kingwolf
לדעתי, זה היה הפרק הכי מותח עד עכשיו מה אתם חושבים על הפרק הזה?

ארץ הממתקים פרק 8

kingwolf 23/06/2014 733 צפיות 8 תגובות
לדעתי, זה היה הפרק הכי מותח עד עכשיו מה אתם חושבים על הפרק הזה?

בפרק הקודם, החבורה נתקלה במכשול הבא והכי מסובך שלהם, הם נתקלו בצבא ענקי של מרשמלו עצומים."צבא מרשמלו,לתקוף!" צעק המפקד שלהם " לברוח!" צעק גיא. החבורה רצה בכל הכח, הם ניסו להטעות את צבא המרשמלו במכשולים, בפניות חדות, אבל זה לא הצליח, צבא המרשמלו סגר עליהם. "מה נעשה עכשיו, גיא?" שאלה טילונית " אני לא יודע, הם רבים מדי! דוב גומי, אני מקווה שיש לך רעיון" שאל גיא "מצטער גיא, אבל גם לי אין, ביסקוויט?" שאל דוב הגומי" גם לי אין" אמר ביסקוויט. צבא המרשמלו לכד אותם בכלוב נחשי גומי והשגיחו עליהם. " נו באמת! אנחנו לכודים!" אמר גיא "לאף אחד אין רעיון?" "חוץ מלאכול את הכלוב, כלום\" אמר ביסקוויט "נו, אז למה אנחנו לא עושים את זה?\" שאל גיא "כי צבא המרשמלו משגיח עלינו, אם הם יראו שאנחנו בורחים הם ישר יחזירו אותנו לכאן, מה הטעם לברוח אם ברור שאנחנו ניתפס?" אמר ביסקוויט "העולם שלכם יהרס!"אמר גיא "אנחנו רוצים להציל את העולם שלנו גיא, אבל צריך תוכנית מורכבת כדי שנוכל לברוח מצבא המרשמלו" אמר דוב הגומי "אולי נצליח אם פשוט ננסה, הכל יכול לקרות"אמר גיא. " אף אחד לא מצליח לברוח מצבא המרשמלו בקלות" אמרה טילונית" אני אנסה בכל זאת" אמר גיא והתחיל ללעוס את אחד מנחשי הגומי, שסיים ברח מהכלוב והתחיל לרוץ. בינתיים כל השאר אמרו: "שלוש, שתיים, אחת" וגיא נזרק לכלוב חזרה. "אוקיי, אני מודה, קשה לברוח מצבא המרשמלו, אבל יש לי תוכנית מורכבת יותר, תקשיבו", ואחרי שכולם שמעו את התוכנית של גיא, הם התחילו בתוכנית." הי מרשמלו!" אמרה טילונית "מה?!" אמר אחד מצבא המרשמלו "אנחנו רעבים! תביא לנו כדורי שוקולד!" "טוב!" הלך המרשמלו וחזר עם כדורי שוקולד "תאכלו!"אמר המרשמלו ואחרי כמה דקות בא ה"ראש" של הצבא ושאל: "אכלתם?" החבורה שתקה "שאלתי אם אכלתם!, תענו לי!" אמר ה"ראש" בצבא וניענע את הכלוב. ופתאום הראש של דוב הגומי נפל, החבורה הכינה דמויות שלהם מכדורי השוקולד. "תתפסו אותם!" צעק ה"ראש" בצבא הוא רץ והצבא רץ מאחוריו. "גיא, הם מאחורינו!" אמר דוב הגומי "תרוצו כמה שיתר מהר!" אמר גיא הם רצו והם נתקלו באגם רותח יותר קטן של שוקולד "תפסו מקלות כיף כיף!" אמר גיא, החבורה תפסה והלכה עליהם, אבל צבא המרשמלו לא היו כל כך חכמים, הם רצו ישר לתוך האגם הרותח של השוקולד והותכו, בזמן שהחבורה הגיעה לצד השני "הצלחנו לברוח מהם!" אמר ביסקוויט "זה היה מסובך!" אמר דוב הגומי "נכון!" אמרה טילונית "אבל תראו חברה!" אמר גיא, "הגענו להר הליקריץ הגדול……………………"


תגובות (8)

דרך אגב, עם הסיפור הזה היו לי הרבה בעיות

23/06/2014 17:21

אני אעריך מאוד אם תכתבו את מה שאתם חושבים עליו

23/06/2014 17:22

ובסיפור אני מתכוון לפרק

23/06/2014 17:23

לדעתי, זאת הייתה תכנית בריחה די צפויה. אה, ויכולת לקרוא ל"ראש" צבא המרשמלו מפקד הצבא. חוץ מזה, אתה כותב ממש יפה:)

23/06/2014 18:05

    תודה ניוב!

    23/06/2014 21:13

בבקשה;)

24/06/2014 19:59

תמשיייייייייייייייייייייייייייייייייייייייךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךך!!!

24/06/2014 20:16
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך