ilana2908
אוקיי, נשברתי. כדאי לי להתחיל אותו? ואם כן, אני צריכה עוד דמויות. שם: גיל: מראה: אופי: רקע: מקווה שתרשמו ושאהבתם את הסיפור!

בניו של השטן- הקדמה+הרשמה

ilana2908 03/12/2013 781 צפיות 13 תגובות
אוקיי, נשברתי. כדאי לי להתחיל אותו? ואם כן, אני צריכה עוד דמויות. שם: גיל: מראה: אופי: רקע: מקווה שתרשמו ושאהבתם את הסיפור!

"יום הולדת שמח, אח קטן!" אמר מישהו מאחוריי.
הסתובבתי בשיעמום. מולי הופיע דמותו האדישה של איזמו, שיערו הירוק צבוע חלקית באדום. עיניו הירוקות הביטו בי באדישות האופיינית לו, וגם הוא, כמוני, היה משועמם מאוד.
"כבר אמרתי לך," התחלתי להגיד לו. "אני שונא את ימי ההולדת שלי."
באותו ברגע הזדחל חיוך אל פני של איזמו. "אני חושב שאת היום הולדת הזה אתה תאהב." הוא אמר בנימה מסתורית.
נאנחתי. ידעתי שאני לא עומד לאהוב את זה.
"מה הפעם?" שאלתי אותו. החיוך שלו רק התרחב, וזה כבר התחיל להלחיץ אותי. הזנב שלו לא היה רגוע, וזה גם משהו שאני לא רואה באיזמו כול יום. אולי הוא באמת מצא משהו שישבור את שגרת חיינו בגהנה?
אני לא חושב שאי פעם נפגשנו. אז, שלום- קוראים לי רין. כמו שכבר הבנתם, איזמו הוא אחי הגדול, ושנינו חיים בגהנה- עולם השדים והמפלצות.
האם אנחנו שדים? כן. זוג שדים משועממים.
"אני אומר לך, אתה תאהב את זה!" הוא אמר לי בהתרגשות. הוא תפס לי ביד בחזקה, והתחיל להוביל אותי לאנשהו. טפריו ננעצו בזרוע שלי, אבל זה לא כאב לי. שום דבר אף פעם לא כואב לי. זוהי עוד סיבה למה אני משועמם.
"לאן אנחנו הולכים?" ניסיתי לגרום לאיזמו להאט את הקצב, אך ללא הצלחה. פתאום כול שדה הראיה שלי החשיך, ואז הלבין בבת אחת. הרגשתי סחרחורת וכאב ראש עצום, והייתה לי הרגשה שאני עומד להקיא. ואז זה נגמר, באותה פתאומיות שזה התחיל. אבל עכשיו כבר לא עמדנו בגהנה. עמדנו במקום מואר יותר, והאור הזה הכאיב לי לעיניים. אבל התעלמתי מהכאב.
אני לא בגהנה.
חייכתי. איזמו עמד לידי, וגם הוא לא הפסיק לחייך. כעבור כמה שניות לא יכולנו לסבול זאת, ופרצנו בצחוק.
"אני לא מאמין שזה הצליח!" הוא אמר בין ציחקוקיו.
"איפה אנחנו בכלל?" שאלתי, החיוך לא מש מפני.
"באסיה, אח קטן." אסיה? העולם שבו חיים האנשים?
באותו רגע, היה ברור לי דבר אחד.
אני לא אהיה משועמם עוד הרבה זמן.


תגובות (13)

איזמו זה שם מגניב XD
אבל איזומי קצת יותר XD
טוב שמרי לי דמות, כבר כותבת לך~

03/12/2013 04:26

שם: ונדר רייג'.
גיל: 14.
אופי: מתעצבן בקלות, עוקצני, צחקן, נאמן מאוד וחכם.
מראה: שיער לבן ארוך, עיניים חלביות. הוא נראה כאילו הוא עיוור ומשתמש בזה לטובתו.
רקע: תמציאי…
תמשיכי!

03/12/2013 04:30

שם: מיסה אגותמי
גיל: 16?
מראה: שיער שטני בלון, פוני לצד עיינים שחורות, לבושה הרוב בשחור ושורטים. עור חיבר והרבה עגילים
אופי: חמודה, אמיצה, מוכשרת, חזקה, אתלטית, חוש הומור עמוק עמוק בדואת, גסה לפעמים ובכלל לא סבלנית.
רקע: היא בת למשפחה עשירה, אמא שלה נפתרה כשהיא עוד הייתה קטנה, ואביה מתחתן כל פעם מחדש, לאבא שלה ולאימהות החורגות שלה אין זמן אליה אז היא רוב הזמן בורחת מהבית ועושה דברים מטורפים בשביל למשוך את תשומת הלב שלהם, אין לה הרבה חברים כי כולם חושבים שהיא סנובית מפונקת שסתם רוצה צומי.
מקווה שאהבת את הדמות *~* ושתשתמשי בא
והסיפור ממש מדהים ויפה (בינתיים) ואני בטוחה שהוא עוד ישתפר

03/12/2013 04:35

שם: קייטליס "קייטלי" יורק
גיל: 16.5
מראה: שיער ג'ינג'י כהה עד אמצע הגב, עיינים ורודות בהירות ואדישות, פוני לצד עם פס אדום וכחול
אופי: אדישה, עוקצנית, בעלת חוש הומור, חברה טובה, מתוחכמת
רקע: אין לי כוח לכתוב >:.

03/12/2013 04:35

אוקיי, קיבלתי ^^

03/12/2013 04:38

את צריכה גם בנים?
כי אני יכולה להביא לך דמות

03/12/2013 04:38

אני צריכה עוד בן אחד…

03/12/2013 04:41

אני מביאה ^^

03/12/2013 04:41

שם:רינה קייסון
גיל:16
מראה:שיער שחור עד קצת אחרי חצי הגב,עיניים ירוקות וגוון סגול חזק בשיער
אופי:שקטה,בודדה,אוהבת לקרוא ספרים,מצחיקה
רקע:פעם היא והוריה חיו בארץ אחרת שלא היה לה שם,יום אחד ערפד פרץ לבית שלהם ונשך את רינה,ואז רינה הפכה לערפדית אבל אף אחד לא יודע אפילו לא ההורים שלה.

03/12/2013 04:43

שם: רורי אקסלרוד
גיל:16
מראה: שיער שחור לר ארוך ולא קצר, עיינים שחורות, עור חיוור.
אופי: נחמד, קצת חנוני, ביישן, יש לו הוש הומור טוב, וממש חתיך *~*
רקע: אין לי כוח….
עכשיו את יכולה להתחיל?

03/12/2013 04:43

אוקיי, אני כבר כותבת את הפרק הראשון!

03/12/2013 04:46

שם: רייק מיילס
גיל: כמו כולם נראה לי…
מראה: שיער שטני בהיר מסופר קצר, עיניים ירוקות ותווי פנים ממזריים,עור גוון זית יחסית בהיר. (במילים אחרות, די שזוף.) רחב-כתפיים וגבוה-קומה
אופי: ציני, מרדן, הרפתקן, תמיד מחפש דברים חדשים לעשות, מכור לאנדרנלין אבל כבר בקושי מצליח להשיג אותו. הוא תמיד גורם לעצמו להראות כמו מניאק שובינסט ומגעיל באופן בלתי מודע, תמיד גורם לאנשים לשנוא אותו, (זה קטע פסיכולוגי אמיתי,) הוא חושב על עצמו בתור אותו מניאק שהוא נותן לכולם לראות.
רקע: הוא לא פגש את אבא שלו מעולם, אמא שלו אמרה שאבא שלו נהרג לפני שהוא נולד, אבל לרייק היה ברור שהוא תוצאה של ליל שכרות אחד, כל חיו הוא חיפש דרך לברוח מהשגרה, לשבור את הרצף של לקום בבוקר, להכין לעצמו אוכל כי אמא שלו ממש לא הולכת לעשות את זה, ללכת ללמוד ולא להבין כלום, לנסות להתעלם מהבריונים, ולהסתובב בחוץ עם טיפוסים מפוקפקים עד הערב כדי לא לחזור הביתה.

03/12/2013 06:00

שם: רייק מיילס
גיל: כמו כולם נראה לי…
מראה: שיער שטני בהיר מסופר קצר, עיניים ירוקות ותווי פנים ממזריים,עור גוון זית יחסית בהיר. (במילים אחרות, די שזוף.) רחב-כתפיים וגבוה-קומה
אופי: ציני, מרדן, הרפתקן, תמיד מחפש דברים חדשים לעשות, מכור לאנדרנלין אבל כבר בקושי מצליח להשיג אותו. הוא תמיד גורם לעצמו להראות כמו מניאק שובינסט ומגעיל באופן בלתי מודע, תמיד גורם לאנשים לשנוא אותו, (זה קטע פסיכולוגי אמיתי,) הוא חושב על עצמו בתור אותו מניאק שהוא נותן לכולם לראות.
רקע: הוא לא פגש את אבא שלו מעולם, אמא שלו אמרה שאבא שלו נהרג לפני שהוא נולד, אבל לרייק היה ברור שהוא תוצאה של ליל שכרות אחד, כל חיו הוא חיפש דרך לברוח מהשגרה, לשבור את הרצף של לקום בבוקר, להכין לעצמו אוכל כי אמא שלו ממש לא הולכת לעשות את זה, ללכת ללמוד ולא להבין כלום, לנסות להתעלם מהבריונים, ולהסתובב בחוץ עם טיפוסים מפוקפקים עד הערב כדי לא לחזור הביתה.

03/12/2013 06:00
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך