Butterfly
תרשמו יהיה מגניב.

ארבעת הממלכות- הקדמה+ הרשמה

Butterfly 04/10/2016 1178 צפיות 34 תגובות
תרשמו יהיה מגניב.

בעולם המודרני יש ארבע ממלכות: ממלכת האדמה העוסקים בחלקאות ובצמחייה, ממלכת האש העוסקים ביצירת חרבות, מתכות, תכשיטים וזכוכית, ממלכת האוויר העוסקים בבנייה ובתפירה, וממלכת המים העוסקים ביצירת תרופות וברפואה. האנשים הגרים בכל אחת מהממלכות נקראים ׳מכופפי הטבע׳, בשם כולל, אך אם תרצה לדבר על מישהו ספציפי ממלכת האש לדוגמא, תקרא לו ׳מכופף האש׳.
על ארבעת הממלכות שולטת המפלגה האימתנית הנקראת בפי העם ׳מפלגי האומות׳, או בקיצור ׳המפלגים׳. לפני מאה וחמישים שנים כל הממלכות חיו ביחד כממלכה אחת, וכל אחד יכל לעסוק במה שרצה בלי שום קשר ליכולותיו. אנשים יכלו להתחתן עם מי שבחרו, וילדים משולבים, כאלו שנולדו משני הורים ממלכות שונות ולהם שתי יכולות, היו תופעה שכיחה. ואז קמו מפלגי האומות, ויצרו מלחמה נגד התושבים. מלחמה שבסופה הפסידו התושבים ומפלגי האומות קיבלו את השלטון. הם אסרו על עריקה מהממלכה בה נולדת, על יצירת קשר עם מי שאינו ממלכתך, ועל כל אדם לעבוד רק בעבודה אשר מיוחסת לממלכתו. הם קבעו ארבעה צבעים, כחול- לממלכת המים, אדום- לממלכת האש, ירוק- לממלכת האדמה ולבן- לממלכת האוויר. מי שלא מילא אחר החוקים, או לבש את המדים בצבע של ממלכתו, נלקח למשפט ומשם להוצאה להורג. החוקים של מפלגי האומות היו קשים וכללו מסדרי בוקר ולילה, מס כבד, איסור לכשף ברחוב שלא לצורך עבודה והגבלת שני ילדים לכל בית. חיילים במדים עם ארבעה פסים; אדום, כחול, לבן וירוק, היו מוצבים בכל מקום ומדווחים על כל הפרעה בסדר היום. החיילים ופרסומי הצווים היו הדבר היחיד שהתושבים ראו מהמפלגה. מנהיג המפלגה מעולם לא נחשף. בית מפלגי האומות היה מוצב בדיוק בגבול בין ארבעת הממלכות.
בגלל החוק של המפלגים על כך שאסור ליצור קשרים עם תושבי ממלכות אחרות, הצבעים בכל ממלכה די קבועים: אצלנו לכולם יש שיער כהה כמו הלילה ועיניים כהות עוד יותר. לכולם, חוץ ממני בעצם. כל מכופפי האש גבוהים מאוד ולכולם יש עור כהה. בממלכת המים לכולם יש עור בהיר ועדין ועיניים ירוקות, ומבנה הגוף שלהם הרבה יותר גמיש ודק. בני ממלכת האדמה כולם שזופים מאוד, מבנה גופם רחב ושרירי, השיער בהיר מאוד והעיניים חומות. בני ממלכת האוויר נמוכים יותר מהממוצע, עיניהם כחולות וגופם קטן אך עמיד.
קוראים לי סילבר ואני בת לממלכת האש, ולי נמאס ממפלגי האומות.

אז היי, אתמול חלמתי חלום ממש טוב והחלטתי לכתוב סיפור בעקבותיו^^ ואני פותחת הרשמה.
אני מקווה שהבנתם את הרעיון הכללי למעלה.
אני צריכה שתכתבו לי חמישה- שישה מורדים מאיזה ממלכה שבא לכם. שיהיו בני 14-19, ואם יש לכם שאלות לגבי איך הם צריכים להיות תשאלו!
שם-
גיל- (14-19)
אופי-
מראה-
ממלכה-
משהו להוסיף-
אם זה מזכיר לכם ספרים או סרטים מסוימים שאתם מכירים, אז אני יודעת, ואני מצטערת, ואתם תראו שבהמשך העלילה תשתנה וזה יהיה סיפור בפני עצמו. אין כאן שום רצון להעתיק משום סופר או משהו כזה ^^


תגובות (34)

קצת הזכיר לי אווטאר בהתחלה, אבל ה השתנה אחר כך.
אהבתי מאוד את הרעיון ואשמח להירשם, אבל אני לא יכולה עכשיו… אם תוכלי לשמור לי דמות כלשהי אני אשמח, אם לא לא נורא :)

04/10/2016 14:04

תשמרי לי דמות!

04/10/2016 14:42

בא לי ממש לכתוב שתי דמויות זה אפשרי? ועוד שאלה אם נגיד אני כותבת משהי מממלכת האוויר שהם תופרים שם, היא יכולה כאילו להיות מעודכנת בכל מה שקשור לאופנה והכול או שזה לא מתאים?
הרעיון עצמו ממש מגניב כאילו קצת מאווטאר קצת ממפולצים זה באמת מגניב:)
בבקשה תעני על השאלות שלי כדי שאוכל להרשם ^^

04/10/2016 15:10

    יכולה לכתוב שתי דמויות, בטח :)
    לא בדיוק הבנתי את השאלה השנייה, אז תכתבי מה שאת רוצה ואם זה לא יתאים אני אשנה בהתאם^^
    ותודה רבה :)

    04/10/2016 15:15

אני אכתוב דמות ממלכת האש

04/10/2016 16:10

את יכולה לשמור לי דמות של אש (עם העדפה למומחיות בנשק) ואחת של מים?
(קטניס קלאסי – לכתוב שתי דמויות שהן הפכים גמורים.)
קטניס אוורדין, סוף.

04/10/2016 16:15

אוקיי אני אכתוב שתי דמויות ובבקשה תשתמשי בהם ^^

שם: ניאו.
גיל: 18 וחצי.
אופי: רגוע, קליל, יש לו נחת רוח אך למרות זאת ברגע האמת הוא יודע מה לעשות. הוא מאוד טוב בלהקשיב לאחרים ונותן עצות מעולות. הוא גם יודע להנהיג אבל תמיד יעדיף לוותר ולתת לאנשים אחרים את הפיקוד. הוא פיקח מאוד ויודע לקלוט מצבים בצורה מדהימה ויש לו גם חוכמת רחוב למרות שמעולם לא למד בבית ספר, למרות שהוא פיקח מאוד וחכם הוא לעולם לא ישוויץ בזה או יתגאה. הוא גם צנוע אבל לא ביישן(רק לפעמים כשהוא מדבר עם בנות.) מתרחק מאלימות אבל בגלל שהוא נגד הדיכוי של המפלגים הוא מסכים לשתף פעולה עם המרד.
מראה: יש לו שיער בצבע חום בהיר ממש ועיניים כחולות כמו לכל מכופפי האוויר, הוא טיפה יותר גבוה מהממוצע, עור הפנים שלו בהיר וחלק ויש לו נקודת חן קטנה מתחת עין ימין. הוא לא שרירי במיוחד והוא רזה.
ממלכה: ממלכת האוויר.
משהו נוסף: הייתי רוצה שהוא יהיה חלק בסיפור אהבה או משהו כאילו אני לא רוצה שהוא ישאר לבד ובבקשה שהיה חלק משמעותי מהסיפור :)

והנה עד אחת ^^
שם: דלילה( או לילה בקיצור).
גיל:17.
אופי: דעתנית ועקשנית, הוא לעולם לא תשתוק על משהו שהיא לא מסכימה איתו. היא לא סובלת בריונות וחוסר צדק. התחביבים שלה הם אופנה והיא לובשת רק בגדים שהיא תופרת בעצמה, היא מעודכנת בכל מה שחם בממלכת האוויר ובכללי בעולם הזה. היא מאוד יצירתית ומוכשרת וטובה בחשיבה מחוץ לקופסה, בדרך כלל כשהיא מתרגשת היא מתחילה להיות מגושמת ולגמגם אבל זה עובר לה די מהר. היא שונאת את שמה המלא.
מראה: שיער שחור ארוך וחלק, עם פוני לצד. היא מאוד אוהבת איפור ולכן נדיר מאוד למצוא אותה בלי איפור. היא נמוכה ויש לה עיניים כחולות שתמיד מתוחמות בעזרת איילנייר שחור וחתולי. היא מלאה במקומות הנכונים ובכללי די רזה.
ממלכה: ממלכת האוויר (אבל אין לה שום קשר לניאו.)
משהו נוסף: את מוזמנת לשנות מה שאת רוצה גם בה וגם בניאו ו… שמתי לב שאין רקע אז עם את רוצה שיהיה בכל זאת אני אכתוב משהו ^^

04/10/2016 16:48

    נכנסו שניהם! אהבתי!

    04/10/2016 18:18

שם: אש נור. פירוש המילה נור היא אש (כן, קוראים לה אש אש). לפעמים אנשים קוראים לה בשם המשפחה שלה, כי הם יודעים שהפירוש שלו הוא אש כמו שמה.
גיל: 14.
מראה: אש בעלת שיער שחור כלילה ועיניים חומות כהות עד מאוד שהאישונים שלה כמעט ונבלעים בתוכם. היא גבוהה ושחומה, בעלת תווי פנים משורטטים.
אופי: אש שונאת את השם שלה ואת הצבע האדום. היא לא סובלת את העובדה שהיא חייבת ללבוש בגדים אדומים. תמיד, כאשר היא קמה בבוקר, היא לובשת את בגדייה האדומים ללא רצונה ואף לפעמים ממלמלת עד כמה היא שונאת את הצבע הזה. היא אוהבת כחול עמוק, כמו האוקיינוס. היא שונאת אש ואילו היה ביכולתה לבחור באיזו אומה היא תיוולד ואיזה אלמנט יהיה לה, היא הייתה בוחרת במים ללא היסוס. לפעמים בני משפחתה אומרים שהיא יותר מידי אגרסיבית. זה די נכון לגבייה והיא מודעת לכך. היא רוצה להיות עדינה ושקטה. אחת כזאת רגישה שאף אחד לא מבחין בה. אך לצערה הרב זה לא אפשרי.
אש היא בנאדם חזק נפשית ופיזית. היא מחפשת הפתקאות וריגושים. היא אוהבת לחקור דברים ולגלות גברים חדשים. היא אדם מאוד סקרן ומלא שמחת חיים. היא אוהבת אומנות. היא מציירת בפחם ומפסלת דברים מחימר. אף אחד לא יודע שהיא עושה זאת. היא מחביאה את כישרונה ועושה את הדברים האהובים עלייה בסתר. היא אוהבת לטייל בחיק הטבע, להביט בשמיים התכולים ולדמיין שהיא חלק מהם. אש אוהבת מוזיקה. היא מאמינה שכל אדם יכול לעסוק באיזו עבודה שהוא רוצה ללא קשר לממלכה, ולכן היא חוקרת את העבודות שהאומות האחרות עוסקות בהן ומנסה גם. היא עושה אותן בסתר, והיו כמה פעמים שכמעט תפסו אותה. למזלה הרב, ברגע האחרון היא הצליחה לחמוק, והאדם שראה אותה לא זיהה אותה ולא היה בטוח מה בדיוק היא עשתה. היא סגורה ומעט מרוחקת כאשר היא נמצאת בחברה שהיא לא מכירה. אש היא אדם מאוד חביב. היא מאוד חכמה ונבונה וקולטת מצבים במהירות. היא יכולה להתחבר אל כל אדם באשר הוא, מאחר כי היא מסוגלת לנתח אישיות של אדם ובכך היא יודעת כיצד צריך להתנהג כלפיו (איך לדבר, לשכנע וכו').
בגלל זה אנשים מתחברים אליה במהירות ומסתדרים איתה, אך היא לא תמיד מסתדרת עם כולם. אש מרגישה כאילו היא לא מצליחה לנצל את כל הפוטנציאל שלה. עם חלוף הזמן, היא מגלה על עצמה עוד תכונות וכישרונות, אשר גורמות לה לתהות מי היא באמת.
ממלכה: אש.
משהו להוסיף: אני מקווה שתקבלי אותה.

04/10/2016 17:23

    דברים*

    05/10/2016 07:02

    שכחתי לכתוב את זה. היא יודעת לנגן בנבל, בכינור ובחליל.

    05/10/2016 07:14

אני צריכה עוד מישהו ממלכת האש, העדפה למישהו מנהיג וחזק (אפשר בן או בת) ומישהו מאדמה וממים.
אני צריכה מנהיגגג דחוף.
הפרק הראשון כבר כמעט מוכן, רק חסרות לי דמויותתתת

04/10/2016 18:24

    תשמרי לי את המנהיג! (שתהיה מנהיגה, אבל וואטאבר.)
    שולחת אותה עוד מעט (:
    קטניס אוורדין, סוף.

    04/10/2016 18:59

    תשמרי לי בן מהאדמה :)

    04/10/2016 19:40

הייתי כותבת לך דמות אבל יש לי יותר מידי לימודים על הראש-,- (שונאת תנך!!!)
בכל מקרה, אני אקרא את הסיפור^^ א ני ממש מקווה שאני לא אאבד אותך בדרך (אם היית יכולה הייתי שמחה אם היית שולחת לי תזכורת על זה, אבל זו בקשה מוגזמת מידי…)
תתחילי~ ♥

04/10/2016 20:00

שם: קיארה גורדון

גיל: 18

ממלכה: אש

מראה: לקיארה יש חזות כללית יציבה וחזקה – היא גבוהה לגילה, מעט שרירית (לא בקטע מוגזם, אבל אפשר לשים לב לזה) ותמיד יש משהו בהבעה שלה שמשדר ביטחון עצמי רב, כאילו אפשר לסמוך עליה.
יש לה שיער שחור, כהה כמו הלילה, חלק שעובר במעט את אמצע גבה. כשהיא עובדת (הסבר בהמשך) היא אוספת אותו, אבל ברוב הזמן היא עושה בו שביל ומסיטה אותו לצד השמאלי של ראשה.
צבע העיניים שלה הוא כחול כהה כל כך עד שכמעט לא מזהים את אישוניה (אז הן די נראות כמו עיגולים כהים ענקיים באמצע העין.) שפתיה אדומות כדם באופן טבעי, ובולטות מאוד מעל עורה הבהיר (שנשאר בהיר לא משנה כמה היא שוהה בשמש.)
היא תמיד לובשת בגדים קצרים ונוחים לעבודה (אדומים, מן הסתם) ונעלי ריצה/מגפיים צבאיות (שמגביהות אותה אפילו יותר מגובהה הרגיל.)
תמונת המחשה:
https://www.pinterest.com/pin/368098969527176311/

אופי: בראש ובראשונה, קיארה היא מנהיגה. היא חסרת פחד ולא קל להרתיע אותה, תמיד מסתכלת לסכנה בעיניים ורצה הישר לעברה. היא מאוד נהנית מסיכונים והפתעות, ולפעמים צריך לרסן אותה.
היא מוכנה לפעול למען טובת הכלל, יש לה חוש צדק מפותח והיא מאמינה שלכל פשע יש לתת עונש מתאים. לא מאמינה גדולה של הזדמנויות שניות – למי שהפר את אמונה אין הרבה סיכויים לקבל אותו בחזרה.
היא לא משהו בכל דבר שקשור לידע, אבל יש לה חוכמת רחוב בשפע – היא יודעת לקרוא אנשים, להתחבר אליהם, ויכולה להתחמק ממצבים מסובכים בקלות.
כמו כל מנהיג טוב, היא סוחפת בדיבוריה ומעשיה ויודעת איך לגייס אנשים לשם המטרות שהיא מאמינה בהן. יש משהו בביטחון ובמרדנות שלה שסוחף אנשים בקלות.
אם אתה אויב שלה, או לפחות היא מחשיבה אותך ככזה, היא תשתמש ביכולת השכנוע הזאת כנגדך. אין לה בעיה לעשות זאת כל עוד היא מאמינה שיש סיבה, והיא גם לא תחטוף הרבה נקיפות מצפון לאחר מכן (שוב, עניין הביטחון. היא לא מתחרטת על דבר, ולפעמים זה יכול להוות חיסרון.)
בקיצור: אופי כללי של מנהיגה – אמיצה, חברותית, מרדנית וסוחפת אנשים בקלות. חזקה נפשית ופיזית.

רקע (אני יודעת שלא כתבת, אבל הייתי חייבת להוסיף. מוזמנת להתעלם): היא באה משושלת ארוכה ומכובדת של מייצרי כלי נשק ולוחמים. משפחתה מאוד מוכרת ומוערכת בממלכת האש, והם ידועים כיוצרי הנשק הטובים בעולם.
משפחתה, בניגוד אליה, תומכת מאוד במפלגי האומות ומאמינים בלב שלם בשיטות שלהם, בעוד היא מאמינה בהשפעה וחופש. (אם זה אפשרי, אני אשמח שתוסיפי שהם מייצרים נשק בשביל מפלגי האומות למקרה של מלחמה עתידית או משהו. רק אם זה משתלב לך, כמובן ^^)
מגיל צעיר היא אומנה בכל אומנויות הלחימה האפשריות ולמדה את מלאכת יצור הנשק, מה שלא היווה לה קושי בכלל – זה זרם בדמה.
בהווה של הסיפור היא עובדת בנפחיה הגדולה של משפחתה, ומשתמשת/מייצרת את כל סוגי הנשק (למרות שיש לה מומחיות בולטת ביצור ושימוש בחרבות.) יצור נשק היא אהבתה הגדולה, אבל היא יודעת לאן הנשק הזה מגיע ולכן די מתביישת בעצמה. היא לא פורשת מהעסק רק כי היא יודעת שזה יעורר חשד גדול בקרב משפחתה, והיא לא רוצה למשוך את תשומת הלב הזאת אליה עד הרגע הנכון.
היא חולמת שיום אחד תיפול בקרבה ההזדמנות לאסוף קבוצת אנשים שחושבים כמוה ולמרוד (מה שאני מניחה שהיא עומדת לעשות.) ומאמינה שיש לה את הניסיון והידע המתאימים לכך.

דברים נוספים: לרוב כשישאלו אותה לשמה היא תענה שם פרטי בלבד, משום שהיא יודעת שיזהו את שם המשפחה שלה.
נראה לי שהיא תסתדר טוב עם הדמות של סיפורים1
~~~
מקווה שאהבת! ^^ (וסליחה אם היא קצרה/כתובה ממש גרוע, כתבתי אותה בפרק זמן די מצומצם ואני די במחסום כתיבה כללי כרגע PX)
אם צריך להוריד/להוסיף/לשנות משהו רק תגידי.
קטניס אוורדין, סוף.

04/10/2016 20:11

    מעולה! אהבתי מאוד, היא מתאימה בול. רק צריכה מישהו מאדמה וממים ואפשר להתחיל!

    04/10/2016 20:20

אני אכתוב מחר דמות

04/10/2016 20:23

אני אשמח לכתוב דמות אם נשאר מקום.
לא איכפת לי בן או בת וכל יסוד הוא סבבה.
(אין מגבלה ליצירתיות רק אתגרים חדשים)

04/10/2016 21:22

    נשאר נשאר! מישהו מהאדמה ומהמים :)

    04/10/2016 21:34

    אז אלך על בן – אדמה (ראיתי שיש רק בן אחד מול שתי בנות + סילבר… אז אני מאזן)

    04/10/2016 22:12

    אני אשחרר ל puma161 את האדמה ויעשה בן מהאוויר :)

    05/10/2016 08:19

יש סיכוי שאני אכתוב בת מהאדמה?

05/10/2016 06:59

כן

05/10/2016 07:05

אבל ביקשתי אתמול את הדמות של האדמה >.<

05/10/2016 07:54

    את מוזמנת לקחת את האדמה… אני יעשה אוויר

    05/10/2016 11:20

    …התכוונתי מים… 0_0

    05/10/2016 14:07

שם: וולרו ואן
גיל: 16
ממלכה: מים
מראה:
לוולרו יש גוון עור בהיר ועיניים ירוקות כמו לכל מכופפי המים. אצבעותיו דקות ועדינות. הוא לא אוהב את אור השמש ומעדיף את הצל. שיערו בצבע חום וארוך מעט. כשהרוח מתעופפת, שיערו מתבדר כמו גלים רוחשים.
מבנה גופו של וולרו רזה ומעט שרירי. תנועותיו רכות ונעימות (וקצת נשיות).
אופי:
וולרו הוא ביישן ונחבא אל הכלים. רוב זמנו הוא אוהב לחלום בהקיץ (אבל הוא לא אסטרונאוט!). כשהוא לבד לבד ויודע שאין אף אחד שרואה אותו אז הוא רוקד. סוג של ריקוד מודרני. תנועותיו הם כמו גלים. מי שיזכה אי פעם לראות אותו רוקד יתהפנט מהיופי שקורן מהריקוד.
וולרו בדרך כלל שקט מול אנשים ואינו מביע את דעתו. הוא אמנם מקשיב אך מעדיף לשמור לעצמו את מחשבותיו. בכדי לדעת מה שהוא חושב, צריך לשאול אותו. אבל כאשר הוא יוזם בעצמו להגיד משהו כחלק משיחה, כולם מקשיבים כי זה מחזה נדיר.
היתרונות שלו באים לידי ביטוי בכוחו. הוא מחובר מאוד ליסוד המים. הוא מבין את המים והוא מדבר בזרימה וחושב בזרימה. לכן הוא גם חזק מאוד. בין החזקים ביותר שיש.
הוא דוגמה חיה למשפט 'מים שקטים חודרים עמוק'.

אין לי מה להוסיף.
אני מקווה שהדמות מספיק טובה.

05/10/2016 14:25

אוקי. וואו. עכשיו אני מרגישה אשמה.
טוב, אם כבר אז כבר…
שם: גֵיאַה מירל
גיל: 18
מראה: (שמתי לב שבהקדמה כתוב תיאור כללי של בני אותו יסוד ושלבני האדמה יש עור שזוף ושיער בהיר. אז רק כדי לוודא, למכופפי האדמה יש שיער בהיר, נכון?)
בכל מקרה, מקסימום תשני- גבוה ושרירי, אבל לא יותר מדי. הוא פשוט חזק מאוד. בעל עור שזוף שתמיד מלוכלך בגלל עבודתו הרבה בחוץ. שיערו, לעומת זאת, כל כך בהיר שנראה כמעט לבן, הוא קצר ופרוע וצבעו האמיתי תמיד מוסתר תחת שכבת אדמה עבה. עיניו בצבע חום שוקולדי ובעלות מבט חם ועמוק שנראה מלא ביטחון אך בו בזמן גם חושש. הוא תמיד מחייך חיוך רחב וידידותי ונוצרת לו גומה קטנה ליד השפה. הוא צוחק המון וכשזה קורה עיניו מצטמצמות, מה שיוצר לו מנית קמטים בזוויות העיניים.
אופי: הוא נחמד וידידותי, אוהב מאוד לצחוק ומאמין שהכל קורה רק לטובה, גם אם הדבר עצמו לא טוב. בוטח באנשים מהר מאוד, מה שיצר לא פעם מצבים שרימו אותו או בגדו בו. הוא עצמו מאוד נאמן לאנשים ויגן על הקרובים אליו בכל מחיר. חשוב לו מאוד שכל מקורביו יהיו שמחים ולכן יעשה הכל כדי לשמור על המורל. הוא אופטימי מאוד ותמיד מוצא את הטוב שבדברים. בעל מזג חם ומזמין ויכול להתחבר לאדם בשניות, לא בגלל שהוא מנתח אותו ויודע איך להתנהג, אלא שהוא פשוט כזה, אחד שלא משנה מי אתה, תמיד ימצא את הדרך שלו אליך.
לא חכם במיוחד, אבל גם לא טיפש. הוא יודע הרבה דברים שמעולם לא למד ממישהו אלא לימד את עצמו בכל מיני דרכים. בבית הספר – או כל מוסד חינוכי שיש שם אם יש – הוא דיי ריחף ולא באמת הקשיב למה שאמרו לו, וגם אם כן הוא שכח את זה תוך חמש שניות, אבל אם משהו עניין אותו הוא מצא את הדרך ללמוד עליו, גם אם זה אומר לעבור על כמה חוקים.
הוא אדם דיי פזיז שרוב המעשים שלו מובלים מרגש ולא מהמוח. הוא לא חושב יותר מדי לפני שהוא עושה משהו והתוצאות לא חשובות לו עד שהן מגיעות. לא פעם כמעט נתפס כשניסה להשיג משהו שרצה והיה מחוץ לתחום ממלכת האדמה.
הוא מסוג האנשים כרגע שאין להם בעיה עם החילוק, אבל הוא רוצה יותר. הוא רוצה לראות יותר, לעשות יותר, להתנסות יותר, להבין יותר ובקיצור, יותר. הוא אוהב את הבגדים הירוקים של ממלכת האדמה אבל תמיד חלם ללבוש גם כאלה כחולים, אדומים או לבנים כמו של הממלכות האחרות. הוא עובד עם צמחים ופרחים בכל הצבעים והם מרתקים אותו. כבר הרבה זמן שהוא מנסה לייצר צבע כדי לקשטאת בגדיו בצבעי סגול, כחול או צהוב למניהם.
יש לו הרבה ביטחון עצמי, אך עם זאת הוא תמיד חושש שיעשה משהו לא נכון שיגרום לאחרים להפסיק לבטוח בו. כשהוא מדבר, הוא מריץ את המילים בראשו עשרות פעמים כדי לוודא שבחירת המילים שלו נכונה ושהוא לא אומר שום דבר שלא במקום.
אוהב מאוד את השמש והטבע ונהנה מאוד לעבוד בשדות עם הצמחים והעצים ולהריח את ריח החוץ הרענן, אבל הוא שונא את הריח של עיבוד קרקע, העירבוב בין צמחים לאדמה והצחנה – לדעתו – שהוא יוצר נוראי. הוא אוהב לטייל, לסרוק, לסייר ולגלות מקומות ודברים חדשים שלא ידע. סקרן מאוד ולפעמים גם חטטן. מעצבן למדי ונוטה להרגיז אנשים שקטים ומופנמים עם הדיבורים הנלהבים והבלתי פוסקים שלו, למרות שהם מאוד מעניינים ורוב האנשים מבינים שהם אהבו את מה שאמר רק אחרי שהלך.
הוא אדם חברתי וחברותי. יודע להתייחס לכל אדם כאדם. אם מישהו יבקש ממנו לשמור סוד, הוא ינצור אותו אצלו לשארית חייו. לו עצמו אין יותר מדי סודות, חוץ מכמה פעמים שחצה את הגבולות של הממלכות והתחזה למכופף יסודות אחרים מבלי להיתפס ועוד כל החפצים שהביא משם ומוחבאים כרגע בבור שחפר לעצמו באחד השדות. אין לו סודות בכלל, ולכן גם אין לו בעיה לדבר על עצמו.
ממלכה: אדמה
משהו להוסיף: אני מרגישה כאילו פספסתי משהו בהקדמה, מכופפי היסודות יכולים לכשף את היסודות? או שזה סתם כינוי בגלל העבודות, המראה והקשר שלהם לאותו יסוד?

05/10/2016 16:04

אהבתי מאוד מאוד!! הוא נכנס. וכן, ברור, הם יכולים לכופף את היסודות, זה הרעיון :)

05/10/2016 16:12

קראתי רק את ההתחלה כי אני דרך הטלפון וזה דיי קשה לי לקרוא משם. אבל הרעיון נשמע מגניב (עצרתי בערך במפלגי האומות ואז קפצתי לזה שהיא אומרת שנמאס לה מהם)
אני אשמח אם תשמרי לי דמות מממלכת האש ;)

06/10/2016 16:30

    טוב, אז עכשיו אני דרך המחשב – אבל אני ממש ממש עייף, אז או שאני אכתוב דמות מחר או שאני פשוט אקרא מבלי לכתוב דמות! ^^

    06/10/2016 18:33

בסוף לא כתבתי דמות ואני לא מוצאת רעיון לדמות וגם אין כבר צורך אז אני אקרא בלי לכתוב דמות

07/10/2016 13:33

שם: אליס נובל(Alice Noble).
גיל: 17.
ממלכה: אדמה.
מראה: גובה ממוצע. רזה. שיער בצבע קרמל, ארוך ויפהפה, עם הרבה גוונים של בלונד וחום קינמון בהיר. עיניים גדולות בצבע שוקולד. עור בהיר יחסית לשאר התושבים בממלכת האדמה(לא חיוור או בהיר ממש. פשוט ביחס לעור השזוף של רוב ממלכת האדמה, העור שלה נחשב די בהיר ולא שגרתי).
שתי גומות חן וחיוך צחור.
אופי: חביבה ביותר. היא תמצא חן במיידי, בפני כל אדם שיראה אותה. היא מלאת חיים והומור ולא מפחדת להגיד את הדעה שלה ולהתבטא בקול. היא אמיצה, חדת מחשבה, אסטרטגית מלידה וחייכנית. מאוד חייכנית.
היא מחייכת כמעט לכולם וכמעט תמיד והיא אופטימית בטירוף ואולי גם טיפה קולנית וילדודית(אבל רק טיפה^^).
יכולה להיות מעט(מעט הרבה) מטרידה לפעמים(אבל לומדים להתרגל לזה).
היא מוכנה לעזור לכל אחד – גם אם הוא לא ממש ראוי לעזרה שלה. אבל אל תפרשו את זה כתמימות, אלא כנדיבות.
מלאת תקווה ורעיונות יצירתיים.
טובה מאוד בציור ובריקוד(בשירה קצת פחות. קצת הרבה פחות. השירה שלה זו כמו השירה שבסרטים שעורבים עפים כשהיא שרה^^ אבל היא לא צורחת כשהיא שרה. היא פשוט ממלמלת לעצמה – סוג של.).
היא ממש אוהבת בע"ח, במיוחד ארנבים. ויש לה כמה(אם זה בסדר שיהיו לה חיות מחמד. אם לא, אז שפשוט תאהב ארנבים.)
המשפחה שלה עוסקת בחקלאות ומתמקצעת בדבוראות ובפרדסים. בבוקר היא יוצאת לעבוד בפרדס(עם המון פירות הדר. תפוזים, לימונים, אשכוליות וכו'…) ובערב היא הולכת לעזור למשפחתה(מי שבאותו רגע נמצא ליד הכוורת) בכוורת. אבל היא לא לגמרי מתעסקת בעניינים שקשורים לדבורים אלא בעניינים שקשורים לדבש.
בזמן החופשי שלה היא תלך לצפות בטבע הפתוח, בצומח ובחיות(ותצייר את מה שהיא רואה תוך כדי שהיא תשיר בקול נוראי) או שהיא תלך לשחות באיזשהו אגם ואם היא מרוחקת מהסביבה, רוב הסיכויים שהיא תשחה בעירוםO_O(כן. היא עד כדי כך מטרידה. אבל היא פשוט מרגישה מאוד מחוברת לטבע כשהיא עושה את זה – אז… אבל היא תעשה רק בשעות שהיא יודעת שאין הרבה אנשים באזור, ובמקום די מרוחק משאר האנשים שכן באזור.).
חמודה ומעט מגושמת.
היא שונאת את המפלגים – אבל היא לא הולכת ומורדת. היא פשוט אומרת את זה לעצמה או למשפחה שלה.
משהו להוסיף – ביסקסואלית. מתה על ארנבים(אבל כבר אמרתי את זה) ותמיד נודף ממנה ריח טוב של דבש ולימון.
כשאף אחד לא רואה – היא מתאמנת קצת על כשפות/כיפוף האדמה שלה.
זהו זה.
מקווה שתקבלי את הדמות!
אני חושב שהיא יצאה מאוד חמודה^^ – והיא ממש מזכירה לי את לו מהסיפור שלי, יחד עם אנג'י מהסיפור של אמורה(שגם את כנג'י אני כתבתי -_-). שילוב מנצח!

07/10/2016 17:30
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך