the one sitting next to you
למשהו יש לי ממש פרץ נחמדות שקורה פעם במילניום!
אתם מאמינים, שני פרקים ביום ועוד באיזו מהירות!
עכשיו אני צריכה לחזור להיות מרושעת בדרך שתגלו רק עוד הרבה פרקים....

ארץ הפלאות-5 *~*

the one sitting next to you 25/09/2013 303 צפיות 27 תגובות
למשהו יש לי ממש פרץ נחמדות שקורה פעם במילניום!
אתם מאמינים, שני פרקים ביום ועוד באיזו מהירות!
עכשיו אני צריכה לחזור להיות מרושעת בדרך שתגלו רק עוד הרבה פרקים....

הגענו למקום שבו העצים היו נורמליים, לרגע חשבתי, יופי חזרתי למציאות…אבל פתאום יצא השועל מהשיחים הולך על רגליו, מחזיק ספר בידו ומשקפיים על אפו. דיימי רצה וחיבקה את השועל.
"שלום מר. מסתשן" אמרו כולם. ניסיתי להיעלם בצללים אבל עיניו החדות של השועל תפסו את מבטי המבולבל.
"או הבאתם את הליידי רייז. אני מצטער עם הפחדתי אותך איכשהו לפני כן. אני מר מסתשן, המאמן של הקבוצה הנחמדה שיש לנו כאן" אמר והתקרב ללחוץ את ידי. כן זה כל כך הגיוני. לחצתי את ידו מעט באי נוחות.
"האם הסבירו לך למה את כאן ליידי רייז?" שאל אותי. למה הוא קורה לי ליידי? בפעם האחרונה שבדקתי אני לא הייתי ליידי.
"האמת היא שלא. האם אתה יכול לומר לי?" סוף סוף מישהו רוצה לומר לי את האמת, אדם נחמד! טוב בעצם שועל נחמד.
"טוב להציל אותנו, כמו שעשתה אליסה האגדית" אמר השועל.
רגע הוא אמר הרגע להציל אותם? ושנייה אליסה האגדית, זאת לא הזאת מהאגדה אליס בארץ הפלאות, זאת שהצילה אותם מהמלכה האדומה? זאת רק אגדה שנכתבה על ידי לואיס קרול. ושוב הגעתי למסקנה שזה רק חלום.
כולם הביטו בי בצפייה שאומר משהו, שאעשה איזה משהו קוסמי ואציל אותם. אבל דבר ראשון הם לא אמרו לי ממה ודבר שני אני בסך הכל נערה משיקגו שרוצה לחיות בשקט ולהחליט על עצמה, זה מספיק לי אני מעדיפה לא להציל עולמות בבדיוניים, גם לא בחלומותיי.
"טוב אני לא ממש יכולה להציל אתכם, אני לא ממש אביר החלומות" אמרתי והבטתי אל דיימי שכנפיה התקפלו באכזבה. אמה התחילה לגשת אלי.
"אבל את בנבואה!" אמרה ונעצה בי מבט.
"איזה נבואה?" שאלתי ואז עיניה של מאדלין זרחו.
"מלכה הובסה אך לא הושמדה.
האנשים מוחבאים אי שם באפלה.
המוות קרב אל כל אחד ואחת.
והאש שם בוערת באמצע מחט.
אך מן עולם אחר שוב תבוא העזרה.
ושוב נערה שתביא הארה.
עליית בענן יהיה שמה.
וזה מה שתביא אלינו במלוא העוצמה"


תגובות (27)

אני יכולה להוסיף לדמות שלי משהו קטן? אני רוצה שלמאדלין יהיה חתול ששמו המלא הוא:
"רקסי בנדיקוט ג'ורג' פלאפי ורד שלוש ארבע וקרן" הוא לבן עם הרבה כתמים שחורים על כל הגוף, תודה :)
אה כן, ותודה שהיית נחמדה והמשכת את הסיפור כל כך מהר ^_^
ואני אשמח אם ההמשך יהיה ארוך!
ואני אשמח אם יהיה המשך בקרוב!
(לי ולחברה שלי באמת יש כזה חתול רחוב. כשאנחנו יורדות להביא לו אוכל אנחנו קוראות לו בשמו המלא.)

25/09/2013 12:23

למרות שאני לא אוהבת חתולים….אני אוסיף את החתול ^^

וואו גבי איזה פרץ נחמדות…בושה עלי! shame on me!
צריך לחזור להיות מרושעת

25/09/2013 12:26

תיהי נחמדה ותכתבי עוד פרק

25/09/2013 12:29

אני אכתוב מחר כי היום הייתי כבר יותר מדי נחמדה!
מה קורה לי!

25/09/2013 12:30

תודה רבה! גם אני אוהבת להיות מרושעת אבל פרץ נחמדות לאנשים שנחמדים אליך אף פעם לא מזיק :)
אם מישהו מתנהג אליך מגעיל, תשתדלי להתקרב אליו, לגלות את נקודת התורפה שלו, וכשהוא סומך עליך בעיניים עצומות, בום!!! *צחוק מרושע* טוב אני אחסוך את זה ממך.

25/09/2013 12:32

על תדאגו….מה שאני מתכננת בסיפור הזה הוא יותר גרוע ממה שעשיתי בבלש (הרגתי את הדמות הראשית) מוההההההההה

25/09/2013 12:35

חחחחחחחחחחחחח!
ואני חשבתי שאני מרושעת!!!

25/09/2013 12:38

חה, אני חושבת שהתמונה שלי עם גרזן, סכין, ועוד כל מיני כלים חדים מראים את הנטייה המרושעת שלי.
וחוץ מזה שיש לי דמות של דיקטטור יותר גרוע מהיטלר…הרבה יותר גרוע שאני המצאתי.

דימיון פורה ^^

25/09/2013 12:40

לי יש בסיפור שאני כתבתי למגירה דמות משוגעת שמוכנה להרוג את כל החברות שאיי פעם היו לה, דוד שלה, אבא שלה, ועוד הרבה רק כדי לנקום בהם על כך ששלחו אותה לבית משוגעים והיא הייתה תקועה שם במשך שנה שלמה עם קנגורו פסיכי בצבע כחול ^_^

בהחלט דמיון פורה ^^

25/09/2013 12:46

אני מבינה….את לא מכירה את הדיקטטור שלי, סאם הגדול.
השם שלו הוא כבר דבר מתוחכם. בעצם קראתי לו סאם על שמו של הדוד סאם ה"סמל" של אמריקה בתור אירוניה. ארה"ב זה הכל בעניין של חופש וזכויות ולעומת זאת יש את הסמל שלהם שאני הפכתי להיטלר הבא. בעצם לאפילו גרוע יותר מהיטלר. אז….מה לעשות איתנו הילדים עם הדימיון הפורה.

25/09/2013 12:49

אה. לדמות שלי קוראים ריקי, והיא מדענית. היא גאונה מרושעת, יד ימינו של דוד שלה, שהוא גם מדען מרושע. היא הרבה יותר מסוכנת ממנו לדעתי. יש לה מלא רעיונות לתוכניות מרושעות והיא מאוהבת קשות ביריב שלה ושל דוד שלה.אחרי שריקי ברחה מבית המשוגעים היא רצתה לנקום בדוד שלה ובכל השאר, אבל אחרי שלא הצליחה לעשות את זה ברחה מהם והתישבה במקום נטוש.
יש לי עוד כמה דמויות רעות ומצחיקות, הדימיון שלי עובד שעות נוספות.

25/09/2013 12:53

כן….בהסעה שלי לבית ספר אני יושבת עם ילדה (שגם כותבת פה באתר) ואנחנו פשוט מפתחות עוד ועוד את הדמות של סאם הגדול.
כתבתי עליו שיר, ויש לו תפילה משלו!

25/09/2013 12:55

חח :)
אני ממש מתחברת לריקי ובכל סיפור אני משנה מעט את סיפור הרקע שלה.
לפעמים אני מרגישה שאני חייה דרכה. לפעמים אני מרגישה שהיא כאילו משתלטת עליי ואז אני נעשיית יותר מרושעת מבדרך כלל… ואני עושה דברים ממש מגעילים…

25/09/2013 12:59

המממ מכירה את זה. סאם הגדול הוא הדיקטטור הפרטי שלי. כשאני מדברת עליו אני הוא, הוא אני, וביחד אנחנו דיקטטור מטורף אחד גדול.
אני לא יודעת….אני בלי סאם זה לא אני.

25/09/2013 13:02

אפשר לשמוע את התפילה? 3:

25/09/2013 13:03

מבינה אותך לגמרי :)
אף אחד לא יכול להבין אם זה לא קרה לא.
שירים עוזרים לי מאוד בכתיבה. אני שומעת ליטל מיקס ואז כל הרעיונות הכי טובים מגיעים אליי מיד! יש לך להקה או שירים מסוימים שעוזרים לך לכתוב?

25/09/2013 13:05

"הו סאם הגדול עשה באנו כרצונך
הוא סאם הגדול גופנו שלך
במיוחד של הנשים
הו סאם הגדול אנחנו משרתיך
הוא סאם הגדול אנו לא ראויים אלייך"

החלק של הנשים זה בגלל שסאם הוא שוביניסט קיצוני מאד…

25/09/2013 13:06

המממ בואו נראה מה עוזר לי לכתוב: ביטלס (**), הקוקס, שממל (כי השירים שלהם ליגמרי הזויים)

25/09/2013 13:07

אבל כעיקרון אני מעדיפה לכתוב בלילה כי אני יושבת במיטה, משועממת, ואז פתאום פוף!

25/09/2013 13:07

◕‿◕
+
^_^
=
^‿^

little mixxx!!!
ממש משעמם לי *~*

25/09/2013 13:11

XDDDDDDDDD
התפילה מצחיקה XD
גמאני רוצה להמציא איתך דמות כזו ~

25/09/2013 13:13

לקח לי שנה שלמה עד שהדמות הייתה מוכנה במלואה. השם המקורי היה היתקליף, ובהתחלה גם הייתה לו בת.
הוא עבר הרבה כמסתבר, והוא עומד להשמיד אותנו היהודים. ואת סין כי הסינים מהווים איום. הוא משאיר את רוסיה וגרמניה כי הוא אוהב אותם ^^

25/09/2013 13:16

XD

25/09/2013 13:19

&_&

25/09/2013 13:19

יש גם את אדמס הקדוש

25/09/2013 13:22

ויש אותי ^^

25/09/2013 13:23

לקליאו בסיפור שלי יהיה סנדק בשם אדמס ~

25/09/2013 13:24
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך