אני מקווה שהצלחתם להתחבר, הורדתי קטעים שלדעתי היו מיותרים ב''ווורד'', זה היה אתמול בלילה, כן, עבודה רצינית. אני מקווה שאהבתם.

בחזרה לפיראנוס- ההרפתקה ממשיכה- פרק 2- ספיישל ערב חג (קצר ממש!)

24/09/2014 634 צפיות 2 תגובות
אני מקווה שהצלחתם להתחבר, הורדתי קטעים שלדעתי היו מיותרים ב''ווורד'', זה היה אתמול בלילה, כן, עבודה רצינית. אני מקווה שאהבתם.

פרק 2
מעלית

"הנסיך סם?" אמרה סבטלנה למחרת בבוקר.
"כן?" אמר הנסיך סם ושרך את השרוכים של נעלי הספורט החומות והישנות שלו.
"אני מצטערת שלא רקדתי איתך אתמול בנשף הגדול" אמרה סבטלנה.
הנסיך סם החליק את שיערו, שם בושם ואמר: "אני מבין… אני מבין…" ואז הוא עמד מול סבטלנה ואמר לה: "רק בפעם הבאה תחשבי פעמיים, כל הנסיכות יודעות שזאת חוויה לרקוד איתי!"
"חוויה קסומה, אני לא יודעת מה אני הפסדתי" אמרה סבטלנה ואספה את שיערה, היא שיפשפה את עיניה ולקחה את המניפה שלה. "צהוב- לימון, כמה מקורי…" אמר הנסיך סם.
"זאת מניפה חדשה!" אמרה סבטלנה, היא יצאה מהחדר, סם הלך איתה ביחד וטרק את הדלת, הם ירדו במעלית הגדולה, המעלית התחילה לרדת, אבל אז פתאום המעלית השמיעה קולות מוזרים והיא נתקעה. "מה? מה קורה פה?!" צרחה סבטלנה.
"אני לא מתקן המעליות של הארמון הגדול הזה!" אמר סם והצביע על התליון המוזהב שלו ועל תג הנסיכים שלו עם ציור של דוב לבן, נעים פרווה.
"בסדר, אם כך, אנחנו פשוט נצטרך לצעוק!" אמרה סבטלנה, היא ניפנפה במניפה שלה ואז היא הסתובבה וצעקה: "דוקטור קארוול, תוציא אותנו מכאן, מיד! נתקענו במעלית!"
"מה את צורחת? עכשיו אני שאת נסיכה משוגעת, מה שכולם סיפרו לי, חשבתי שנגיע לחתונה ביחד ועכשיו נראה לי שלא!" צרח סם.
"בא לי לערוף את ראשך!" צרחה סבטלנה, היא דחפה את סם והמעלית ירדה במהירות עד שהיא הגיעה לקומה השנייה ואז היא נפתחה, סם קם ויצא מהמעלית ביחד עם סבטלנה ואז הם נפרדו, כל אחד הלך לדרכו.
"פפיון ירוק, כמה מקורי," אמר סבסטיאן לסם.
"כן, פפיון ירוק, אני מקורי" אמר סם.
"רגע, מה עם סבטלנה?" שאל סבסטיאן בכעס.
"אני נפרדתי ממנה, היה לנו איזה ריב במעלית, נתקענו, עזוב זו חתיכת סיפור" אמר סם.
"זו בכלל לא חתיכת סיפור, צריך לדווח על זה למלך, הוא יכול להעניש את מי שבנה את המעלית הזאת" אמר סבסטיאן, "אה ו… לאן אתה הולך אם אפשר לשאול?"
"זה לא עניינך!" אמר סם והמשיך בדרכו, הוא נכנס לאולם הנסיכים וטרק אחריו את הדלת, הוא ישב על כיסא, מול פרופסור סוביפ. "פרופסור סוביפ?"
"כן," אמר פרופסור סוביפ.
"רבתי עם סבטלנה" אמר סם.
"רגע, זו שיחת נפש?" שאל פרופסור סוביפ ולחץ על כפתורים במכשיר המוזר שהוא המציא.
"אה… אוקיי, שלום" סם יצא מאולם הנסיכים וטרק אחריו את הדלת אבל אז הוא ראה את סבטלנה עומדת מולו ומנפנפת במניפה. "כן… רבתי עם סבטלנה" היא אמרה, "מאוד מתאים לך לעשות שיחות אישיות עם הפרופסור של הממלכה, כן ואבא לא יודע מזה, אני הולכת לומר לאבא!"
"לא!" צרח סם.


תגובות (2)

uta uta

אהבתי מאוד.
מחכה להמשך

24/09/2014 11:19
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך