אפשרות אחרת פרק 2

פיות אפלות 17/12/2012 572 צפיות תגובה אחת

אני נכנסת לכיתה,בכניסה עומד גבר גבוהה בעל שיער מאפיר,הוא מחייך אליי,אומר שהכל יהיה בסדר,הדופק שלי מעיץ,ידיי מזיעות.אני צריכה לשבת.
האיש מוביל אותי לשולחן,אני יושבת בכיסא,הוא פורס על השולחן שש תמונות,הן הפוכות,אני לא יכולה לראות מה מצוייר בהן.
"עכשיו,מולי,אני יהפוך את התמונות,אחת אחת.יהיה לך חצי דקה להביט בכל התמונת,רק חצי דקה."הוא ממשיך"אחרי חצי דקה עלייך לבחור באחת מהן,אסור לך להתלבט,עליך לבחור את התמונה שאת הכי מתחברת אליה,אחרי שתבחרי תמונה את לא תוכלי לשנות את דעתיך.זה מובן?"
"כן"אני ספק אומרת ספק לוחשת.
הוא הופך את התמונה הראשונה,היא לא ברורה ממש,מצויר בה עיגול חום ומלבן לבן,הרקע של התמונה הוא ירוק.
בתמונה השנייה יש ספירלה סגולה,בתמונה השלישית משהו שנראה כמו אש כתומה על רקע אדום,ברביעית אין ציור,רק רקע בכל הגוונים של הצבע האהוב עליי כחול,בתמונה החמישית יש צורה שמזכירה קצת שורש ריבועי,בתמונה האחרונה יש משהו לא מוגדר,כל מיני קישקושים צבעוניים.
"יש לך חצי דקה מעכשיו,כשתבחרי את התמונה שלך תהפכי אותה" אורמ האיש,אבל אני לא צריכה חצי דקה אני כבר יודעת איזה תמונה היא התמונה שלי.אני הופכת את התמונה הרביעית "מה עכשיו?" אני שואלת.
"מחוץ לחדר עומדת בחורה צעירה,לידיה,היא תתן לך את התשובה של המבחן שלך,אחרי שתקבלי את התשובה תחזרי יש לקבוצה שלך ואל תסתכלי בה עד שכל חברייך לקבוצה יחזרו"
"בסדר" אני אומרת ויוצאת מהחדר,אני הולכת במזדרון לכיוון החדר שבו נמצאים כולם,המעטפה שבתוכה התשובה בידי,אני מתפתה לפתוח אותה,אני כמעט פותחת אותה.
"הכל בסדר?" שואל אחד הבחורים מהקבוצה.
"כן"אני אומרת,"למה אתה לא עם כולם.
"עכשיו אני"הוא אומר
מה עכשיו אתה?"אני שואלת
"צריך לגשת למבחן….את קצת מעופפת,מה ישלך ?"
"אני אחרי מבחן…." אני עונה.הוא צוחק "זה עד כדי כך קשה?"
"לא…זה דווקה דיי נחמד"
הוא ממשיך ללכת ואני קוראת מאחוריו "בהצלחה….. קרלוס"
אין לי מושג איך ידעתי שזה קרלוס ולא הבחור השני….


תגובות (1)

המשך !!!!!

17/12/2012 11:04
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך