אני מקווה שאהבתם!

בלה סוויטר פרק 8 (חלק ב')

23/11/2013 597 צפיות 2 תגובות
אני מקווה שאהבתם!

בטיפשותי העפתי מבט אחורה אל טיירו, אך לא ראיתי אותו. חיפשתי אותו במבטי.
נראה שאוטריו שם לב לחוסר הריכוז שלי כי הוא הצליח להעיף אותי מעליו. נחתתי על האדמה וחזרתי לצורת אדם. אני לא מסוגלת לשנות צורה מלאה לאורך זמן, בעיקר לא בקרב.
עוד לא ניגמר לי הכוח, שלפתי ציפורניים ארוכות והתחלתי לשסף, אך נראה שזה לא עוזר, אוטריו היה מלא כוחות מחודשים ותקף אותי חזרה. הוא ניסה לשרוט אותי בטפריו החדות.
כוח הקישוף שלי ניגמר, לא יכולתי להשתמש בתחונות של חיות יותר.
שלפתי את האולר שלי והצלפתי בו בצד הצוור. אוטריו עזב אותי וילל מכאב, אך זה רק גרם לו להתאצבן עוד יותר. הוא תקף במהירות וסרת אותי בעיין ימין מהגבה ועד הלחי. דם חמים נזל על פני, אך המשחתי להצליף בעיוורון. אוטריו החטיף לי אגרופים בבטן ונפלתי שוב, האולר שלי נח מטר ממני ולא הצלחתי לקום.
אוטריו הרים את האולר ועמד להנחית את המכה הסופית.
פתאום טיירו הופיעה, כאילו מחלל האויר וחסם בחרבו את אוטריו. הוא העיף את האולר ונאלם שוב.
רגע אחר כך הופיע טיירו ממאחורי אוטריו ותקה לו את חרבו בגב. אוטריו קרס על האדמה כשמבט מופתע על פניו.
"לאאאאא!" שמאתי מישהי צועקת, זאת הייתה עדמל, היא רצה לעבר טיירו בשיניים מחודדות וטפרים ארוכים. טיירו נתן לה מקה חלשה אך מדויקת בצד שמאול והיא קרסה ליד אוטריו.
הדם התקשה על פני ויכולתי לראות את טיירו מופיע ונעלם.
הוא עוזר לאחרים, הוא באמת אחד משלנו…
ובעודי מחייכת בהקלה, התאלפתי.


תגובות (2)

נ.ב: בבקשה, אם יש לכם ראיונות, אני פתוחה!

23/11/2013 06:45

תעשי שכריס תתאהב במישהו!
זה יהיה מגניב…

23/11/2013 08:43
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך