BooksLover4Ever
שיעמום להלהלה~~

לשכוח

BooksLover4Ever 20/06/2013 715 צפיות 9 תגובות
שיעמום להלהלה~~

אני רצה. אני לא זוכרת למה, או ממי, אבל אני רצה.
עשן עוטף אותי, ואני משתעלת. אני מצמידה יד לפה, ומשתעלת שוב, ורואה שהיד שלי אדומה. דם.
אני מסתכלת סביב. אני ביער, אבל אני לא יודעת איזה, או איך הגעתי אליו. אני מרגישה דמעות נוזלות על לחיי, ואני צועקת.
"אלין!" אני שומעת קול גברי קורא בשמי. "תעצרי!" הוא מצווה עליי, אבל אני מגבירה את הקצב, מנסה להימנע ממפגש עם הלא-נודע שלו.
אני מאבדת את הכיוון שלו, ולא שומעת יותר את קולו כשאני מגיעה לקצה. קצה של צוק, שאם לא הייתי רואה את השמש מלפניי, לא הייתי מבחינה בו כלל. אני עומדת על הקצה ומסתכלת קדימה, לעבר האופק.
אני רואה עיר שלמה בוערת. החום, הגיצים, ואור השמש שמעליי גורמים לי למצמץ, ואחרי כמה שניות אני פוקחת עיניים עד כדי חריץ קטן, ורואה שזאת לא רק עיר. כל מה שנמצא בשדה הראייה שלי בוער. הכל בוער. אני שומעת צרחות מלמטה, והראש שלי פועם בכאב פתאומי. אני שמה את ידיי על האוזניים ומתקפלת לכדור מעוות, וצורחת מהכאב.
"אלין, צאי מכאן! עכשיו!" אני רואה אישה שעומדת ליד דלת שחורה וגדולה ומצביעה עליי. אבל אני לא רואה את זה, אני .. נזכרת בזה?
אני פוקחת עיניים במהירות ושבה למציאות. יער. שריפה. קצה הצוק.
אני מסתובבת על עקבותיי ורצה בחזרה אל תוך היער כדי לצאת. כדי להגיע אל העיר שלמטה.
אני רצה כעשר דקות כשאני שומעת צעדים רמים מאחורי ונעצרת בבהלה. יד תופסץ אותי וחוסמת את פי ואני נאבקת כדי להשתחרר עד שאני מאבדת את ההכרה.
***
אני מתעוררת בחדר לבן, שממש זוהר מרוב שהוא לבן. כל כך זוהר שאני מצמצמת את העיניים כדי לראות משהו.
"אלין .. שוב היית ילדה רעה?" אני שומעת את הקול של הגבר, אבל עכשיו הוא מוכר לי. "שוב יצאת לבד?" אני מנסה להזדקף, אבל מגלה לחרדתי שאני כבולה למיטת בית חולים ישנה. "את יודעת שאסור לך לצאת."
"אני הייתי שם!" אני צועקת ומטלטלת בידיי, מנסה להשתחרר, אך ללא הועיל. "ראיתי את השריפה, ראיתי את מה שעשיתם!"
"זה לא משנה מה ראית, כי כשתצאי מפה את לא תזכרי שום דבר," הגבר אומר בחיוך ומתקרב אליי.
הוא רוכן אליי. "את יודעת שלא-" הוא מתחיל להגיד כשאני יורקת עליו בלי לחשוב.
"את תצטערי על זה!" הוא אומר זעם ומנגב את הרוק שלי מהלחי השמאלית שלו. "תרדימו אותה!" הוא צועק ויוצא מהחדר.
שני גברים בחליפות מחויטות נכנסים לחדר עם מזרקים, ומתקדמים אליי. אני צורחת ונאבקת, עדיין מנסה להשתחרר, אבל הם מרסנים אותי ומזריקים לי את הנוזל הירוק שבתוך המזרקים.
כשאני מתעוררת, כל מה שאני זוכרת הוא את השם שלי, ואת הבית הענק שאני נמצאת בו.


תגובות (9)

שעמום שעמום, אבל סיפור וכתיבה מדהימים :)
משום מה, זה ממש מזכיר לי את משחקי הרעב. ביום שבת אני אתחיל מרתון של משחקי הרעב, שזה שבוע שבו אני פשוט קוראת וקוראת וקוראת משחקי הרעב.

20/06/2013 13:37

חחחחחחחחחחחחחחח תודה D:
ותהני ~משחקי הרעב זה אדיר ברמות, אז את באמת תהני~

20/06/2013 13:47

המשך המשך, יש המשך?! זה מעניין אותי! אני יכולה המשך??
אפילו קצר…
זה מעווולללה (=

20/06/2013 13:48

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח בכללי זה וואן-שוט D:
כאילו סיפור קצר בלי המשך P:
אבל .. אממ .. אני יכולה לנסות D:

20/06/2013 14:07

אוווו :/
טוב.. אני מבינה…

20/06/2013 14:10

חחחחחחחח אבל עוד רצו המשך אז אני אנסה לכתוב D:

20/06/2013 14:16

אני יודעת שמשחקי הרעב זה אדיר, קראתי את כל הספרים לפני שנה בערך (ואז לא מצאתי משהו יותר טוב לקרוא, אז אני בקושי קוראת). חוץ מזה, תמיד טוב להיזכר במה קורה בספר לפני שיצא הסרט (כדי לדעת אילו חלקים הם השמיטו ולכעוס עליהם) :)

21/06/2013 07:10

אויש, כל כך 3>

21/06/2013 07:25

זה מהמםםם

02/07/2013 05:44
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך