the one sitting next to you
אני עייפה...

ארץ הפלאות-20 *~*

the one sitting next to you 08/10/2013 152 צפיות 10 תגובות
אני עייפה...

היום המבצע מתבצע. אני, אמה, ואדמס יוצאים לבד כדי לא למשוך יותר מדי תשומת לב. כולם נראו מאד לחוצים ואדמס נמנע מלהביט בנו בככל זמן שאמה שלחה לו מבטים מבולבלים., מעניין מה קורה בין השניים. טסנו על כנפי נשרים ענקיים בצבע שחור, הם היו נחמדים מאד.
הארמון של המלכה האדומה נראה באופק, עצום ומרהיב גגותיו היו שחורים ומגדליו היו אדומים. גם הדגלים היו בצבעים ללו ומסתבר שגם כל הסביבה ליד, כאילו המקום קיים רק בשביל המלכה האדומה. מעניין איך היא בעצמה נראית, לפי הסרט יש לה ראש עצום ולפי הספר היא שמנמנה, או גבוה, או מאופרת יותר מדי יש יותר מדי גרסאות ואני ממש לא יודעת מה האמיתי. אבל אני עומדת לגלות.

גיליתי שכדי להיכנס לארמון המראה שלך חייב להיות בעל פגם כלשהו. צלקת, אך עצום, או כל דבר בסגנון. אמה ציירה על פני מספר צלקות ושמה לי רטייה על העין. לעצמה שמה עף ענק ולאדמס, למרות התנגדות גדולה שלו, הכניסה בטן מדהימה בגודלה. התגנבנו פנימה ומסתבר שיש שם מרגל אז אנחנו היינו ילדי המרגל שהיה איש זקן יחסית ומקורב למלכה. הוא פגש אותנו על יד חדר הכס.
"הו הגעתם בואו אחרי ואציג אתכם בפני המלכה האדומה" את המילים האחרונות אמר בגועל מוחלט, מעניין למה. נכנסנו לחדר הכס העצום בעל העיטורים השחורים, זהובים ואדומים. בסוף החדר היה כס ענק ואדום ועליו ישבה נערה. כשהתקרבנו התחלתי לשים לב לפרטים אצל הנערה.
שיערה היה לבן ופניה נראו לי כמו פני ילדה קטנה ותמימה ואז ראיתי את מבטה. מבטה היה רצחני ועיניה היו אדומות כדם וכך גם שפתיה. עורה היה לבן כשלג והיא לבשה שמלה אדומה ומלכותית וכמובן על ראשה היה הכתר של מלכת ארץ הפלאות.
"גרטינד! כמה אני שמחה שבאתה, ומי הבאתה איתך?" שאלה המלכה ונעצה בכולנו מבטים חשדניים.
"מלכתי" אמר וכד, הוא היה שחקן מוצלח במיוחד, "אלא הם ילדי. ליין, גרטרוד ומקסוול" המשיך והצביע על כל אחד מאתנו. המלכה חייכה חיוך מעט מזויף ואז מיהרה לשים ערשת פנים מהודרת.
"האם תרצו לשחק כדור קיפוד?" שאלה ועל פניה חיוך ערמומי.
"נשמח" אמרנו ארבעתנו יחד.


תגובות (10)

מה עם מאדי?!?!?!
אהה, ויצא יפה.

08/10/2013 09:21

זה מבצע ההצלה אם לא שמת לב…

08/10/2013 09:28

אז למה הם משחקים?!

08/10/2013 09:30

כי כדי להגיע לארמון ולהתקרב למקום שבה מאדי וג'ייק הם צריכים להתקרב למלכה

08/10/2013 09:35

אוף :(
ואי אפשר שמאדי תתאהב באיזה חנון או משהו?

08/10/2013 09:38

גבי משעמם לי!!!!!!!!!
תשעשעי אותי ליצן חצר!

08/10/2013 09:40

^^

08/10/2013 09:41

ברררג יאיי

08/10/2013 09:49

למה למה בטן ענקית לאדמס?
שקלאוד תהיה שמנה

09/10/2013 08:15

אין לו בטן ענקית למרגל יש…

09/10/2013 08:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך