noyatar123
הסיפור החדש שלי מקווה שתואהבו :))) אם מישהו רוצה עוד להיצטרף אפשר חח רק תיכתבו תיאור ואיזה כח אתם רוצים יאללה תגיבו!!

אנשי על- הסיפור החדש הקדמה :)

noyatar123 29/07/2013 614 צפיות 7 תגובות
הסיפור החדש שלי מקווה שתואהבו :))) אם מישהו רוצה עוד להיצטרף אפשר חח רק תיכתבו תיאור ואיזה כח אתם רוצים יאללה תגיבו!!

שלום לכם בני אנשו, באתי להביר לכם מסר. אנחנו קיימים!! מי זה אנחנו? אנחנו, אנשי העל לכל אחד מאיתנו יש כח מיוחד, אני נוי יש לי עיניים ירוקות ושיער חום ארוך, מה הכח שלי? אני יכולה ליקרוא מחשבות , אתם בטח חושבים שזה די מגניב וזה כן אבל ליפעמים זה פוגע..
ועכשיו אני יספר לכם על החברים שלי אנחנו בבית ספר מיוחד לאנשים כמונו ויש לי חבורה
יש את מיתר יש לה עיניים ירוקות ושיער ארוך שבקצוות שלו בלונד הכח של מיתר הוא כח מיוחד מאוד, מיתר יכולה לקחת למישהו את היד ולקחת אותו לכל מקום שרק תירצה אני מאוד אוהבת אותה.
יש את עדן יש לה שיער שחור ועיניים חומות, עדן יכולה להיות בילתי ניראת היא אוהבת להפחיד אנשים כולם אוהבים אותה בימיוחד דור חבר שלה אבל עליו נדבר אחר כך.
יש את לירון יש לה שיער שחור ארוך ועיניים ירוקות העניים שלה זה מה שמיוחד אצלה כי היא יכולה להקפיא מישהו במבט, אבל היא אף פעם לא הישאירה מישהו ככה אבל בואו נגיד שלא כדי לעצבן אותה :).
סתיו יש לה עיניים כחולות ושיער חום בלונד כזה, סתיו שולטת במים היא יכולה ליגרום לגשם, היא יכולה ליגרום למישהו ליבכות בלי סיבה והיא יכולה לשים עליך ענן עם גשם כל היום.
נעמה יש לה עינייםחומות ושיער חום קצר, לנעמה יש ראיה אופטית, מה זאת אומרת? זאת אומרת שהיא יכולה ליראות משהו בצד השני של הקיר או של העולם היא לא אוהבת להישתמש בכח הזה אבל ליפעמים אין לה ברירה.
יסמין יש לה עיניים ירוקות ושיער חום גלי, יסמין יכולה ליגרום לכל דבר להעלם ולהופיע והיא די נהנת מהכח הזה.
מעיין יש לה עינייםכחולות ושיער שחור, מעיין רואה את העתיד, כל מה שהולך ליקרוא בעוד שנייה שעה יום או חודש ליפעמים היא מקבלת חיזיונות מבלי לירצות בכלל, רעים וטובים.
יש את בן יש לו שיערשחור קצוץ ועיניים חומות, בן יכול לעוף זה המקום הרגוע שלו בשמיים. בן הוא החבר הכי טוב של אח שלי ג'ייק
ג'ייק הוא האח הגדול שלי יש לועיניים כחולות ושיער שחור ג'ייק יכול להפוך למה שהוא רוצה או למי שהוא רוצה הוא יכול לעבוד עלייך שהוא מישהו ולהוציא את הסוד הכי גדול, הוא תמיד תמיד מגן עליי הוא לא יכול ליראות אותי עם מישהו והכי לא יכול ליראות אותה בוכה אני מתה עליו.
יש גם את דור יש לו שיער חום ועיניים חומות, דור מהיר וגמיש ביותר הוא יכול להיכנס לכל חור ולהגיע לכל מקום, הוא חבר של עדן מאז הוא מיתמיד הם כאלה חמודים!!
ואחרון חביב יש את דניאל, לדניאל יש עיניים כחולות ושיער בלונדיני, הוא יכול לישלוט לך ברגשוצ מבלי שץירצה והוא עושה את זה לרוב.
וזה החבורה שלי אתם בני האנוש תילמדו לאהוב אותנו, ואני פה כדי לספר את הסיפור שלנו..


תגובות (7)

אבל עם קוראים לה סתיו היא אמורה לשלוט בסתיו -,-

29/07/2013 12:43

ממש יפה תמשיכייי!!
ועכשיו אני הכתוב תיאור וכל זה (:

29/07/2013 12:43

שם:איטה
תיאור:בלונדינית עם עיינים כחולות רזה גובהה ממוצא
כוח:שולתת באש (תמיד רציתי את זה P:)
עוד משהו?

29/07/2013 12:44

לא חח תודה איטה וצירונו לא נורא מים סתיו אותו דבר חחח

29/07/2013 12:50

ממש יפה, אבל הערה קטנה- תוסיפי קצת יותר פסיקים ונוקדות…
אבל ממש אהבתי :P

29/07/2013 12:59

ממש יפה !!!

29/07/2013 13:10
LOL LOL

תמשיכיי

29/07/2013 13:12
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך