me and myself
פרק מנקודת המבט של פיטר (דמות שהוספתי בעצמי) תודה רבה לאלו שמגיבים על הסיפור וגם אלו שלא. מקווה שהוא פרק טוב.

אפלה בהירה פרק 4: מראה סדוקה

me and myself 07/03/2014 665 צפיות 4 תגובות
פרק מנקודת המבט של פיטר (דמות שהוספתי בעצמי) תודה רבה לאלו שמגיבים על הסיפור וגם אלו שלא. מקווה שהוא פרק טוב.

התעוררתי לדממה. שום ריח של פנקייקים או שוקו חם כמו בביתהם של ילדים אחרים.
נכנסתי לחדר האמבטיה, הסתכלתי על המראה הסדוקה, שהסתכלתי בה לא ראיתי את עצמי אלא את הפגמים שלי, השיער הסבוך והשחור מדי שלי, האוזניים המחודדות שלי, הגבות הדקות מדי, שתי העיניים שלי שרחוקות זו מזו, העובדה שאני לא שרירי ומוצק כשאר הבנים הציקה לי הייתי בסך הכול רזה וכחוש. "שום דבר טוב לא יצא ממך" נזכרתי במילותייה של "אמא" שלי. אם אפשר לקרוא לבן אדם ששותה כול היום, ושוכב כול לילה עם גבר אחר אמא אז זו אמא שלי.
בלית ברירה הלכתי להתלבש. הורדתי את החולצה מעליי, התבוננתי בצלקות שעל הידיים שלי. תהיתי לעצמי מתי ואיפה קיבלתי אותן, אך סילקתי את המחשבה הזו ששמעתי את אחת השכנות צועקת לילדיה שהשעה כבר שבע וחצי. סיימתי להתלבש ולהתארגן ויצאתי מחדרי.
פתחתי את דלת הכניסה של הבית המתפורר ויצאתי לרחוב.


תגובות (4)

תמשיכי!!!!!!!! :) אני מחכה כבר להמשך!

07/03/2014 21:58

נדמה לי שארבעה פרקים מספיקים להיום.
ותודה שאת קוראת ומגיבה

07/03/2014 22:00

פנקייק *~*

07/03/2014 22:11

תמשיכי!!!!!! זה בינתיים ממש יפה, ואני אוהבת את זה :)
עצה שלי: תנסי להעלות פרק ביום… כי כשאת מעלה ארבעה ביום אז לפעמים אפשר לפספס את זה… (כמו שאני איכשהו פספסתי אתמול שהעלית את פרק שלוש ואת הפרק הזה…)
בכל מקרה, תמשיכי :)

08/03/2014 08:46
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך