בין קירות הוגוורטס – פרק חמישי. וואו !

פרחים 19/12/2013 550 צפיות אין תגובות

בין קירות הוגוורטס
פרק חמישי
" קומו כבר ! " אמר האגריד. " אני כבר קמה, גברת דבני…." מילמלה ג'יין מתוך שינה. " איזה גברת דבני ? " שאלה אנה. " אנחנו כאן עם האגריד, מכשפות, בונות לעצמנו עתיד חדש בהוגוורטס. " היא אמרה. " מה ?" אמרה ג'יין, שהתעוררה עכשיו. " בשמן שישנת, האגריד הסביר לי הכל. זה לא מסובך יותר מדי. לספר לך ? " אנה אמרה. ג'יין התפלאה. לפני שנכנסה למקלחת , להתקלח ולהחליף בגדים, אמרה, " כן. תספרי לי בדרך לסמטת דיאגון. " מילמלה.
הם יצאו לדרך. "ביי, טום. " אמר האגריד. הם יצאו מהפונדק והלכו לאן שהאגריד הוביל אותם. " אז מה בעצם הולכים לעשות בסמטת דיאגון ? " שאלה ג'יין. לפני שהאגריד הספיק לפתוח את הפה, אנה אמרה בגאווה : " אנחנו קונים שם ציוד לבית הספר החדש. וגם שרביטים, זה חובה ."
"נכון." אמר האגריד. " במכתבית שקיבלתן…-" הוא הפסיק לפי מבטיהן השואלים של ג'יין ואנה. "-… הם כאן אצלי, אני הוא שמרתי אותם." הוא אמר, והן נרגעו. " אז יש שם את הרשימה של הדברים שאתם הן צריכות לבית הספר. נלך לשם. " הוא סיים את דבריו. " ואיפה בדיוק סמטת דיאגון הזאת נמצאת ? " התלוננה אנה, שכן הלכו כבר יותר מחצי שעה. " סליחה, פשוט אני הוא טעיתי בדרך. זה כאן ." הוא אמר ועצר מול חומת לבנים. " כאן מה ?" שאלה אנה. " יש כאן רק חומה." היא אמרה. "רגע, רגע !" אמר האגריד. הוא לקח את המטרייה הורודה שלו ולחץ על אחת הלבנים, ונפתח מולם שער , שהם עברו דרכו. הם הריגעו לסמטה מאורכת, שהתרוצצו שם הרבה קוסמים ומכשפות. היו שם המון המון חנויות, של מטאטאים, ( ג'יין לא ידעה מה זה אומר.) של ספרים, של שרביטים לא היו הרבה, חנויות של גלימות ועוד. " הנה. " אמר האגריד, " סמטת דיאגון. "


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך