בין קירות הוגוורטס – פרק שישי. שיא חדש !

פרחים 20/12/2013 493 צפיות 2 תגובות

בין קירות הוגוורטס
פרק שישי
הם החלו להתהלך בסמטה. האגריד בדק ברשימה. "טוב, קודם נקנה שרביטים. מקובל ? " הוא שאל את ג'יין ואנה. " כן." הן ענו במקהלה. הם נכנסו לחנות מלאה קופסאות שבהן שרביטים, ובין כל הקופסאות, הם משאו אדם קשיש במיוחד, שנראה קצת כמו אלברט אנשטיין בעיני ג'יין, רק עם הרבה פחות שער. " שלום, האגריד, ידידי ." אמר האיש. " שלום לך, אוליבינדר." אמר לו האגריד. " מה שלומך, ידידי ?" אמר אוליבינדר, וניגש ללחוץ את ידו של האגריד. " שלומי הוא בסדר גמור. מה איתך?" האגריד לחץ את ידו בחמימות, אבל קצת יותר מדי חזק. " אוו ! אני בסדר, האגריד, תודה ששאלת. " אמר בעודו משפשף את ידו כדי להפחית את רמת הכאב. " טוב. בואו נתחיל בך." אוליבינדר אמר והצביע על אנה. אנה משכה בכתיפיה. "אוקיי !" היא אמרה. " אני אתן לך שרביט, ואת תצביעי איתו לאיזה מקום. זכרי, השרביט בוחר את האדם, לא האדם בוחר את השרביט. " אוליבינדר אמר. אנה הינהנה. הוא הוציא את השרביט מהקופסה. " עץ תאנה, 32 סנטימטר, די גמיש, ליבה משערה של נימפה. חזק במיוחד. קחי. " הוא אמר והושיט לה את השרביט. אנה הצביעה לכיוון כלשהו בחנות הקטנה, על החלון, וצפתה שהוא יתפוצץ. אבל לא, הוא לא. מהשרביט יצאו ניצוצות בכל זהובים – אדומים – צהובים יפיפים. " וואו. " אמרה אנה בשקט. " יופי, זה השרביט שלך. " אמר אוליבינדר. " כנראה שהוצאתי ישר את השרביט הנכון מיד. " אמר אוליבינדר. " אין הרבה מקרים כאלו. " אמר אוליבינדר והושיט לאנה שקית בד, לשים את השרביט בפנים. " טוב, עכשיו את." הוא אמר לג'יין והצביע עליה. " טוב. " היא אמרה ונגשה לאוליבינדר.


תגובות (2)

זה יפה, תמשיכי.
קראתי עכשיו את כל הפרקים מההתחלה עד הסוף. נדמה לי שכדאי לך להאריך טיפה את הפרקים ולהתחיל לרוץ עם העלילה. חוץ מזה הכול טוב.

20/12/2013 11:55

אני בכוונה לא רצה עם העלילה. זה ממש מעצבן שצריך לעשות את זה.

20/12/2013 12:02
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך