אקדח זהב, בחרתי שם מעניין, יוטה, זה לתחרות סיפורים שלך.

אקדח זהב, קטע קצר, לתחרות הסיפורים של יוטה

12/08/2014 788 צפיות תגובה אחת
אקדח זהב, בחרתי שם מעניין, יוטה, זה לתחרות סיפורים שלך.

הנער ביקורי והנערה ויקטוריה, הם חברים טובים הרבה זמן, לא מזמן קרה משהו נורא, משהו שרק הם ידעו, פלישה לכדור הארץ. "זה לא ייתכן" אמר ביקורי, זה קרה בלילה, הכוכבים ניצנצו והאירו את השמיים וחלליות מילאו את השמיים באווירה חללית, ביקורי וויקטוריה ראו כל מיני יצורים בתוך החלליות. "וואו, מה זה?" שאלה ויקטוריה, "צריך לברוח, קדימה! ביקורי!" ביקורי רץ, אבל אז הוא עצר והסתכל לאחור הוא ראה יצור עם גלימה שחורה, הוא היה נמוך ושני אוזניים כחולות ומחודדות הציצו מתוך הגלימה. ביקורי הסתכל על ויקטוריה ואמר: "אנחנו חייבים לעשות משהו!"
"אבל מה?" שאלה ויקטוריה, "יש לי רעיון" אמר ביקורי, הוא הרים את האקדח שהיה על הדשא וירה ביצור, היצור מת, אבל אז הגיעו עוד יצורים שפלשו לתוך כדור הארץ, ואז התחילו לפרסם את זה באמצעי התקשורת, בטלביזיה ובעיתון. ביקורי וויקטוריה הרגישו שהם חייבים לעצור את זה, הם נכנסו לתוך חדר גדול עם אקדחים, זה היה חדר מזהב, הכל שם היה מזהב, היו שם אקדחי זהב. "וואו מדהים!" אמרה ויקטוריה ולקחה כמה אקדחים, ביקורי וויקטוריה ברחו ורצו, הם יצאו מכדור הארץ בחללית פרטית, (ביקורי היה עשיר) ואז הם פוצצו את כל היצורים, עוד לפני שהם הצליחו להיכנס לכדור הארץ, זהו, הם הצליחו, היצורים האלה היו חייזרים ושום דבר לא יעצור את אהבתם של ביקורי וויקטוריה, הם התחתנו ונולדו להם ילדים, והם צילמו תמונות כדי להראות לילדים שלהם את מעשה הגבורה שהם השתתפו בו.


תגובות (1)

uta uta

סבבה:)

12/08/2014 19:27
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך