ארצה פרק 5

yuli98 04/03/2012 714 צפיות 4 תגובות

דן יצא מהפינה ריאשון ונשם נשימת הקלה. כנראה שאמנדה נחרדה מזה שהחבר שלה ברוק,מנשק ילדה אחרת.נרגעתי ושמתי ♥ שהעיינים,אוזניים,ציפורניים וניבים חזרו למצב הרגיל שלהם.
יצאתי מהפינה וראיתי את דן, אמנדה, ברוק והילדה נועצים בי מבטים.
"מה?" שאלתי. "כלום" מלמלו כולם בבת אחת.
* * *
בכיתה היסתכלתי מבעד החלון וראיתי אותה. ילדה חדשה, עם שיער חום שטני, עיניים ירוקות ועורה לבן.
שמעתי אותה מדברת בנייד עפ"י שישבתי ליד הדלת והחלון של הכיתה סגור. שמעתי אותה כאילו היא יושבת לידי. "כן אמא, אני כבר בביה"ס החדש,כן. לא שכחתי את המפתחות. אוי נו באמת, שכחתי את העט האהוב עליי. את יודעת את הזה עם המחזיק מפתחות.לא אין לי עט אחר טוב אמא, אני צריכה להיכנס לכיתה. ב-י-י אמא!" תהיתי באיזו כיתה היא. על שאלה זו הייתה לי תשובה בדיוק לאחר 5 דק'.
הילדה החדשה נכנסה לכיתה שלי. היא שאלה:"זו הכיתה של מר אה… זולסמן?" "כן,כן."
אמר המורה הזקן. "ואת בטח התלמידה החדשה אנאבל?" "נכון."
"בסדר, לכי שבי ליד טום" אנאבל התקדמה לעבר שולחני והיתיישבה בחיוך ידידותי.
"היי" אמרתי. "צריכה עט?"
"איך ידעת?" שאלה..


תגובות (4)

חחח אני ידעתי שהיא צריכה עט!!
אני לחשתי לו את זה באוזן!!!
אין אין אני גאונה שזה לא יאמן!!!!
יוליה מדהים… כמובן…!!!

04/03/2012 14:31

פרק קצרצרוש!!!
תמשיכי:)

05/03/2012 06:42

באמת קצר! תמשיכי!!

05/03/2012 06:57

אוקיי הסיפור מאוד נחמד =)))
אבל הוא מזכיר לי (מאוד ) את הסידרה נער זאב ..
כאילו זאת אותה העלילה רק אם שמות שונים והעלילה יותר מהירה אבל חוץ מזה הסיפור מאוד נחמד =))

13/03/2012 12:20
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך