ilana2908
אני עושה את הפרק הזה בשני חלקים, בגלל שבחלק אחד זה יותר מידי ארוך... פיצה ^^

בניו של השטן- פרק 26 חלק א'

ilana2908 01/04/2014 758 צפיות 7 תגובות
אני עושה את הפרק הזה בשני חלקים, בגלל שבחלק אחד זה יותר מידי ארוך... פיצה ^^

תסתום. פשוט, תסתום.
המנהל חייך אלי חיוך שהיה אמור להיות חמים, אבל היה קר כקרח. כולם הביטו בי בהפתעה, ואחרי כמה שניות, גם ברין.
"אתם… שדים?" שאלה קייטלי בקול המום. כאב לי להסתכל עליה- המבט הפגוע שהיה על פניה, והעיניים העצובות שלה. לא הבנתי למה היא כול כך עצובה, אבל החלטתי לא להתעסק בזה עכשיו.
יש לי דאגות גדולות יותר.
"אתה תהיה בסדר?" שאל רין בלחש כשעבר לידי.
הנהנתי, ולא הסטתי את מבטי מהמנהל. כמה ששנאתי אותו.
עמדנו במשך כמה שניות בשקט אחרי שכולם יצאו מהחדר. החיוך שלו נעלם, והמבט שלו היה קשה.
"עזבת את החובות שלך בגהנה, איזמו," הוא אמר.
אוח, ידעתי שהוא יתחיל לדבר איתי על זה.
הוא נאנח בשקט, והתיישב על השולחן. הזנב שלו היה כרוך סביב רגלו, ושיערו השחור בלט על רקע עורו החיוור.
אדמונד, המלך השני של גהנה, שליט הזמן והמרחב. לא ידעתי שהוא הפך למנהל בית ספר.
"אבא מתחיל לכעוס, אתה יודע," הוא אמר לפתע, וחייך ברשעות.
פערתי את עיניי כששמעתי זאת. אז הוא גילה, כמובן… ידעתי שאני לא אוכל להחביא את העובדה הזו לנצח, אבל ידעתי שכשהוא יגלה את זה, אני אסבול.
"אתה עדיין יכול לשנות את זה," הוא אמר. "יש לך עכשיו הזדמנות."
הבטתי על חלון המרפסת, מביט בשדים שהסתובבו בבית הספר, והתלמידים המתים שהיו פזורים על הרצפה.
"זה קשור לזה?" שאלתי, והצבעתי על החלון. "מה אתם מנסים לעשות?"
הוא נאנח. "אנחנו מנסים להעיר את אבא."
הבטתי בו בהפתעה. להעיר את אבא? להעיר את השטן?
"איך?" שאלתי בבילבול. הדרך היחידה היא לפתוח את שער גהנה, אבל אחרי הכישלון בפעם הקודמת…
"זה בדיוק זה," הוא אמר, כקורא את מחשבותיי. "אנחנו מנסים לפתוח את שער גהנה."
התיישבתי על הרצפה הקרה. הכול היה מבולגן מידי, יותר מידי… לא הגיוני. כול כך הרבה שאלות, כול כך מעט תשובות. הרגשתי שאני יכול להתפוצץ.
"אני יודע שזה די קשה לך, אחרי מה שקרה בפעם הקודמת… אבל אתה רוצה שאבא יסלח לך?"
אפילו לזה לא ידעתי מה לענות. כבר לא ידעתי מה אני רוצה.


תגובות (7)

המשך!
אפרסמון.

01/04/2014 17:34

אבל..למה 2 חלקים;;;
בננה!

01/04/2014 18:46

מהמם, אילנה תמשיכי!!

01/04/2014 20:04

תמשיכי!
~כרגיל, תגובה מאוחרת~
טונה *~* (מלפפון חמוץ ורוד!)

02/04/2014 15:13

הסיפור שלך הולך ממש טוב עם השיר ' תראי אני אוהב – גיא ויהל ' (רק שתדעי )
תמשיכייייייייייייי ^_^

05/04/2014 14:47

אילנה , סתם שאלה : למה את לא נותנת לפרקים שמות?

10/04/2014 20:57

    כי אני לא טובה בשמות… חוץ מזה, כבר התחלתי את הסיפור בלי שמות, אז אני ממשיכה את זה ככה ^^
    אגב, זה לא היומולדת שלך היום?

    11/04/2014 12:18
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך