פרחים
שיא חדש ! פרק שמיני !
בשבילך, אביג'ולי, כתבתי פרק ארוך במיוחד והקדשתי אותו לך. בבקשה !

בין קירות הוגוורטס פרק שמיני- ארוך יותר, בהקדשה לאביג'ולי !

פרחים 22/12/2013 591 צפיות 2 תגובות
שיא חדש ! פרק שמיני !
בשבילך, אביג'ולי, כתבתי פרק ארוך במיוחד והקדשתי אותו לך. בבקשה !

בין קירות הוגוורטס
פרק שמיני
ג'יין הניפה את ידה, ומהשביט יצאו ניצוצות יפיפים בכל צבעי הקשת, בכל הצבעים שיש בעולם, הצבעים שג'יין לא ראתה בחייה. אחרי כמה שניות של המראה המלהיב, נוצרה קשת יפיפיה מהשרביט עד החלון, והתפוגגה אחרי שניות מספר. "וואו. מש ממש וואו." לחשה ג'יין, שכל אותו זמן החזיקה את השרביט ביד רועדת. "נו נו נו, אני רואה כאן מקרה נדיר שבנדירים…. הוא קורה רק למשפחות ממייסדי הוגוורטס. רק אלו החזיקו את השרביטים האלה. המ….. זה לא הגיוני…. מה שם משפחתך?" את כל אלו הוא לחש ואת ובמשפט הוא הגביר את הקול. ג'יין לא שמעה את לחישתו. היא היתה מקוכזת בשרביט ובכף ידה, שרעדה. " א..אי..אין לי ממש שם משפחה…. השאי..ירו רו לי רק קק את האות ג' בתור ר שם משפחתי תי .. " גימגמה ג'יין. היא היתה המומה למדי מהמראה שלפני רגע התמוסס מול עיניה. " הממ… עוד יותר הגיוני…." מילמל אוליבינדר, ושקע במחשבות לתוך תוכו. " טוב ! אנחנו פה סיימנו את העניין הזה, נכון ? אנחנו פה משלמים והולכים. אוליבינדר ? " אמר האגריד והעיר את כולם מהחלומות בהקיץ ששקעו בהם. " כמובן, כמובן…" אמר אוליבינדר וניגש לעמדה שמצאו אותו עומד בה קודם. " קחי שקית, יקירתי…." אמר אוליבינדר והושיט לג'יין שקית לשים בה את השרביט. ג'יין הניחה את השרביט בפנים. "הנה. " אמר האגריד ושם בכף ידו של אוליבינדר מטבעות מוזרים במיוחד. " 15 אוניות. תודה רבה ! " אמר האגריד ובזאת יצאו מהחנות . " מאיפה יש לך את הזהב הזה ? מה שבטוח זה שזה לא שלנו…." אמרה אנה. " כן, זה דמבלדור כבודו נתן לכם את כל הזהב הדרוש בשביל לקנות לכם את הציוד. כל הכבוד, לדמבלדור… הוא קוסם לעניין…." אמר האגריד. " טוב, מה עכשיו ? " אמרה אנה. " עכשיו הולכים לקנות ספרים ללימוד, אני הוא ישלם, ואז נקנה לשתיכן חיות מחמד. טוב לכן שם ? " הוא אמר. " כן, בסדר גמור. " אמרה אנה בשםשתיהן ותפסה בידה של ג'יין. הם נכנסו לעוד חנות מוזרה ונפלאה, וקנו מספר ספרים : " אלף עשבים ופטריות קסומים, רמה א' " , " צורכי הגנה ויצורים בעולם הקסום " , " שינוי צורה למתחילים" ועוד ספרים שג'יין ואנה לא זכרו את שמם. " טוב, עכשיו אנחנו נכנסים לקנות לכם ציודים לשיקויים כמו קדרה ומאזניים וכאלה, ואחר כך אנחנו נלך לקנות לכם הוא חיות מחמד. " אמר האגריד. " מה, חיות כמו שיש בסיפורים למכשפות ? חתול כזה ? " שאלה בהתרגשות אנה. " יש אפשרות לחתול, לקרפדה, ינשוף או לתנשמת. " אמר האגריד בעודו קורא מהמכתב. " יש ! " אמרה אנה. " מה, תנשמת ? " שאלה ג'יין. " כן, בעולם של הקוסמים משתמשים בינשופים ובתנשמות בשביל להעביר מכתבים אחד לשני. טוב, הנה אנחנו מגיעים לחנות של האביזרים לשיעור שיקויים, ואז נלך לקנות חיות. נכנסים. " אמר האגריד והם נכנסו לחנות של מוצרי שיקויים. היו שם שיקויים מכל הצורות ומינים, וקדרות וכל מיני. " אני לוקחת חתולה. ואת ? " לחשה לה אנה. " אני ? אני לוקחת או ינשוף או תנשמת. " אמרה ג'יין, וכעבור חמש דקות הם יצאו מהחנות ועברו לחנות של בעלי החיים.


תגובות (2)

איזה כייף! פרק מוקדש בשבילי!
תודה!

22/12/2013 13:42

אין בעד מה :)

23/12/2013 07:09
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך