החלום הגדול של סבטלנה, שאבא שלה יהיה גאה בה התנפץ, עכשיו היא הולכת בדרך האפורה, בעשן אפור, כמה חבל... מה דעתכם על הפרק? אשמח לתגובות

בחזרה לפיראנוס- ההרפתקה ממשיכה- פרק 6: הצ’יטה הסגולה ועיני נץ

25/09/2014 517 צפיות תגובה אחת
החלום הגדול של סבטלנה, שאבא שלה יהיה גאה בה התנפץ, עכשיו היא הולכת בדרך האפורה, בעשן אפור, כמה חבל... מה דעתכם על הפרק? אשמח לתגובות

פרק 6
הצ'יטה הסגולה ועיני נץ

כל המתחרים התחילו לדהור על הסוסים שלהם, לסבטלנה היה הרבה ביטחון עצמי, אבל ליבה פעם בחוזקה. "קדימה צ'יטה!" היא אמרה.
סבסטיאן וסם רכבו אחריה על הסוסים הגדולים שלהם.
סבסטיאן שרק ונץ התעופף וניקר את ראשו של הסוס.
"תתנהג יפה!" אמר סבסטיאן וחייך.
הנץ עף אחרי סבסטיאן ופרש את כנפיו בגאווה.
"אין לך סיכוי סם" אמרה סבטלנה לנסיך סם, היא הצליפה בצ'יטה שלה עם שוט חזק והצ'יטה הגבירה את המהירות שלה. "אני חייבת לנצח" היא מילמלה.
"אני אקבל את הגביע ואני אקבל גם את הפרס הסודי, לך אין שום סיכוי" אמר סם, הוא אחז במושכות, הסוס שלו עצר והרים את רגליו הקדמיות.
"מה אתה עושה?" שאלה סבטלנה.
"תכסיס" אמר סם והסוס שלו דהר בדרך המקוצרת שעוקפת את שביל הסוסים.
"היי, אתה מרמה!" צרחה סבטלנה.
"ואת חושבת שאת לא מרמה? צ'יטה אה?!" צרח סם.
"מה? איך גילית?" צרחה סבטלנה, מאחורי ערימה גדולה של בד, אפשר היה לראות את ראשה ועיניה של הצ'יטה. "זה לא עבד, עוד פעם המשרתת הזאת!"
"היי סבטלנה" סבטלנה הסתכלה אחורה ואז היא ראתה את המשרתת שלה רוכבת על סוס פוני גדול. "משרתת משוגעת!" צרחה סבטלנה, היא הצביעה על הדרך המקוצרת, הצ'יטה בקושי ראתה עם ערימת הבדים שכיסו את עיניה והמשיכה לרוץ.
"הגיע הזמן לנקמה המתוקה שלי במשרתת האיומה, זאת רק ההתחלה" אמרה סבטלנה, היא קפצה עם הצ'יטה שלה בשביל הסוסים מעל הסוס של המשרתת.
"מה את עושה? את כמעט הרגת אותי!" צרחה המשרתת.
"זאת הייתה המטרה שלי!" אמרה סבטלנה, בד סגול כיסה את פניה של הצ'יטה.
"יש לך צ'יטה סגולה" התבדח סם.
"הנץ שלי יכול לעזור לך סם," אמר סבסטיאן וחייך חיוך קטן.
"מה? הכל היה מתוכנן מראש?!" צרחה סבטלנה, "לא, זה לא יכול לקרות לי!"
"הנסיכות תמיד מפסידות" אמר הנסיך סם.
"הנסיכות הן חכמות והנסיכים ילמדו לקח, אני אדאג לכך!" צרחה סבטלנה, לפתע, הצ'יטה שלה עצרה. "מה? למה הצ'יטה שלי עצרה"
"הצ'יטה לא יכולה לרוץ מהר למרחקים ארוכים!" אמר סם וצחק.
"נסיך משוגע!" צרחה סבטלנה וניסתה להפיל את סם מהסוס שלו אבל היא לא הצליחה.
"אתה עוד תשלם על זה!" צרחה סבטלנה.
"אני וסבסטיאן הולכים לנצח במירוץ הזה, נכון סבסטיאן?" שאל סם.
"כן, הצ'יטה הסגולה הולכת להפסיד!" אמר סבסטיאן.
סבטלנה שילבה את ידיה בכעס ואז היא הצליפה בצ'יטה שלה, הצ'יטה הלכה באיטיות.
"תני לה ללכת לאט כדי שהיא תוכל להסדיר את נשימתה" אמר סם וחייך.
ואז סבטלנה כבר לא ראתה את המתחרים, הם התרחקו, היא ראתה רק עשן אפור והשתעלה. "אבא!" צרחה סבטלנה.
לפתע היא שמעה את קולו של המנחה: "גם המשרתת של סבטלנה הצטרפה. שלושת המתחרים עוקפים את סבטלנה, מעניין למה הסוס של סבטלנה כל כך איטי. סבטלנה נשארה מאחור והסוס שלה הולך לאט."
"נו באמת, זה בדיוק ההפך ממה שרציתי" אמרה סבטלנה ודמעה אחת זלגה על לחיה.
"זהו זה נגמר, אבא שלי לא יהיה גאה בי, הוא לא יהיה מרוצה ממני, הוא לא יהיה שבע רצון, החלום הגדול שלי התנפץ!"


תגובות (1)

uta uta

לאאא היא הייתה חייבת לנצחח
אוףף
המשךך דחוף

25/09/2014 18:37
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך