פרחים
אני מקווה שאביג'ולי וכל שאר הקוראים יחזרו אליי, כי עשיתי פסק זמן.
אשמח לתגובות !
פרק חידוש די קצר.
מקווה שתהנו !
מהיום - כל יום פרק.
פרחים ♥

בין קירות הוגוורטס ~11~

פרחים 23/02/2014 157 צפיות 2 תגובות
אני מקווה שאביג'ולי וכל שאר הקוראים יחזרו אליי, כי עשיתי פסק זמן.
אשמח לתגובות !
פרק חידוש די קצר.
מקווה שתהנו !
מהיום - כל יום פרק.
פרחים ♥

בין קירות הוגוורטס
פרק 11
כשהם הגיעו לפונדק, טום, האיש שהיה שם קודם נמצא מדבר עם אחד האורחים בפונדק. הם נמצאו ככל הנראה בוויכוח סוער על איזו קבוצה טובה יותר – התותחים מצ'אדלי, או קבוצה אחרת שאת שמה ג'יין. היא גם לא הבינה דבר ממה שאמרו – הם דברו על מטאטים וקווידיץ' או משהו כזה. ג'יין לא ייחסה לכך חשיבות רבה.
האגריד עצר את טום משיחתו עם האיש האחר. הוא אמר לו דבר מה ואז הצביע על הרמיוני. טום הנהן בראשו, והאגריד סמן להן ללכת לחדר שבו לנו. לפי פניו נראה היה שהוא צריך לרגע לדבר עם טום ואז יבוא אליהן. וכן, כמו ששערו הבנות, הוא באמת נכנס לחדר אחרי כמה דקות. הוא תפס את הבנות באמצע ריב גדול במיוחד.
" ליידי יותר יפה משלג! נכון, הרמיוני ?"
" לא נכון, אנה, שלג יותר יפה! נכון, הרמיוני ?"
" כל אחד ודעתו שלו. אבל לפי דעתי…."
" מה ? " שאלו אנה וג'יין ביחד.
"קרוקושנס יותר חמוד." היא אמרה בזמן שהוציאה סלסלה שממנה בקעו יללות של חתול.
" מה ?!" אנה פתחה את הסלסלה והציצה פנימה.
" יואו ! איזה חמוד ! הוא שלך ? איך אמרת שקוראים לו ? קרוקושנס ? מי חמוד ? מי חמוד ? כן, זה אתה, אתה חמוד ! " אמרה אנה בזמן שהיא מלטפת מאחורי אוזנו של קרוקושנס והוא מגרגר.
" בנות, אתן עכשיו הולכות לישון. מחר הוא יום גדול ! " אמר האגריד וכיבה את האור.
" לילה טוב האגריד ! "
" לילה טוב. "
נשמעה סגירת דלת.
" מי חמוד ? אתה חמוד ! כן, אתה ! אתה !"
" אנה ! " לחשו וגם צעקו הרמיוני וג'יין, ואז צחקו. הן היו חבורה נהדרת, והן נשבעו אחת לשנייה שיהיו חברות לעד, לא משנה מה.


תגובות (2)

אני אהיה קוראת שלך מעכשיו גם!

23/02/2014 08:50

או ….. :)
תודה רבה לך! אני תמיד שמחה לעוד קוראים !

23/02/2014 10:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך