נטלי16
הייי...
אז הנה הסיפור החדש ... 'אנשי החושך...'
תראו הפרק הראשון הזה הוא.... אני חושבת שקצת משעמם אבל מצטערת הייתי חייבת לתת רקע , לסיפור הקסום \ אהבה הזה....
אני ממש רוצה לשמוע מה אתם חושבים עליו אז אל תהססו....

אנשי החושך…

נטלי16 14/07/2012 1178 צפיות 15 תגובות
הייי...
אז הנה הסיפור החדש ... 'אנשי החושך...'
תראו הפרק הראשון הזה הוא.... אני חושבת שקצת משעמם אבל מצטערת הייתי חייבת לתת רקע , לסיפור הקסום \ אהבה הזה....
אני ממש רוצה לשמוע מה אתם חושבים עליו אז אל תהססו....

השנה 1973 , הם עברו בכל בית ובית וחיפשו אחר המכשפות . הם קיבלו ציווי להרוג אותן ואת ילדיהן . הצעקות העירו את קטלינה , "הם כאן " לחשה לעצמה . במהירות היא הוציאה את ילדתה מהמיטה ורצה אל הדלת האחורית . "ילדה שלי , את נוסעת לאנגליה עכשיו … את תקבלי חיים הרבה יותר בטוחים ממה שאוכל להעניק לך אי פעם " . קטלינה לחשה והתינוקת נעלמה ….

השנה 2012 , זואי עמדה על קצה הצוק והביטה בספינה ההולכת וקרבה אל החוף .
"מכשפים… " לחשה זואי.
"אלוהים , זואי הבהלת אותי ! . את חייבת להפסיק להופיע ככה " אמרה אמבר מבוהלת , אמבר ישבה בגינתן על האדמה וקטפה צבעוניים .
"מכשפים מגיעים לכאן " אמרה זואי רצינית . אדל הופיעה מחוץ לדלת הבית והביטה ברצינות ,
"משפחת אנטוני מכרו את ביתם . הבנתי שהיום אמורים להיכנס דיירים חדשים " .
אמבר התרוממה מהרצפה והביטה לשמיים ,"אם לא ניכנס הביתה החיכוך יגרום לתזוזה של האדמה " אמרה זואי , אחיותיה הקשיבו לה ונכנסו לביתן .

"אנחנו לא היחידים כאן " אמר צ'אד , סת' הביט בצ'אד ואז הביט לאן הופנו עיניו של צ'אד . "הבחורה על הגבעה . זה נראה כמו באיזה סרט מתח " גיחך דניאל . סת' הביט בבן דודו וחייך "חתלתולי , זה לא ניו יורק כאן " . צ'אד המשיך להביט בבחורה שעמדה על הצוק עד שנעלמה .
הלילה היה גשום , אחרי השעה 12 זואי קמה ממיטתה ולבשה בגדי התעמלות , בדרכה החוצה היא הביטה באחיותיה הישנות , אמבר ואדל תאומות אך כל כך שונות . בדרכה החוצה לחשה זואי קסם חזק שישמור על אחיותיה ישנות . היא החלה לרוץ את עליית הרחוב , ביתן היה הבית האחרון ברחוב זה , בדרכה הביטה זואי בבית משפחת אנטוני , אורות הבית היו כבויים אך היא הבחינה באדם העומד בחלון אחד החדרים בקומה השנייה . מתעלמת ממנו המשיכה זואי בריצה שלה.
היא הגיעה לכאן עם אחיותיה כשהן היו בנות 16 והיא עצמה רק חגגה 19 , אביהן החליט פשוט לקום ולעזוב ומיד אח"כ אימן נפטרה , אז הן גרו בלונדון .
בעקבות מותה הפתאומי של אימן זואי החליטה לעקור מלונדון יחד אם אחיותיה אל קוטסוולד , הן התאהבו בעיירה הזו , הצוקים היו מרהיבים , הנהר הארוך שעובר בין הרחובות הבודדים , האנשים המאופקים, ואף הבתים . מכיוון שאמבר ואשלי היו קטינות זואי הייתה חייבת להוכיח שהיא מסוגלת לשמור על אחיותיה , היא פתחה חנות מרקחת , שאת כל הקרמים והתרופות הן הכינו בעצמן בעזרת לחשים .
בהגיען לגיל 18 של התאומות אמבר החליטה להתעסק יותר בשיקויים , ואילו אדל התעסקה במכירות ובהנהלת החשבונות . זואי מבקרת מידי יום בחנות , אך היא עסוקה יותר בלהגן על אחיותיה מפני אלה שרוצים ברעתן .
" סת' רשימת הקניות לא תיעלם אם לא תלך לקנות " אמר צ'אד כועס . דניאל בן ה 23 היה שוטר במקצועו וכך גם סת' בן ה21 . כאשר צ'אד קיבל את ההחלטה לעזוב את ניו יורק בן דודו דניאל החליט גם הוא לעזוב יחד איתו , סת' (שגם הוא בן דודם ) סירב לעזוב את ניו יורק, אך כאשר הרגיש בודד יותר מתמיד החליט לעזוב איתם .
"טוב נראה לי שהתחלנו ברגל שמאל " אמר דניאל ויצא יחד עם סת' מביתם החדש . אמבר ואדל עזבו את זואי ישנה והחליטו לצאת לעשות קניות ביום שבת . החנות שלהן סגורה בשבת אך הסופר מרקט אכן היה פתוח לכן החליטו למלא את ביתן. אמבר גלגלה את העגלה יחד איתה לכיוון הבשר , כאשר אדל הלכה להשוות מחירים בקפה , היא ידעה שזואי ממש תתעצבן אם לא יהיה קפה בבית לכן העדיפה קודם כל לא לשכוח אותו . בעודה סורקת בעיניה את מדפי הקפה התנגשה אדל באדם שהפיל קרטון של חלב , "אויש , סליחה אני ממש מצטערת " אמרה אדל והרימה את קרטון החלב , סת' הביט בה והתפלא לראות נערה צעירה ויפיפייה , שיערה הבלונדיני היה אסוף ועיניה הכחולות הביטו בו במבט בוחן , אך יותר מכל משך אותו הקעקוע שלה , קעקוע כוכב בגודל בינוני מאחורי אוזנה . " זה בסדר באמת " אמר סת' , אדל חייכה אליו חיוך ביישן והמשיכה לסרוק את המדפים , "אז אתה השכן החדש ? " שאלה, סת' הניח למחשבותיו על הקעקוע וניסה ליצור קשר עין , "אני חושב שכן " אמר נבוך .
אחרי שקט מתוח אדל מצאה את הקפה המבוקש וניסתה להיפרד ממנו לשלום , "בהצלחה אם ההתאקלמות שלך כאן . אני גרה בסוף הרחוב אם אתה צריך עזרה או משהו .. " אמרה בביישנות. היא נעלמה מעיניו עוד לפני שהספיק לומר לה משהו .
דניאל הביט ברשימת הקניות של צ'אד , "למה הוא צריך לעזאזל חומרי ניקוי ? " רטן דניאל , אמבר העמיסה על עגלתה , מס' חומרי ניקוי . "סליחה אולי תוכלי לעזור לי " ביקש דניאל מאמבר , אמבר הרימה את עיניה והופתעה לגלות בחור צעיר . חיוכה גרם לדניאל חום מוזר בגופו , "אני מחפש חומרי ניקוי מסוימים , תוכלי פשוט להגיד לי מה הם " אמר מהופנט ממבטה .
אמבר לקחה ממנו את רשימת הקניות , "תראה הסבון לרצפה , זה לאמבטיה , וזה לקיור המטבח " אמרה והצביעה על החומרים .
דניאל העמיס אותם על העגלה . הוא הבחין על ידה קעקוע בצורת כוכב , "הכול בסדר ? " שאלה אמבר במבוכה , "כן מצטער , תודה " אמר מחייך . אמבר נעלמה מעיניו ודניאל חייך לעצמו .
"לאיפה נעלמת ? " שאלה אדל את אמבר , מחשבותיה של אמבר ברחו לה כאשר שוב נזכרה בעיניו הבוחנות .
"תקשיבי השכן החדש שלנו נראה ממש טוב " אמרה אמבר ,
"מוזר זה מה שבאתי להגיד לך " אמרה אדל . אחרי שסיימו את הקניות פנו האחיות לרכבן . "אז לפי התיאורים שלנו , יש 2 אנשים לא אחד " אמרה אדל מנסה להבין . "וכנראה שאנחנו נראה את שניהם עכשיו " ,אמרה והביטה בהם יוצאים מהסופר מרקט . "זואי צדקה " אמרה אדל מרגישה בעוצמה .


תגובות (15)

נטלי הסיפור הזה פשוט וואו וואו ואוו וואוו……………
מתה עליו ומחר היה עוד פרק?
פלזוש XD

14/07/2012 11:38

היי נטלי ♥ למה את חושבת שהסיפור משעמם ???? אל תפחיתי מערכך !!!! הסיפור שלך 100המם מצפה כי תמשיכי DDDDDDDD

14/07/2012 11:41

יאאא אתן רציניות?? תודה לאל! אני כל כך שמחה שאתן אוהבות והאקשן אפילו לא התחיל … תודה רבה לכן בנות יקרות!!
בקרוב עוד פרק … :)

14/07/2012 14:03

הוא לא משעמם!!
אההההה הוא נשמע ממש יפה!!
ומכשפות זה לא דבר רע…?
טוב, ככה לפחות שמעתי מהסיפור של שלגיה חח
חחח סתם!
שכחי מזה!
בקיצור, הסיפור נשמע די מעניין….
אני מאוד רוצה לראות לאיפה זה יתפתח…
יאלה המשך!

14/07/2012 14:21

מדהים!!! תמשיכיי!!!

14/07/2012 15:54

מכשפות לא רעות תמיד ^^

14/07/2012 19:36

איזה סיפור יפה !! אני פה חדשה ואני כבר ממש מוקסמת !!

15/07/2012 00:06

אני כלכך מחכה לפרק שאני קראתי את הפרק הזה 6 פעמים היום!

15/07/2012 05:05

חחחח תודה לכןן איזהה כייף לא תיארתי שהוא כל כך יצליח!!
חחחח vampire_angel מבטיחה לעלות בזמן הקרוב …..
נטלילוש???

15/07/2012 06:53

ואוו איזה שלמוות ♥

22/08/2012 09:10

תודה דנווווש ♥

22/08/2012 12:39

אז אחרי עצירות רבות הצלחתי לגמור לקרוא את הפרק ואני יכולה להגיד דבר אחד:
ואאוווווו!!!!!
נראלי התאהבתי בסיפור רק מהפרק הראשון*~*
עברת לפרק הבא…. ;)

30/04/2013 22:07

יששששששש אני ממש שמחה שאהבת ספירי כנראה שאת הפרק האחרון שלו לא תאהבי אבל בשביל זה יהיה המשך :)

01/05/2013 08:55

3>
אני עכשיו בפרק 4..
(עם כל העבודות בית האלה ייקח לי מלא זמן לגמור לקרוא אבל לא נורא XD)

01/05/2013 09:07

חחחחחח קודם כל שיעורים!!!
הסיפור כאן הוא לא יברח לך ;)

01/05/2013 09:31
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך