אש חמה או קרה ?

Miri.t 14/05/2013 1100 צפיות 2 תגובות

~פרק 1 – הקיץ הגיע ~
למצוא את עצמי מתעוררת במקום מוזר ואיש מפחיד מסתכל עליי .. רגע לא משהו פה לא הגיוני
שלום קוראים לי אלינור אני בת 15 .זה היה יום רגיל עוד יום של חופש גדול חם כמו שאני אוהבת , תמיד אהבתי קיץ האמת אני אוהבת את כל העונות אבל הכי את הקיץ בריכה גלידה כמה שרוצים לא חולים ומתלבשים קצר . התעוררתי רגיל והתכוננתי ללכת עם חברות שלי לים . אמא שלי הכינה לי וופל בלגי היא תמיד יודעת מה מתחשק לי בדיוק באותו בוקר זה ממש כמו טלפתיה זאת הייתה ארוחת בוקר מדהימה ואז לקחתי את האופניים ויצאתי לדרך .

היה רמזור אדום ואני כמובן נעצרתי ומי הייתה לצידי בכביש ? האדם שאני הכי לא אוהבת בעולם וזאת היא מנור . מנור ילדה בגיל שלי לומדת איתי באותה כיתה כבר מהגן אנחנו ביחד אף פעם לא חיבבתי אותה תמיד היא ניסתה לנצח אותי תמיד הייתה יריבות, היא יהירה סנובית ואהבה לרדת על כולם היא קיבלה כל מה שרצתה אולי בגלל זה היא כזאת.
פתאום מנור אומרת לי : " הוו…אלינור מה את עדיין רוכבת על אופניים ? תיראי את הקטנוע שלי אתמול ההורים שלי קנו לי אותו נכון שהוא יפה ? אוי דרך אגב הקסדה המנקודת הזאת היא קצת יצאה מהאופנה את יודעת נקודות לא באופנה חמודה "
ואז הרמזור התחלף לירוק בחיים לא דיוושתי מהר כל כך פתאום הוצאתי על הקטנוע שלה אנרגית קסם והקטנוע התקלקל ומנור קצת נפגעה . האמת שהרגשתי ממש לא טוב עם עצמי ואז החלטתי לתקן לה את הקטנוע עם עוד קסם לפחות אף אחד לא שם לב .
המשכתי מהר לים רציתי לברוח ולשכוח מהמעשה שעשיתי .
הגעתי ראשונה כרגיל תמיד תמיד אבל אני יקדים ואחכה לכולם 40 דק' … בסוף הן הגיעו ואז הלכנו קצת למים . במים אני מרגישה מדהים כמו שאני מרגישה בקיץ אותה הרגשה
לפעמים בקיץ כל ההרגשות הכיפיות שלי מתאחדות לאחת ואז אני מרגישה בשמיים והאמת ? זה קורה לי בדר"כ בים בגלל זה, הוא אחד מהמקומות האהובים עליי .
ביליתי עם החברות שלי מאיה עדי ודור הן החברות ממש טובות שלי חוץ מעדי שאנחנו החברות הכי טובות, אנחנו מספרות הכל אחת לשנייה ואנחנו כל הזמן מדברות ומעדכנות אחת את השנייה בהכל . אני סומכת עליה ב100% והיא עליי .
היינו שמה עד מאוחר בערב ואז התחלנו להתארגן חזרה הביתה ואז ראיתי 9 שיחות שלא נענו מאמא
גם אם הייתה שיחה אחת שלא נענתה מאמא הייתי מפחדת התקשרתי אליה ישר ואז התחילו הצעקות והצרחות של הדאגה " איפה את מה קרה לך למה לא ענית את אכלת מה קורה איתך את חייה נושמת וכו' " למזלי הצלחתי להרגיע אותה והיא השתכנעה כי הייתי בים ולא שמעתי ולא בדקתי שיחות .
חזרתי הביתה ואז חיכתה לי עוד הרצאה מאבא שלי שלמה הוא קנה לי פאלפון אם אני אף פעם לא עונה ושאם עוד פעם דבר כזה יקרה הוא ייקח לי את הפאלפון .
אני אוהבת אותם והכל אבל לפעמים הם כל כך מעצבנים .
התקלחתי אכלתי ארוחת ערב והלכתי לישון ואז היה לי את החלום הכי הזוי בעולם הייתה שמה איזה הילה שאמרה לי ללכת לעולם מיוחד, לעולם שרק אני יכולה להגיע אליו כי אני מיוחדת ושונה מכולם עולם הפי….
ואז התעוררתי בצרחה , אני יודעת שזה נשמע מוזר כי זה נשמע כמו חלום דיי נחמד אבל מאז ומתמיד אני רוצה להיות כמו כולם אני לא רוצה להיות שונה ואפילו לא מיוחדת . אני יודעת שכל אחד שונה מהאחר … אבל בכל מקרה כל האנשים דיי דומים זה לזה. אבל להיות שונה יותר מדיי זה לא בשבילי , שלא נדבר על זה שיש לי איזה כוחות מוזרים ואני יכולה להרים דברים לקרב אותם אליי להרוס ולקלקל .
ניסיתי לחזור לישון אבל לא הצלחתי החלטתי שאני יקרא קצת ספר , ספרים תמיד עוזרים לי להירדם כי הם לוקחים ממני את כל השטויות ואני שוכחת מהכל אבל אפילו הפעם זה לא עבד הייתי ערה עד הבוקר יותר נכון עד ששמעתי את אבא שלי מתעורר הוא נכנס לחדר ואז ישר עשיתי את עצמי ישנה
הוא בא וישב לידי הוא ליטף אותי ואז נירדמתי , מה קצת אהבה עושה מי היה מאמין ..
ישנתי קצת ואז התעוררתי , אבל זה לא היה החדר שלי זה היה חדר חשוך וישן מלא אבק כמו איזה מרתף .


תגובות (2)

ואוו איזה כתיבה יפה סיפור מעניין מאוד
מחכה להמשך….
ובהצלחה באתר =)
אוהבת שרית

14/05/2013 00:43

תמשיכייי

14/05/2013 01:56
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך