אופק עם שפתיי הדובדבן
תקציר: מעבר להרים שוכן בית ספר המיועד ליצורים על טבעיים. השנה מופיעה לנה מכשפה צעירה חביבה, ילד בשם בירן זאב אדם שמנמן ועצלן, מישל פיה ביישנית וישנונית, אופז שדון יהיר שחושב רק על עצמו, וילדה אחרת בשם קמילה ערפדית זועפת. הם מתחילים את שנת הלימודים יפה אבל אחרי כמה זמן הם מגלים שהם לא יכולים להסתדר ביחד.

בית ספר ליצורים על טבעיים ~פרק 1~

תקציר: מעבר להרים שוכן בית ספר המיועד ליצורים על טבעיים. השנה מופיעה לנה מכשפה צעירה חביבה, ילד בשם בירן זאב אדם שמנמן ועצלן, מישל פיה ביישנית וישנונית, אופז שדון יהיר שחושב רק על עצמו, וילדה אחרת בשם קמילה ערפדית זועפת. הם מתחילים את שנת הלימודים יפה אבל אחרי כמה זמן הם מגלים שהם לא יכולים להסתדר ביחד.

״שלום תלמידים״ מורה מבהילה נכנסה עם שיער ערווה, בכיתה היו רק 7 תלמידים ואני בתוכם.
אני לנה בת 18 יצאתי מהבית ללמוד בבית הספר הזה בשביל לפתח את הקסמים שלי ולהכיר אנשים עם כוחות כמו שלי. כשניכנסתי לכיתה ראיתי את בירן הוא זאב אדם שמנמן ושעיר ומשעמם מאוד וראיתי את מישל הפיה שתמיד הייתה איתי בכל מקום שלמדתי בו, ואופז הוא שדון-פיה הוא הכי יפה בכיתה אבל הוא סנוב שזה כבר נהיה מגעיל והערפדית שתמיד מתלוננת היא קמילה הו גם השנה אני צריכה להיות איתה. ברטה וביתן הם גם חלק מהכיתה שלנו אבל הם ביחד תמיד ולא בעינינים.
המורה שנכנסה לכיתה הייתה עם שיער נפוח ומלא ״תגידו לי שלום, אני המורה שלכם אתם יכולים לקרא לי ג׳נה.״ אני לא דיברתי רק הייתי עסוקה להסתכל על השיער המוזר. ״המורה יתנו לנו לאכול, את העיניים כמו שהיה רשום במכתב?״ בירן התחיל לשאול ואז המורה אמרה ״עדיין לא התחיל היום מה קרה״ פתאום נישמע קול קטן וביישן מאחורי ״המורה ג׳נה, ביקשתי מהמורה ברוני שיעור פרטי חצי יום, זה בטוח שאני יקבל?״ לג׳נה לא היה מה להגיד זה נראה שיש לה הרבה מילים בפה והיא לא יודעת במה לבחור פתאום אופז קם ואמר עם הקול הנשי שלו ״המורה ברוני עלה לי כסף, שילמתי עליו סכום דירה בשביל שהוא ילמד רק אותי השנה הזאת״ המורה פתאום התעצבנה והסתכלה עליו עמוק בעיניים ואמרה ״איזה כסף בראש שלך?! אתה שלמת על הספרים בכלל אנחנו לא קונים בשבילך! יש לנו מורים חדשים והם ליאן ופול, וברוני הוא מורה מחליף לא יותר מזה״ אופז ישב ונהיה שקט בכיתה, ג׳נה קמה לקחה גיר לוח ואמרה ״טוב נתחיל היום, בשיקוי מיוחד שיהפוך אנשים רגילים לזומבים.״ זומבים? אוי זה אומר שלפני שנעשה את השיקויי נלמד עליהם יותר.. וזה לא נעים במיוחד צריך לנתח אותם ולמצוא בפניים את מה שהם אכלו, כמו עיינים, מוחות, רגליים, ידיים, ואם זה לעשות מרק מיוחד שבסוף יהפוך לשיקויי.
רק אני מקווה שלא היו תאונות כמו בשנה שעברה
כי זה אותם תלמידים גם השנה…


תגובות (6)

ממש אהבתי את הרעיון של הסיפור ואני ממש מחכה להמשך : )

16/12/2012 22:35

אני חושבת כי המשפט הראשון בסיפור פנטזייה זה מיותר או לפחות מלה אחת ממנו – מה דעתך ?

17/12/2012 01:13

תמשייכיי

17/12/2012 05:21

הכתיבה שלך ממש טובה,את יודעת איך למשוך את הקורא כך שלא יוכל להפסיק לקרוא…מחכה להמשך :)

17/12/2012 06:36

וואי תודה לך

17/12/2012 14:14

נשמע טובב :)

19/12/2012 06:47
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך