בחזרה לפיראנוס- ההרפתקה ממשיכה- פרק 3: מתחילים לבנות את הספינה

24/09/2014 649 צפיות תגובה אחת

פרק 3
מתחילים לבנות את הספינה

אלכס ישב ליד דוד שלו על אבנים לבנות, מול הים.
"תקשיב, הספר שלך הוא מעניין, סוחף מרתק, רואים שהשקעת כשכתבת את הספר הזה" אמר אלכס.
"אני יודע, אלכס"
"דוד לואי?" שאל אלכס.
"כן?" אמר הדוד.
"איזו מתנה אני יכול לתת לנסיכה שאני אוהב?" שאל אלכס.
"כוכב ים" אמר לואי, "מה? כבר הספקת להתאהב במישהי? אתה נער ארמון! ואסור לך להתאהב בנסיכות."
"למה לא?" אמר אלכס, "אני ממש אוהב אותה, היא אפילו אמרה שהסיפורים של פיראנוס הם מרתקים, קוראים לה סבטלנה."
"אתה לא יכול!" אמר לואי, "זה כתוב בספר של חוקי הארמון, הוא עמוק בתוך הים עם שרשרת זהב, כדי שאפילו השד הכי גדול לא יצא מתוכו, כמו שהיה בפעם שעברה, אתה זוכר? סבסטיאן צלל ורצה לבדוק משהו בספר ואז יצא שד המים הגדול הוא היה בצבע כחול בהיר, הוא קפץ, עיניו היו צהובות שיערו היה בצבע תכלת, היו לו שיניים חדות ושפתיים אדומות כדם, הוא שחה בעזרת זנבו הארוך ואז הוא כמעט הרג את סבסטיאן, אבל אז אני באתי, סגרתי את הספר והצלתי אותו. השד הזה מסוכן!"
"דוד לואי, אני יכול לבקש ממך משהו קטן?" שאל אלכס.
"תלוי" אמר דוד לואי.
"אני רוצה שתבנה ספינה חדשה כמו 'פיראנוס הישנה', אתה חקרת עליה, אתה יודע איך היא נראית, אז חשבתי שתבנה ספינה כזאת ואני וכל הנסיכים והנסיכות נפליג בה, אנחנו נסתדר, אם תרצה תוכל גם לבוא איתנו" אמר אלכס.
"אתה לוקח את הכל בקלות, זה לא כזה קל, לבנות ספינה בדיוק כמו 'פיראנוס הישנה' זה יקח לפחות כמה שנים!" אמר דוד לואי.
"חבל" אמר אלכס, הוא סגר את הספר של פיראנוס והחזיר אותו לדוד לואי.
"אני מצטער אלכס," אמר דוד לואי, "אבל אני לא יודע אם עוד כמה שנים הספינה הזאת תעניין את הנסיכות והנסיכים, אולי המלך יתעניין, אבל… אני לא יודע."
"חבל דוד לואי!" אמר אלכס, "חלמתי על זה, רגעים של אושר, גלים כחולים הנסיכים והנסיכות שטים בספינה, צוחקים, שרים."
"אני מצטער אלכס," אמר דוד לואי, "אני פשוט לא אוכל לעשות את זה"
"אבל למה?" שאל אלכס.
"כי ככה אני מרגיש!" צרח דוד לואי, "אני מרגיש שמשהו רע הולך לקרות בקרוב."
"כמו מה?" שאל אלכס.
"בדמיוני אני רואה את הספינה טובעת, אני רואה רק ספינות טובעות וסערה, גשם, מלווה ברעמים ובברקים, בשעת לילה מאוחרת ואתה והנסיכים צורחים, לא יכולים להחזיק מעמד כל המלצרים של הספינה משתוללים ושופכים את הרום, זה מה שאני רואה!" אמר דוד לואי.
"זה בגלל שאתה לא אופטימי ואתה חושב רק על הדברים הרעים שיכולים לקרות, אבל אם באמת זה מה שאתה רוצה שאנחנו לא נפליג בספינת החלומות שלנו, אז תעשה מה שאתה רוצה" אמר אלכס והלך.

"אבא, סם מדבר עם הפרופסור, הוא מנהל איתו שיחות אישיות, משהו כזה ואמרו שם משהו עליי, זה לא מוצא חן בעיניי" אמרה סבטלנה בכעס ושילבה את ידיה.
"אבל אני לא הרשתי לו! סם, אני אבא שלך, נכון, אבל אני מחליט להעניש אותך בעונש חמור ביותר!" אמר המלך.
"אני מצטער אבא" אמר סם, "אני קיבלתי אישור משר התקווה…"
"שר התקווה הוא משוגע, זה מה שהוא הוא יכול להיות גם היועץ, הוא יכול להיות הכל, אני יכול אפילו לגלות לך שבספר החוקים של הממלכה כתוב…"
"חשבתי שהספר של הממלכה נעלם, שאתם לא מוצאים אותו" אמר סם.
"בזה אתה צודק בני, אני צריך לכתוב ספר חוקים חדש, מעודכן, בינתיים אין לך עונש, אתה משוחרר אבל כשאני אגמור לכתוב את ספר החוקים הגדול של הממלכה, אתה תיענש!"
"כן אבא!" אמר סם והלך.
"אבא, תעניש אותו!" אמרה סבטלנה.
"בתי, בתי, אני יודע מה לעשות, את לא צריכה לומר לי" אמר המלך.
"אבל… אבא, זה אסור על פי החוק ואני גם שמעתי שהם דיברו עליי" אמרה סבטלנה ודמעה אחת זלגה על לחיה.
"מה הם אמרו עלייך?" שאל המלך.
"אני לא זוכרת, נו אבא, אה ו… מה עם צבא הדרקונים של סם? יש לי רעיון לעונש! בעזרת קסמים תעלים את כל הדרקונים, זה עונש!" אמרה סבטלנה.
"מממ… לא רע, לא רע, אני צריך לחשוב על זה" אמר המלך.
"יופי, נהדר!" אמרה סבטלנה ומחאה כפיים, "אה ואני רוצה לראות את הפרצוף שלו כשזה קורה, זה יהיה כל כך מצחיק" סבטלנה חייכה.
"אבל אין לך שום זכות להעליב אותו או לפגוע בו" אמר המלך.
"ברור אבא!" אמרה סבטלנה.
"אה ו… סבטלנה, אני רוצה לומר לך משהו" אמר המלך, "משהו סודי"
"מה?" שאלה סבטלנה.

"נו אלכס, בוא הנה!" אמר דוד לואי, אבל אלכס הלך.
"אלכס!" צרח דוד לואי, אלכס הביט לאחור ורץ אל דוד לואי, הוא ישב לידו ושאל אותו: "מה?"
"אני רוצה לבנות לכם את הספינה הזאת, עכשיו כשאני חושב על זה, על להיות אופטימי, זה מסר חשוב שאני רוצה להעביר גם לנערים ולנערות שיפליגו בספינה" אמר דוד לואי וחייך.
"וואו! תודה דוד לואי, באמת, תודה לך, טוב, אם תצטרך עזרה אני אוכל לעזור לך," אמר אלכס, "אני אוכל לעזור לך לבנות את הספינה!"
"זה רעיון מצוין אלכס!" אמר דוד לואי.
"קדימה, בוא נתחיל לבנות את הספינה!"אמר אלכס.
אלכס ודוד לואי התחילו לתכנן ולבנות את הספינה.
"זאת המפה של שודדי הים הקדמונים, אתה רואה שהם שונים, יש להם בנדנה, הם שמו את זה באחד העמודים הגדולים שליד המסעדות של הספינה, אתה רואה? כאן במרכז!" אמר דוד לואי והצביע על דף התכנון.
"נו, אז מה חסר לנו? בדברים הקטנים?" שאל אלכס.
"רק בנדנה!" אמר דוד לואי וחייך.


תגובות (1)

uta uta

תמשיך זה מושלם

24/09/2014 12:07
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך