oranus
טוב אז זה הפרק הראשון אני ממש מקווה שאהבתם ואני אשמח לתגובות ולביקורת יום טוב...

אשליות-פרק ראשון "החלום"

oranus 14/06/2014 799 צפיות 6 תגובות
טוב אז זה הפרק הראשון אני ממש מקווה שאהבתם ואני אשמח לתגובות ולביקורת יום טוב...

~נקודת מבטה של אמילי~
"לא…מי אתם..מה אתם רוצים…הצילו.." זה היה הרגע שבו התעוררתי מהסיוט שלי, אני לא מבינה מה קורא לי, כל לילה..כל לילה אני חולמת את אותו הסיוט, וכל לילה אני מתעוררת באות הרגע, אתם שואלים איזה סיוט, עם רק הייתי יודעת, הדבר היחידי שאני זוכרת ברגע שאני מתעוררת זה רק את אותה האישה, אישה צעירה, לא יותר מבוגרת מגיל 20, אבל היא שונה, בנוסף לגוף אנושי יפהפה יש לה כנפיים, זוג כנפיים גדולות, וגם זה לא סתם כנפיים, כנפי זהב, והעיניים שלה…עיניים אדומות, עיניים של רוצחת, אני מרגישה צמרמורת כל פעם שאני חושבת על העיניים האלו, אבל זה לא הכול, אני רואה אותה פותחת את פייה מתקרבת עליי בזמן שהניבים האנושיים הרגילים גדלים, הופכים למשהו שדומה לניבי ערפד, ואז אני מתעוררת ולא מצליחה להיזכר בדבר חוץ מהאישה הזו…
בבוקר אחרי לילה ארוך אני מתעוררת ועושה את מה שעושים כולם, מצחצחת שיניים, מקלחת קצרה, אוכלת, מתלבשת, מתארגנת ויוצאת לבית הספר…
סוף סוף הגעתי, ועכשיו מתחיל עוד יום רגיל, שיעור מתמטיקה, שיעור מדעים ארוך ומיגע, סוף סוף אחרי שעה מישהו שמע את טפילותיי ויש צלצול, אני מתקדמת לחדר האוכל כשאליסון ואריאנה ליידי, אנחנו מדברות על הנשף הקרב, "אני מצאתי שמלה פשוט מדהימה בצבע הים, ושון ילבש חליפה טועמת" אומרת אליסון מתלהבת ואני רק מהנהנת עם חיוך, כאשר למען האמת אני לא מקשיבה למילה, רק מנסה להיזכר בחלום, מנסה להבין מה הלך שם "אמילי…." אריאנה מאירה אותי ממחשבותיי "מה" אני שואלת מופתעת "את עוד פה?" שואלת אות אליסון "כן, אני סתם…לא מרגישה כל כך טוב" אני משקרת…..


תגובות (6)

קצת קצר קצת שגיאות

אבל הרבה הרבה יפה!!!
זה לא היה אמור להיראות ככהה תתעלמי…

14/06/2014 12:09

יש לך שגיאות כתיב בכמה מילים,
והפרק יחסית קצר,
הוא לא מספר הרבה
וחסרים פרטים על החברות שלה ועליה

14/06/2014 12:10

    בסך הכל הפרק מאוד טוב אבל הפירוט הוא מה שמושך קוראים להמשיך לקרוא אותו

    14/06/2014 12:11

קצת קצר וכן יש לך שגיאות כתיב פה ושם><
ואני ממליצה לך לעשות את הפרק יותר ארוך על מנת שיעורר יותר עניין בקורא.
בהצלחה ותמשיכי^^

14/06/2014 12:14

תודה, אני אנסה לכתוב פרקים יותר ארוכים :)

14/06/2014 12:16

זה ממש יפה מעניין לאן זה יתפתח. ותכתבי פרקים ארוכים יותר

15/06/2014 16:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך