אני יודע, ניצחון משוגע....

בחזרה לפיראנוס- ההרפתקה ממשיכה- פרק 4: בספינה הקטנה וסוד הניצחון

25/09/2014 491 צפיות תגובה אחת
אני יודע, ניצחון משוגע....

פרק 4
בספינה הקטנה וסוד הניצחון

"רק בנדנה?" שאל אלכס.
"כן" אמר דוד לואי.
"אבל מאיפה נשיג עכשיו בנדנה?" שאל אלכס.
"בממלכת החוף השלישית 'אוליביה' ליד הארגז של גרגרי החול הזהובים, החבר הכי טוב שלי נמצא שם, באגר." אמר דוד לואי.
"זה רעיון נהדר!" אמר אלכס.
אלכס ודוד לואי עלו על אחת הספינות הקטנות שהיו ליד הים.
"אבל אין לנו משוטים!" אמר אלכס.
"לא צריך משוטים!" אמר דוד לואי.
"אבל אנחנו נטבע ככה!" אמר אלכס.
"תחזיק חזק" אמר דוד לואי, הוא משך את מוט הברזל האפרפר שהיה ליד הספינות הישנות, אלכס כמעט טבע, אבל אז דוד לואי קפץ והציל אותו, אלכס מצא חרב כסופה ליד ארגז ירוק עם מנעול. "אנחנו מפליגים!" אמר דוד לואי.
"לא, אין מצב!" אמר אלכס, לפתע הוא ראה שהשמיים מקבלים גוון אפרפר, הוא ראה נסיכה גדולה עם טירה חומה בשמיים.
"מה זה? מי את?!" צרח אלכס.
הנסיכה לקחה קצה אחד של השמלה שלה ואז היא נפלה על המים, היא הייתה ענקית, לפתע, הנסיכה עלתה על פני המים ומשכה בספינה הקטנה.
"דוד לואי, יש נסיכה גדולה שמושכת בספינה שלנו!" צרח אלכס.
"באמת?" שאל דוד לואי, הוא הביט לאחור וראה את הנסיכה הענקית.
"אוי ואבוי," אמר דוד לואי, "רגע, יש פה הגה מעץ!"
"נו כבר!" צרח אלכס.
דוד לואי, ניסה להגיע להגה הגדול, אבל הוא לא הצליח והספינה התהפכה, הוא צלל ביחד עם אלכס, הם עלו על פני המים, התנשמו בכבדות ואז הם ראו שיש עוד ספינות בים ושודדים עם חרבות ואקדחים.
"למה הבאת אותי לכאן, דוד לואי?!" צרח אלכס.
"יש רק דרך אחת להתחמק, תשחה הכי מהר שאתה יכול!" אמר דוד לואי והם שחו מהר, הבגדים שלהם היו רטובים, הם ראו אי קטן עם עץ ירוק.
"איפה מוט הברזל?!" צרח אלכס.
"אוי ואבוי! השודדים יכולים לקחת לנו אותו! השארתי אותו בספינה!" אמר דוד לואי.
"נו באמת!" צרח אלכס, "אתה יודע מה הם יכולים לעשות איתו? לגלות שזה אנחנו כי יש להם מדענים בספינה ואז הם יתחילו לחפש אותנו!"
אלכס ודוד לואי יצאו מהמים ועמדו על החול החם.
"כמה מים" אמר דוד לואי, מתנשף בכבדות, "אם נשאר כאן עוד הרבה זמן אנחנו נשקע בבריכה של בוץ!"
"נו באמת" אמר אלכס, הוא התחיל לשקוע בבוץ.

"נו, מה הסוד, תספר לי" אמרה סבטלנה.
המלך לגם מגביע היין שלו, הניח אותו על שולחן העבודה שלו ואז הוא אמר: "אם את חושבת שהנסיך סם מציק לך, את יכולה פשוט לברוח מהארמון."
"זה הסוד?!" צרחה סבטלנה.
"רגע, יש עוד דבר" אמר המלך.
"מה?" שאלה סבטלנה ושכבה על ספת הזהב המלכותית ושמה את ראשה על הכרית עם הציפית האדומה.
"בקרוב יש מירוץ סוסים, נכון? כאן בממלכה והנסיך סם גם משתתף, אז יש לי רעיון איך תנצחי אותו, אנחנו פשוט נתכנן הכל מראש!"
"מממ… רעיון לא רע בכלל" אמרה סבטלנה.
"תקשיבי" אמר המלך, "במקום סוס תהיה לך צ'יטה שתתחפש לסוס."
"מה? אני לא מבינה!" אמרה סבטלנה.
"צ'יטה היא יותר מהירה מסוס ואנחנו נלביש את הצ'יטה והיא תיראה כמו סוס, זה נראה קצת קיצוני ובלתי אפשרי, אבל אנחנו נעשה את זה" אמר המלך.
"רגע, מי שזוכה במקום הראשון מה הוא מקבל?" שאלה סבטלנה.
"דרקון משלו" אמר המלך, "אבל לא סתם הוא יקבל דרקון, הדרקון הזה יהיה איתך בכל זמן שתרצי ותוכלי לרכוב עליו מתי שתרצי."
"יש! אני אהיה רוכבת הדרקונים הראשונה" אמרה סבטלנה, "ביי ביי סם ותתכונן, בתחרות הזאת אתה הולך להפסיד" סבטלנה צחקה.


תגובות (1)

uta uta

חחח אהבתיי בתחרות סוסים להשתמש בציטה :)) ~סמיילי בוכה מצחוק~
המשךך דחוף

25/09/2014 10:50
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך