אוקי, אנחנו מתקרבים לקרב שלב שלב! אני עומדת לכתוב את הפרק הבא עם יחסית יותר אקשן עד עכשיו, אז תהנו!
אני רוצה רומן בין בלה לאו טיירו או שון או שניהם במין משולש אהבה כזה...
אשמח לעצה:)

בלה סוויטר פרק 7

23/11/2013 600 צפיות 3 תגובות
אוקי, אנחנו מתקרבים לקרב שלב שלב! אני עומדת לכתוב את הפרק הבא עם יחסית יותר אקשן עד עכשיו, אז תהנו!
אני רוצה רומן בין בלה לאו טיירו או שון או שניהם במין משולש אהבה כזה...
אשמח לעצה:)

כריס הצביעה לעבר אחד השיחים היותר קרובים אליה: חבורת נערים, כשל ארבעה נערים ונערות בגילי 15-18. הם ישבו במעין מחנה קטן במרחק מאה מטר מאיתנו.
הצצתי לשם וסימנתי לכולם להיות בשקט. "תעשי את זה" אמר שון, נראה שהוא מבין שאין טעם במאבקי כוח עכשיו. "קדימה" עודדה אותי כריס. טיירו אמד במרחק שלושה מטר והביט בי בשקט, אילו מבקש להבלה בין הצללים.
אני לא יכולה להשתמש בשתי כישופים בו זמנית, חשבתי, אבל אני יכולה להשתמש באחד מלא!
התרכזתי, עצמתי עיניים וניסיתי לדמיין אותי קטנה יותר, אוורירית יותר…
פקחתי עיניים, גופי קטן לגובה של כחצי מטר, עייני התחדדו וידיי הפכו למוטת כנפיים של כמטר. הפחתי לבז. כך חושי התחדדו.
עפתי מעלה לצמרות העצים וניסיתי לא להראות. עפתי בין העצים כדי להתקרב מאט. יכולתי לראות עכשיו את התמונה בבירור: היו שם שני אוהלים ובמרכז מדורה קטנה. היו שם כשלושה בנים ושתי בנות, אבל היה במראה שלהם משהו מוזר, תורד מנוכה. ואז מצאתי, לראשיהם היו קרניים מעוגלות קלות ופרצוף חייתי מלא שיניים חדות וציפורניים… לא! טפרים ארוכים יחסית, שלא היה ניתן לראות מהמרחק בו אמדו חברי לצוות.
"אני רעב" אמר אחד מהם, נער בארך בגיל 17.
"שקט, אוטרִיו!" נהם הגדול מבין הנערים, בארך בן 18, "כשאדוננו ישמיד את הממלכה עם הצבא האדיר שלו יהיו לנו מלא בני אדם לאכול, זוכר מה הובטח לנו?"
"את כל הגופות שאנחנו רוצים?" שאלה האחרת, הקטנה מביניהם, בסביבות גיל 15 אולי 16.
"בדיוק, עָדמַל! למרות ששחכתה, הִיבון, שיש עוד מלא יצורים שיאכלו מהגופות! אנחנו לא היחידים בצבא של האדון!" אמרה אחרת, בת 17, לדעתי.
"את תמיד חייבת לתקן אותי קולִיבִיָה?" שאל היבון, "ברגע שנמצא את השומר ששומר על הגבולות שהברחנו פנימה ונהרוג אותו, נחזור לצבא. לי אישית" הוא הדגיש את המילה, "הובטח חצי מראשו של המלך לארוחת בוקר!"
"תזכיר לי למה אנחנו הורגים אחד משלנו?" שאל אוטריו בטיפשות.
היבון עיבד את זה, הוא התחיל לצרוח על אוטריו: "אידיוט! אמרתי מליון פעם, אנחנו הורגים אותו כי משהו בכישוף עליו השתבש! וחוץ מזה, הוא לא אחד משלנו. רק התלנו עליו כישוף, זה הכל!"
"רגע!" קטעה קוליביה, "למה אתה מקבל את הראש?"
"כן" נהמה עדמל, "זה לא הוגן!"
המפלצים החלו רבים ביניהם, אז בלי שישימו לב, עפתי בין העצים חזרה לחברי לצוות. כנראה שהייתי חיוורת, כי שאלו אותי מה קרה.

אחרי שסיפרתי את כל הסיפור, מראה חברי לא היה יותר טוב.
טיירו העיף מבט לעבר המפלצים ופתאום החל להשמיעה כמו סירנה. המפלצים הגיחו מבין השיחים וקוליביה אמרה: "והנה המרגל שלנו!"


תגובות (3)

בבקשה תגיבו, תלונות, בקשות, הצעות ודאות יתקבלו בברכה!

23/11/2013 01:55

קודם כל אני ממש אוהבת את הסיפור הזה :)
ובנוגע לאהבה….
אפשר לעשות למשל שבלה בטעות יוצאת ממצב הבז שלה ונופלת ושון מציל אותה.
ואפר גם שהם מקימים מחנה וטיירו ובלה לא מצליחים להירדם והם יוצאים מהאוהלים ומתחילים לדבר על דברים ממש פרטיים במשפחה או משהו כזה ואז בלה נירדמת על טיירו.
מקווה שעזרתי :)
-מיכל-

23/11/2013 02:26

תודה! אני אהבתי את הראיון השני יותר, כי בלה כבר חזרה למצבה, אז עם היא (נגיד) עדין במצב בז ונופלת על שון, זה יהיה באמצע קרב!

23/11/2013 03:13
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך