ilana2908
אוקיי, כמה דברים- הסיפור עומד להיות ממש ארוך. זה כבר פרק 32, וזה עוד לא החצי. ודבר שני- יהיו עוד אנשים שימותו. בערך שלושה. ~הזהרתי מראש, תרצחו אותי עכשיו ולא אח"כ~ וכמובן- פיצה ^^ נ.ב: אתם חושבים שהעלילה מתקדמת מהר מידי, או שזה בסדר?

בניו של השטן- פרק 32

ilana2908 13/05/2014 699 צפיות 11 תגובות
אוקיי, כמה דברים- הסיפור עומד להיות ממש ארוך. זה כבר פרק 32, וזה עוד לא החצי. ודבר שני- יהיו עוד אנשים שימותו. בערך שלושה. ~הזהרתי מראש, תרצחו אותי עכשיו ולא אח"כ~ וכמובן- פיצה ^^ נ.ב: אתם חושבים שהעלילה מתקדמת מהר מידי, או שזה בסדר?

איבדתי את הכרה לפני שהספקנו להגיע אל כול השאר.
אבי אפילו לא יודעת מה הייתה הסיבה- רעל שדים שאולי פגע בי, חולשה בגלל ההקאה, או אולי בגלל שאני רעבה? אבל לא משנה מה הייתה הסיבה, כשפקחתי את עיניי, ונדר הביט בי בדאגה.
"מה… מה קרה?" שאלתי בבילבול.
"התעלפת בדרך. רין נאלץ לסחוב אותך עד לכאן," הוא אמר.
רק עכשיו קלטתי שאנחנו נמצאים באיזשהו אוהל. הוא היה בצבע חום, ולא היה בו דבר פרט לשק שינה (שעליו אני שכבתי) ושידה קטנה שעליה היו תחבושות, תרופות שונות ובקבוק מים.
"את יכולה לעמוד?" ונדר שאל בזמן שהוא סידר משהו על השידה.
"אני חושבת שכן," עיניתי, ונעמדתי. פרט לסחרחורת קטנה, לא הרגשתי כלום.
"האחרים בחוץ," הוא אמר. "אני אצטרף מאוחר יותר."
הנהנתי, ויצאתי החוצה. עדיין היה ערב, משמע שלא הייתי מעולפת יותר מידי. כולם ישבו מסביב למדורה, ודיברו בינהם בשקט. מיסה ישבה ליד מישהו שלא הכרתי, ודיברה איתו.
הוא היה נראה מוכר. ניסיתי להזכר איפה ראיתי אותו, כשנזכרתי במרפסת שאליה נכנסנו אחרי שיצאנו מבית הספר הפרטי. 'הזמן שלי נגמר,' הוא אמר שניות לפני שקפץ מהמרפסת. ועכשיו הוא יושב כאן, והוא נראה בדיוק כפי שנראה אז.
אז… זה היה רק לפני בערך שעה. כול כך הרבה קרה…
התיישבתי ליד רין, שחייך אלי כמו תמיד. "את בסדר?"
נאנחתי. כול הדאגה הזאת התחילה לעצבן אותי קצת. "כן כן, אני בסדר."
הוא גיחך לנוכח החוסר שביעות הרצון שלי, שנשמע גם בקולי.
"אז, מה עושים? שרים שירי מדורה?" שאלתי בחיוך, אך הוא מיד נמחק. איך אני יכולה לצחוק כשרק לפני חצי שעה ז'אק נהרג?
"חשבנו על לספר כול מיני דברים. כדי שלא ישארו כול מיני סודות ביננו, וכדי שנבין את הסיטואציה שאנחנו נמצאים בה טוב יותר," אמר איזמו, אשר שמע את שאלתי. "אנחנו פשוט חיכינו לך ולונדר-"
"שכבר כאן!" ונדר הופיע משום מקום, והתיישב לידי. "הייתי צריך לרשום כמה דברים. מצטער שאיחרתי," הוא אמר בחיוך.
השתררה דממה. כולם חיכו למישהו שישבור אותה, אך כמובן שזה לא קרה מיד.
"אז…" התחילה קייטלי. שיערה הג'ינג'י נראה כהה אפילו יותר באור של המדורה. "בואו נתחיל מההתחלה, אני מניחה," היא אמרה.
כול המבטים הופנו מיד לאיזמו.


תגובות (11)

32 גאון XDD

13/05/2014 18:48

    כתבתי בהתחלה פרק 30, ואז ניסיתי לשנות את זה ל32… אין לי מושג איך זה הפך ל-20 ><

    13/05/2014 19:06

תמשיכי!!!!!
ואני כבר סיימתי את הסיפור שלי!…
והעלילה מתקדמת בקצב נורמלי.
כדורי בשר ^^

13/05/2014 19:57

תמשיכי מגניב אהבתי :))))))))))))))

14/05/2014 01:53

אחותי הקצב מושלם ואת יודעת מה יכול להיות יותר מושלם ? עם איזומו ורינה יהיו ביחד . אני לא יודעת למה אבל הם מתאימים :) בכל מקרה תמשיכי מיד !!

14/05/2014 08:56

    איזמו ורינה לא יהיו ביחד, אבל לאיזמו תהיה חברה… אני כבר ממש רוצה להגיד את זה למישהו, אבל… ספוילרס!

    14/05/2014 12:56

    למה?!?! ><

    04/06/2014 21:21

היי אילנה ממש מדהים הסיפור שלך והוא מתקדם בקצב נורמלי לחלוטין..חח,ורק דבר אחד..תמשיכי!!! אני פוקדת אלייך..חח

20/05/2014 20:21

עלייך* אופסי..חח

20/05/2014 20:28

עלייך* אופסי..

20/05/2014 20:33

עזבי המחשב שלי מטומטם..

20/05/2014 22:03
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך