the one sitting next to you
למי שבפרק הקודם לא ידעה מי זה ג'ייק אני ממליצה להסתכל במה שפרסמתי שהוא רק אומר את הדמויות, ואני אמשיך את הסיפור מיתולוגיה יוונית כשאני אגמור את זה

ארץ הפלאות-25 *~*

the one sitting next to you 14/10/2013 131 צפיות 3 תגובות
למי שבפרק הקודם לא ידעה מי זה ג'ייק אני ממליצה להסתכל במה שפרסמתי שהוא רק אומר את הדמויות, ואני אמשיך את הסיפור מיתולוגיה יוונית כשאני אגמור את זה

מאדלין וג'ייק היו המומים, קלאוד מצאה את הרגע הנכון להיכנס, השד יודע מה היה קורה אחרי זה…
"המ אמ לא…לא…" גמגם ג'ייק, לא נראה שממש נוח לו שתפסו אותו מתנשק עם מגדת עתידות משגעת בתא שלהם במגדל שהוא בעצם כלא.
"התנשקנו" אמרה מאדלין ישירות והלכה לחבק את קלאוד שלעומתה נראתה מאד משועשעת מהמצב אליו נקלע.
"טוב אתם רוצים שאני אוציא אתכם מפה או שתם אולי רוצים להישאר לעוד איזה פוצי מוצי או שניים?" שאלה בגיחוך, ג'ייק נראה נבוך במיוחד ומאדלין חייכה אליו בענווה.
מאדלין נזכרה במלכה ובדבריה, היא נזכרה בתמונה שלה גוססת, המלכה גססה מול עיניה.
"האמת היא שאנחנו צריכות לדבר, יש לי משהו חשוב מאד בשבילך" אמרה מאדלין ופני כולם הרצינו.
מאדלין לא הייתי בטוחה אם לספר או לא, היו הרבה ציפיות מקלאוד מה יקרה אם תפיל עליה עוד? האם תתמוטט? אבל לא, זה הרי המושיע קלאוד רייז היא חזקה וגם אם לא היא תהיה חייבת להתמודד אם הבשורה.
גם קלאוד התחילה לדאוג, היא כבר הבינה שכל פעם שאומרים שצריכים לדבר איתך משהו רע עומד לקרות, היא התכווצה מבפנים, מה עוד זה יכול להיות?
"המלכה הלבנה מתה" אמרה מאדלין כמעט בלחש ובקול שבור. ג'ייק וקלאוד הסתכלו עליה מבועטים אבל מאדלין עוד לא סיימה לדבר, המצב נראה לג'ייק וקלאוד הרבה יותר גרוע מבעבר. הרי שניהם רואי שחורות ועכשיו העתיד נראה להם לגמרי ההפך מטוב. "קלאוד, את המלכה הלבנה החדשה. את היא והיא את. היא ישנה עכשיו, אבל היא בתוכך כמו כל מלכה לבנה לפניה" המשיכה מאדלין עם פנים מעט מעודדות אך קודרות.
"לא,זה לא יכול להיות! אני לא המלכה הלבנה, אני סתם עוד קלאוד רייז. לא מלכה בקושי מושיע אני בטוחה שיש פה איזושהי טעות!" אמרה קלאוד בבהלה, היא ציפתה לרע אבל לזה, לזה לא היה לה מושג איך להגיב. הכל הולך מהר מדי, היא רק רוצה לחזור הביתה, לראות את אמא שלה ואת הכלב שלה ואולי אפילו את טום, לא להתחתן איתו אבל המצב הזה היה מלחיץ ומפחיד וכל הציפיות החלו לעטוף את גרונה עד שלא יכלה לנשום, אולי אי השפיות באמת הייתה קרובה.
"אני מבטיחה לך, זה מה שהמלכה הלבנה אמרה בעצמה רגע לפני שמתה, קלאוד את חייבת להאמין לי אין לנו שום סיכוי אחר" אמרה מאדלין והחזיקה את ידה. ג'ייק ישב מהצד והסתכל, גם בשבילו המצב נראה יותר מדי, כאילו הכל בכוונה קורה עכשיו, כאילו מישהו אחר שולט בהם. הוא רצה לגלות מי.
"נדבר על זה אחר כך" אמרה קלאוד עדיין מעט מבוהלת אבל עכשיו שמרה על קול רגוע ויציב, "עכשיו אני צריכה להציל אתכם. אמה ואדמס כבר כנראה מחקים, ואני חייבת להזהיר שיהיה לנו מפגש עם כלב בעל חמש ראשים והוא לא יהיה ידידותי בכלל"


תגובות (3)

היי מה עם דסטיני >< (הדמות שביקשתי ממך לדחוף לארץ הפלאות)

14/10/2013 08:46

היא תיכנס כנראה בפרק הבא

14/10/2013 08:50

המשך!
תודה על הפרק הארוך יותר מבדרך כלל!
ותודה על זה שהכנסת את מה שביקשתי ^^
ואורין!
לפרסם את העוגיות או לא?

14/10/2013 11:46
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך