ארץ הפלאות-24 *~*

the one sitting next to you 13/10/2013 133 צפיות 6 תגובות
^^

הכלב שלפני רגע נראה נואש ואומלל רשף בשיניו וניסה להוריד את ראשי אבל אני במידי קפצתי על ראשו. הייתי צריכה לצפות לזה, ככה זה תמיד. לא לבטוח באף אחד. גרמתי לכלב בעל חמשת הראשים לרוץ אחרי עצמו ובאמצע קפצתי בזמן שהוא המשיך לרוץ סביבו. גיחחתי בשקט והתחלתי לעלות במדרגות בדממה גמורה.
החלטתי סופית שבמקום הזה יש יותר מדי מדרגות, bloody hell מי לעזאזל תכננן את המקום הזה? הם לא ידעו שקלאודיה רייז לא אוהבת לעלות במדרגות. כל המקום תוכנן כדי להרוג אותי באיטיות.

מאדלין וג'ייק:
שפתיהם נפגשו לרגע קסום וקצר אבל נפרדו במהירות. הם הסתכלו זה לזו בעיניים.
"את בטוחה?" שאל שוב, אבל למילותיו הפעם היו לא מעט משמעויות והתעוררו בה רגשות שלא חש מעולם.
"כמו תמיד" אמרה וגיחכה מעט ואז שפתיהם נפגשו בשנית לנשיקה ארוכה יותר ומעט עמוקה יותר. ואז הדלת נפתחה.
"יופי אני נלחמת בכלב עם חמישה ראשים ועולה במיליון מדרגות ואתם יושבים פה ומתנשקים? גם אני רוצה להיות בשבי…" אמרה קלאוד רייז.


תגובות (6)

קצר מידי לטעמי. עוד לא הספקתי להתעניין וכבר הסיפור נגמר. לא הספקתי להבין מי זה מי ומה זה מה.

13/10/2013 10:15

מטריד OO

13/10/2013 10:16

זה פשוט השלישי היום ואני חסרת יצירתיות אחרי שהוצאתי הכל על משהו אחר שאני כותבת

13/10/2013 10:16

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

את ממשיכה רק מחר, נכון?

13/10/2013 11:22

נכון

13/10/2013 11:52

אני מסכימה עם המעודדת כל הסיפור הזה מתקדם באופן לא ברור עדיין אין לי מושג מי לעזאזל זה ג'ייק. אולי זה בגלל שיש יותר מדי דמויות?
אין לי מושג. אבל כדי שתעשי פחות רמיזות ויותר עובדות כי אני חושבת שרוב הקוראים שלך לא ממש מבינים את הסיפור והדמיות

13/10/2013 13:23
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך