נטלי16
היייי כמובטח מעלה עוד פרק... :)
בבקשה תגיבווו :)

אנשי החושך…9

נטלי16 19/09/2012 908 צפיות 10 תגובות
היייי כמובטח מעלה עוד פרק... :)
בבקשה תגיבווו :)

לאחרשלושה ימים החלימה זואי והתעוררה מלאת אנרגיה לעבוד .
היא רקחה משחות וקרמים , "מי מלאת מרץ? " אמרה אמבר ונכנסה דרך הדלת האחורית .
"אויי אחותי היקרה! , תיראי את הבטן שלך אויי זה מדהים " אמרה זואי וליטפה את בטנה של אמבר .
"הוא בועט אחות " אמרה אמבר נרגשת , היא הניחה את ידה של זואי על אזור התזוזה וחייכה בעקבות תגובתה של זואי . דמעות התרגשות הציפו את עיניה של זואי והיא ניסתה להחזיר אותן פנימה אך ללא הצלחה .
"אמבר תיכנסי תיראי איפה אדל " ביקשה זואי לפתע , אמבר הביטה בזואי בשאלה ונכנסה . זואי בדקה שאכן אמבר נכנסה .
היא יצאה החוצה ואיששה את רגשתה , "חשבתי שאמרתי לך לא להגיע לכאן " אמרה מביטה באלכס בכעס .
"אנחנו צריכים לדבר " אמר ,
"אין לנו על מה לדבר אלכס . אתה הרסת הכול. אני אהבתי אותך " אמרה ,
"את יודעת טוב מאוד שהקללה הזאת הייתה בייננו זה לא הייתי אני " .
" ומה גורם לך לחשוב שעכשיו זה יהיה אחרת ? " שאלה .
אלכס התקרב אליה לאט והביט בעיניה , זואי הביטה בעיניו והרגישה לפתע משיכה עזה כלפיו .
"אלכס זה לא אתה.. " החלה זואי לומר בפחד , לפני שהספיקה להגיב הוא הצמיד אותה אל הקיר והחל להריח אותה , "הריח הזה שלך . אף פעם לא שכחתי אותו " אמר .
זואי הבחינה שצבע עיניו השתנה , היא בעטה לו במקום הרגיש והוא התקפל ונפל .
"אלכס מה קורה לך? , מי נמצא בתוכך? " .
"זואי לכי מכאן לפני שאני יפגע בך " אמר אלכס בתחינה .
זואי קמה על רגליה והתרחקה אחורה , "מה קורה כאן? " שאל דניאל . זואי המבולבלת הביטה סביבה וגילתה את אמבר ואדל מסביבה . דניאל , סת' וצ'אד נעמדו לפני הבנות והביטו באלכס ,
"חכו אל תגעו בו " ביקשה זואי היא הבחינה במבטו של צ'אד על פניה אך ניסתה להתעלם , היא התכופפה והביטה בפניו , "אלכס מה המקום האהוב עליי? " שאלה אותו , הוא הביט בה לרגע ובמפתיע שלח את ידיו וחנק אותה .
בתוך שניות התנפלו עליו סת' וצ'אד , דניאל משך את זואי מהמקום אך זואי המשיכה להביט בו ,
"צ'אד אל תפגעו בו " צעקה לכיוונם . "סת' זה לא הוא באמת אל תכאיבו יש דרך אחרת " המשיכה לומר . צ'אד התעלם מההפצרות שלה ומשך אותו על רגליו .
"חכה שנייה יש משהו במה שהיא אומרת " אמר סת' .
צ'אד שחרר את ידיו מגרונו של אלכס והביט בו בכעס .
"מה הדרך האחרת ? " שאל דניאל , אני רוצה להוציא ממנו את מה שלכוד .
"זואי הוא תמיד היה כזה תנסי להיזכר " אמרה אדל בכעס .
"תקשיבו לי לרגע אני רק רוצה לנסות משהו " אמרה זואי ,שתיקתם אישרה לזואי להמשיך . צ'אד וסת' אחזו בו כאשר זואי התקרבה אליו , היא לחשה לו באוזן לחש בגאלית ובשנייה צבע עיניו השתנה .
"יפה יפה קוסמת עלית עליי מהר . " אמר אלכס .
זואי הבינה שזה ה'אלכס ' שהכירה .
"באתי להזכיר לך את מה שנראה לי ששכחת . " אמר והביט בעיניו של צ'אד .
"דבר כבר חתיכת… " אמר צ'אד ונתן לו אגרוף בבטן .
"את מקוללת , תמיד היית ותמיד תהיה . כמו שאלכס ברח ממך , גם אחיות שלך יברחו ממך את תישארי לבד . הנקמה סוף סוף תתגשם " אמר .
זואי עמדה בהלם למול הרוע , דמעות שלא יכולה לעצור מילאו את עיניה , היא לא הבחינה שלחיה רטובות מבכי שקט . צ'אד הבחין בדמעות שלה וכעס מילא אותו , "טוב הספיק לי " אמר כועס הוא וסת' גררו את אלכס אל הצוק הקרוב ודחפו אותו .
הם עמדו והבחינו שהגופה התאדתה לפני שהגיע למים .
"שד" לחש סת' וחזר להביט בזואי .
אדל ואמבר חיבקו את זואי והרגישו את הבכי השקט שלה , "מי ביקש מכן לצאת החוצה? , מי ביקש מכן לקרוא להם? "שאלה זואי חסרת כוחות . "איך לעזאזל חשבת להסתיר מאיתנו דבר כזה? " אמרה אמבר ודמעות עלו בעיניה .
" מה חשבת לעצמך זואי? 20 שנה אנחנו ביחד ולא טרחת להזכיר את זה אף פעם? " הוסיפה אדל .
"אין לי כוח לזה עכשיו " אמרה זואי וניסתה להתרחק , "זואי את חייבת לנו הסבר" דרשו הבנות יחדיו .
"אני לא! . פשוט תעזבו אותי !. אני צריכה להיות לבד " אמרה.
"אני מודה לכולכם על העזרה אני מעריכה את זה מאוד . אבל אני חייבת את הזמן הזה " סיימה זואי והפנתה את מבטה גם לגברים . "סקיי !" צעקה זואי , היא חיכתה שהכלב יצא ושניהם החלו לרוץ הרחק מעיני כולם . זואי וסקיי התיישבו על חוף הים בקצה השני של העיירה , "אתה כן תישאר איתי? " שאלה את הכלב , היא ליטפה את פרוותו והתפרקה עליו בבכי שהחזיקה בתוכה במשך כמה חודשים .
כאשר איבדו את הסבלנות לחכות אמבר ודניאל הלכנו לביתם , ואדל הבינה שזואי לא רוצה חברה , היא הלכה לביתו של סת' . זואי חזרה הביתה ונתנה לכלב לישון , היא עלתה לחדרה והרגישה אותו יושב בחושך , היא סגרה את הדלת והשעינה את ראשה על הדלת . "כשאמרתי שאני לא רוצה חברה התכוונתי שאני לא רוצה " אמרה רגועה .
צ'אד לא הלך אחריה והבין שהיא חייבת להירגע בינה לבין עצמה .
"אבל אני זה לא חברה " אמר והתיישב על הכסא .
זואי התהלכה בחופשיות בחושך , היא התיישבה על מיטתה והורידה נעליים , באפיסת כוחות אפילו לא הצליחה להוריד את הסוודר שלה . היא נשכבה על מיטתה והביטה בתקרה .
"אתה יודע מה הכי גרוע כאן… שאדל ואמבר לא יניחו . "
אמרה ודמעות שוב הציפו את עיניה . צ'אד הבחין בעיניה הנוצצות בחושך והבין שהיא עדיין שבורה , "למה את מצפה אלה אחיות שלך . את המשפחה שלהן " אמר .
"בלונדיני אתה שמעת מה הוא אמר . למה אתה ממשיך ? " שאלה אחרי זמן מה…. הוא לא ענה , הוא ידע שהיא לא מסוגלת לשמוע תשובה עכשיו . היא הסתובבה גב אליו וניסתה להירדם , צ'אד הרגיש צורך עז לתת לה לישון הלילה בטוחה . זואי הרגישה את המיטה שוקעת מאחורה ושניה אח"כ זרועות ארוכות מחבקות אותה . לא היה לה כוחות להגיב אליו , בפעם הראשונה היא רק נתנה לו לחבק ולנחם . היא התעוררה בבוקר למחרת למיטה ריקה , "זואי התעוררת? " לחשה אדל בכניסה לחדר . זואי עצמה את עיניה והעמידה פני ישנה . "עד מתי תתחמקי? " לחשה אדל ויצאה מהחדר .
זואי פקחה את עיניה והביטה לתקרה , היא הרגישה שאין לה כוחות והיא לא מעוניינת להסביר להן . בהחלטה רגעית החליטה זואי לארוז תיק ולצאת לחופשה קצרה .
"היי אחיות , אתן בטח תכעסו עליי שהלכתי בלי להודיע… מבטיחה לחזור בקרוב , אני חייבת את הזמן הזה לעצמי. אוהבת אתכן –זואי- .

היא השאירה את המכתב על השולחן שלה ויצאה ממרפסת חדרה.


תגובות (10)

סוף סוף המשכת יאאי תמשיכי!!!

20/09/2012 09:28

אעאעאע!!
ואייי איזה ש-ל-מ-ו-ת!!!!!
אממ אממ…היי נטלי;)
חח סורי שלא עכבתי אחרי הסיפור (המושלם, אני חייבת לציין)…
אבל עכשיו היה לי זמן והשלמתי את כל הפרקים!! ייאיי!!
וזה פשוט מדהיםםםםםםםםםםםםםם!!!!!
אני מתה על מה שקורה בין צ'אד לזואי…!
ואני ממש מצפה להמשך!
נו כבר!! חח תמשיכי…
אהה אהה אהה!!
והתגעגעתי ילדונת גדולה;)
לוב יו!

20/09/2012 11:52

קתרינווש מבטיחה להמשיך בקרוב :)
נטלילוש!
מה זה את נוטשת ככה!! יש לך מזל שאני לא מצליחה לכעוס עלייך חחחח ;)
נורא נורא התגעגעתייי צוציקית ♥
לא להיעלם לייי!

20/09/2012 12:37

חחח גם אני התגעגעתי…(לא אמרתי את זה כבר??)
ואני נורא אשתדל לא לנטוש!!
חח וסורי מראש אם אני אעלם שוב!
חח ;)

20/09/2012 12:44

אהבתי!
המשך =]

20/09/2012 13:21

נטלי היקרה אוהבת את הסיפור שלך אוהבת את הכתיבה שלך אוהבת אותך שנה טובה וחתימה טובה ממני בקי ♥♥♥

20/09/2012 13:23

מושלם
תמשיכי
והערה אל תעשי את זה כלכך מוששלם תשאירי מושלמות גם לי חיחיחח

20/09/2012 14:58

יאא איזה חמוד צ'אד ♥♥
תמשיכייי את הסייפור המושלם הזה !!!
והווו *~*

22/09/2012 23:16

אוייייייי בחיים לא דמיינתי שכל כך הרבה יאהבו את הסיפור שליי !
בזכותכם אני מאושרת!
תודה!!!
מבטיחה להמשיך במרץ רק בזכותם!!

23/09/2012 07:00

איך אפשר שלא לאהוב??
זה מהמם!!!
3> 3> 3>

07/05/2013 04:48
12 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך