגילי :)
מבטיחה לעלות השבוע…. :)

11/08/2012 13:14

לא העלת :(
תמשיכיייי כבר !!
;( אני אבכהההההה

16/08/2012 04:51

עכשיו מעלה… מקווה שיאשרו את זה הערב :)

16/08/2012 11:21
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך