puma161
טוב, אז פרק 4. סליחה שהוא קצר, ובקשר לסיפור של ההורים שלה אני שוקלת לעשות ממנו סיפור אחר אז אני אשמח אם תגידו לי אם כדאי או לא ושתגיבו בכללי.

אש וקרח פרק 4

puma161 07/08/2014 734 צפיות תגובה אחת
טוב, אז פרק 4. סליחה שהוא קצר, ובקשר לסיפור של ההורים שלה אני שוקלת לעשות ממנו סיפור אחר אז אני אשמח אם תגידו לי אם כדאי או לא ושתגיבו בכללי.

"טוב, זה סיפור די ארוך אז אני אסכם את זה ככה." היא התחילה ואנחנו הקשבנו.
"זה התחיל בשני נערים, אחד מחצי האש אוריון ואחת מחצי הקרח קלרה. הם התנגדו לזה שהעולם מחולק וכנגד כל הסיכויים התאהבו זה בזה, הם כל הזמן היו נפגשים בסתר על הגבול מבלי שאף אחד יידע. לבסוף הם החליטו לגלות את זה למשפחותיהם והן כמובן לא הסכימו לזה לקרות אך אהבתם הייתה חזקה והם התארסו ואת נולדת, מהרגע הראשון שראו אותך את נראית שונה, כמו שילוב בין האש והקרח, שני החצאים מאוד התרגשו אך למרבה הצער, לאחר שלוש שנים שמחות פרצה סערה נוראה ועל הגבול נפתח שער אוריון וקלרה ניסו ככל יכולתם להשאיר אותך כאן אך את נשאבת לתוך השער והשער נסגר" היא עצרה כדי לקחת אוויר וראיתי דמעה בקצה עינה לא ידעתי אם היא מאושר או עצב.
"לאחר שהשער נסגר הופיע סדק על הגבול וממנו יצאה מגילה ובה הנבואה, אוריון וקלרה לא ידעו מתי היא תתגשם, ולא ידעו לאן לקח אותך השער. עכשיו אנחנו יודעים, הנבואה מתגשמת עכשיו ולדעתי שון וקאלה הם אלה שצריכים לבוא איתך מצד הקרח, מצד האש את תצטרכי לברר בעצמך." היא סיימה.
"זה גם אומר שכוחות הרשע האלה גם אמורים לקום לא?" שאל שון וכולנו הנהנו.
"טוב, אז לסיכום אני עכשיו צריכה ללכת לצד האש כדי לברר מי אלה השניים שצריכים לבוא איתי למסע, אני משערת שהם גם יהיו בן ובת." אמרתי ובאתי לקום אך שוב הכאב פילח את גבי וצנחתי למיטה.
"הו לא, את לא זזה מפה עד שאת לא מחלימה, ספגת פגיעה קשה ותוכלי ללכת רק עוד יומיים לכל הפחות." אמרה האחות.
"בסדר," אמרתי מתוסכלת,"רק עוד שאלה אחת," הוספתי.
"כן, מה את רוצה?" היא ענתה לי.
"למה דיברת על ההורים שלי בזמן עבר?" שאלתי, מפחדת מהתשובה.
"זה פשוט, כל זה קרה בעבר, עכשיו אנחנו בהווה ואוריון וקלרה נחים." היא אמרה וחייכה, אני עדיין לא חייכתי.
"למה את מתכוונת בנחים?" שאלתי.


תגובות (1)

uta uta

תמשיכייי וכדאי לך, אבל לא במקום הספר הזה

08/08/2014 09:55
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך