אני מקווה שאהבתם, סליחה שהפסקתי באמצע...

בלה סוויטר פרק 8 (חלק א')

23/11/2013 626 צפיות 3 תגובות
אני מקווה שאהבתם, סליחה שהפסקתי באמצע...

טיירו לא זז, הוא המשיך להשמיעה צלילים כמו סירנה. כריס ניסתה להשתיק אותו, אבל היה מאוחר מדי, המפלצים כבר הגיחו מבין השיחים והיו במרחק שלושים מטרים מהם. עשרים מטרים מהם.
"שנברח?" צעק לי שון כשהוא שולף חרב מהאויר, אז יש לו קסם כמו כריס.
"אין טעם!" צעקתי לו חזרה מעל הרעש של ה"סירנה", "נצתרך להילחם!"
ראיתי את שון ניגש לוונדי ולוחש לה משהו. וונדי החלה לרוץ משם.
כריס שלפה חרב מהאוויר. ידעתי מה היא חושבת, היא יכולה לגמור את זה אחת ולתמיד. מקה אחת מהחרב שלה וטיירו ימות, אולי הם יוכלו לברוח בלי המרגל הזה.
"לא!" צעקתי, אבל איחרתי את המועד, כריס הנחיתה על ראשו של טיירו מכה חזקה והוא קרס ארצה.
רגע, רק עכשיו סמתי לב, כריס הנחיתה לו את המכה בכת החרב שלה. כנראה גם היא ריחמה עליו…
המפלצים היו במרחק עשרה מטר מאיתנו.
מתחתי את גופי קדימה והפחתי ליגואר שחור. שאגתי לחברי והם הבינו, רצנו לקרב.
זינקתי קדימה ותפסתי בראש אוטריו. הוא נהם וניסה להוריד אותי מעליו. סרטתי את פניו עד שדם סגול נזל מפרצופו.
הבטתי לעבר כריס, היא נלחמה ראש אל ראש עם היבון.
שון הדף את קוליביה ועדמל ניסתה לדקור אותו מאחור. הוא העיף את שערו ונלחם כמו טורנדו, מעיף כל פעם מחדש את עדמל וקוליביה בהצלפת חרב.


תגובות (3)

המשך ברגע זה!!

23/11/2013 04:48

אני סולחת לך בתנאי שתמשיכי בזה הרגע!!!

23/11/2013 04:56

אוקי ותודה!

23/11/2013 05:51
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך