פרק משעמם אני יודע... פרק הבא יהיה עם אקשן והמון מתח...

בחזרה לפיראנוס- ההרפתקה ממשיכה- פרק 9: מדברים על הספינה המלכותית

27/09/2014 465 צפיות אין תגובות
פרק משעמם אני יודע... פרק הבא יהיה עם אקשן והמון מתח...

פרק 9
מדברים על הספינה המלכותית

"למה הבהלת אותי? למה צעקת ברמקול?" שאלה סבטלנה ושילבה את ידיה כשסם פתח לה את הדלת.
"את לא מבינה… פשוט… החבר שלי ניק…"
"זה לא מעניין אותי" אמרה סבטלנה, "אתה יודע מה? אם תתנצל… אני אתן לך את התליון של אמנדה ושקים עם זהב, יהלומים, תכשיטים…"
"טוב, זה מה שאני רוצה סבטלנה" אמר סם, הוא כיחכח בגרונו, סידר את הכובע הירוק שנהג לחבוש כשהוא נמצא בתוך החדר שלו ואמר בלגלוג: "אני מבקש סליחה"
"נו באמת" אמרה סבטלנה, "ואתה אומר לי את זה עוד בציניות ובלגלוג וכל זה בשביל שתקבל שקים של זהב, יהלומים ואת החפץ שנראה לי שהוא הכי יקר בעיניך- התליון של אמנדה…"
"אני לא רוצה את התליון הטיפשי שלך!" צרח סם וטרק את הדלת.
סבטלנה ירדה במדרגות הלבנות במהירות, היא רצה ונכנסה לסלון של הארמון, שם היא יכלה לדבר עם המלך.
המלך ישב על שולחן העבודה שלו בסלון וכתב על דפים צהובים וגדולים בעט ירוק.
"אבא…" אמרה סבטלנה וישבה על הספה, "אמרת משהו על ספינה מלכותית…?"
"בוודאי" אמר המלך, הוא הניח את העט הירוק בתוך הכלי האפור שלו לכלי כתיבה ושילב את ידיו.
"אז מתי זה יקרה? ולמה? ואיפה? ומי הגה את הרעיון?" שאלה סבטלנה.
"תקשיבי לי בתי" אמר המלך, "דוד של אלכס, הנער שראית כשנכנסת לארמון ביום שני, חוקר על 'פיראנוס' והוא רוצה לבנות את הספינה, הוא כבר נמצא על החוף, הוא סיפר לי שהיו לו הרפתקאות באי של מכשפות, ערפדים, מפלצות ושדים, אז הוא שאל אותי אם הוא יכול להמשיך לבנות את הספינה ואני אישרתי את זה, אמרתי לו שהוא יכול…"
"אז העבודה תסתיים בעוד כמה שנים, העבודה של הספינה?" שאלה סבטלנה.
"העבודה של הספינה תסתיים והספינה תהיה מוכנה עוד חצי שנה" אמר המלך ומשך בכתפיו במבוכה.
"מה קרה?" שאלה סבטלנה.
"חבל שהוא לא מרשה לי לעלות על הספינה ולהשגיח על הנסיכות, הנסיכים ונערי הארמון… ככה האיש הזה רצה, הוא קורא לעצמו 'דוד לואי' " אמר המלך והרכין את ראשו.
"חבל" אמרה סבטלנה, "חבל מאוד, נראה, אולי אני אדבר אם האיש הזה, אולי אני אצליח לשכנע אותו, אבל… למה זה נראה לי כאילו אתה מובך?…."
"לא, אני לא מובך בתי, כשאני מושך בכתפיי זה אומר שאני עצוב" אמר המלך.
"בסדר, אז אני אניח לך להיות כאן לבד, תחזור לעיסוקיך, אני לא רוצה להפריע לך" אמרה סבטלנה ויצאה מהסלון.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך