ilana2908
אוקיי, רק רציתי להבהיר משהו- אסייה, בסיפור הזה, הוא השם הנוסף של כדור הארץ. זו לא היבשת. נמנמ. פיצה ^^ נ.ב: ווהו! גמרתי סיבוב שלם של נקודות מבט! (אל תנסו למצוא היגיון בסדר של הנקודות מבט. אני עושה את זה אקראי.)

בניו של השטן- פרק 21

ilana2908 09/03/2014 669 צפיות 6 תגובות
אוקיי, רק רציתי להבהיר משהו- אסייה, בסיפור הזה, הוא השם הנוסף של כדור הארץ. זו לא היבשת. נמנמ. פיצה ^^ נ.ב: ווהו! גמרתי סיבוב שלם של נקודות מבט! (אל תנסו למצוא היגיון בסדר של הנקודות מבט. אני עושה את זה אקראי.)

~רין~
משום מה, האיש הזה נראה לי מוכר.
הוא היה שד, זה בטוח. לא ראיתי בני אדם מסתובבים עם זנבות. גם נראה שאיזמו מזהה אותו, לפי המבט ההמום שהיה על פניו. אבל ככול הנראה האיש לא זיהה אותו.
"אתה לא עומד להרוג כאן אף אחד." ז'אק צעד קדימה, מבטו נחוש על פניו.
האיש צחק. "ומי אתה שתעצור אותי?"
הוא הרים את ידו, וידעתי שלא תהיה לו בעיה להרוג את ז'אק.
לפתע נשמע ירייה. התכווצתי אוטומטית בגלל הרעש. איזמו עמד עם האקדח שלו, ומבטו היה חסר רחמים.
הוא ירה עוד שלושה פעמים לאותו המקום- בדיוק לאמצע הראשו של האיש. הוא היה המום, והוא לא צחק בזמן שנפל על הרצפה.
כולנו היינו בשוק, אבל איזמו רק הביט באיש הזה באותה הבעה חסרת רחמים. זו הייתה בין הפעמים היחידות שאיזמו נראה כול כך מפחיד.
"אתה מכיר אותו?" שאל פתאום רייק. האיש שכב ללא תזוזה על הקרקע, אבל… הייתה לי הרגשה רעה לגבי זה.
איזמו נראה כאילו הוא התעורר מחלום. "זה… מסובך."
ואז ירד לי האסימון. האיש הזה… פמיס. אחד משמונת המלכים של גהנה, המלך הרביעי, שליט האוויר.
אבל מה הוא עושה כאן? הוא אמור להיות בגהנה. יכול להיות שהוא בא אחריי ואחרי איזמו? כי אם כן, אנחנו בצרות.
"בואו פשוט נלך לפני שהוא יתעורר," אמרה קייטלי. כולם הנהנו.
הלכנו בשתיקה מהמסדרון, והשארנו את פמיס מאחור. איזמו הלך מאחוריי כולם, משחק בהיסח הדעת עם האקדח שלו. יותר מידי שאלות רצו לי בראש, והדבר היחיד שרציתי באותו הרגע היה לקרוע למישהו את הידיים כדי לקבל תשובות. הכול עבר מהר מידי- קודם המעבר לאסייה, אחרי זה בית הספר הפרטי, מתקפת השדים, ועכשיו פמיס. מה קורה כאן לעזאזל?
לפתע שמעתי צחוק קלוש מאחורה. הסתובבתי בבהלה, אבל לא ראיתי כלום. ניסיתי לאתר מאיפה הקול הגיע, אבל לא מצאתי.
"איזמו?" שאלתי בלחש. הוא הרים את ראשו, הבעתו אדישה כמו תמיד.
"הכול יהיה בסדר," הוא הרגיע אותו. הוא חייך חצי חיוך, והטה את ראשו קצת לצד ימין.
הכול היה רחוק מלהיות בסדר.


תגובות (6)

המשך

09/03/2014 19:47

לא אוהבת פיצה ><
תמשיכי~

09/03/2014 20:18

    את.. אבל… איך.. אבל… מה?!
    ~סורי, בשבילי פיצה זה אוכל קדוש ><

    09/03/2014 20:20

זה התחיל בגיל שבע.
פיצה. עם פפרוני. קיא. בעעע.

09/03/2014 20:21

אילנה, אני יושבת פה עם חיוך.
חשבתי שיש שש אנשים באתר לא כולל אלו שפרשו ואני לא נכללת ברשימה.
זאת רשימה של אנשים מוכשרים בטרוף. את כזאת.למעשה באתר אני יותר משלוש שנים, פשוט היה לי משתמש בעבר.
רוב אלה שפרשו מזמן שכנראה לא יחזרו כי הם לא מראים סימני חיים בכלל, וגם אם הוותיקים האלה? פה בתגובות היו נפתחות שיחות בקשר לסיפור והופכות לשיחה – אוף זמנים טובים אבל אני לא יכולה להתלונן.
אז כעת את ממשיכה כול כך את זה, יש לי תלונה אחת – אין פרק המשך.
טוב אז לאחר המחמאות וזה שאת שייכת לרשימת המוכשרים אמ… תכתבי פרק המשך.

09/03/2014 21:02

וואו, תודה על המחמאות, אני ממש שמחה שחושבים ככה ><
ואני ככול הנראה מעלה פרק מחר ^^

09/03/2014 21:06
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך