uta
אוקיי אז מקווה שתרשמו :)

בני האלמוות ספר I: המלחמה מתחילה- הקדמה והרשמה

uta 15/06/2015 795 צפיות 20 תגובות
אוקיי אז מקווה שתרשמו :)

ג'וש וג'ייס הם אחים, למעשה הם אחים תאומים.
ההבדל ביניהם לבין שאר האחים התאומים הוא שלהם יש תפקיד חשוב בעולם הזה,
אבל הבעיה היא שהם לא יודעים מהו.
בכל אחד מהם טמון כוח, כוח גדול ומרהיב.
כוח שיכול להביא לקץ האנושות או להתחלה של עולם חדש ומדהים.
הם מגלים את כוחותיהם ממש בטעות כאשר יצור תוקף אותם, הם נעזרים בערפד רב עוצמה, אשת זאב קטלנית ובן אלמוות נוסף שיעזור להם ויאמן אותם.
לצד כל הדברים האלה, יצורים שונים פולשים לעיר שלהם והם צריכים להשתמש בכוחותיהם כדי להציל את העיר בכל פעם מחדש.
האם הם יבינו מה כוחם וידעו להשתמש בו? או שהם יביאו לקץ האנושות?
האם הם יגלו מי שלח את היצורים לתקוף אותם ויעצרו אותו?

הרשמה:
אוקי אז אני צריך ערפד אחד, אשת זאב (בהדגשה על כך שהיא אישה) אחת, ובן אלמוות (שיהיה בערך מעל שנות ה30 לחיו. ועוד יצורים שישתתפו רובם כל יצור בפרק אחר והם ילחמו בג'וש ובג'ייס. בנוסף אפשר להכניס עוד בני אלמוות ועוד אנשי זאב ועוד ערפדים, פשוט הם לא יהיו מרכזיים.
אז..

לערפדים (כולל גם את הערפד רב העוצמה) :
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
מתי השתנה לערפד ואיך:
רקע:
אם הוא ערפד הרב עוצמה אז
כוח על טבעי נוסף:

לאנשי הזאב (כולל גם את אשת הזאב) :
שם:
גיל:
מראה:
מראה כזאב (אפשר גם מחצית זאב) :
אופי:
איך השתנה לאיש זאב:
רקע:

לבני האלמוות (שוב, כולל הבן אלמוות) :
שם:
גיל: תתפרעו כאן
מראה: (שיהיה לו/ לה מראה של גבר/ אישה בן/ בת 30+)
אופי:
כוח מיוחד:
רקע:

הפרק הראשון יעלה כאשר יהיו מספיק דמויות
הקודם זוכה :)
~ אם יש מישהו שנרשם כבר לדמות מרכזית אז הוא אינו יכול להכניס דמות מרכזית נוספת ~


תגובות (20)

נשמע מגניב!

החלטתי לעשות בן-אלמוות נורמלי (לא אחד מהחשובים).
שם: אל דורקו
גיל: 59
מראה: שיערו אפרפר, ארוך ולא מסודר. עיניו שחורות כמעט לגמרי והן קטנות וממוקדות. שפתיו מצומקות ומתקלפות. על פניו יש קמטים, אבל לא כל-כך הרבה.
אופי: מרוחק ומוזר. והרבה פעמים צוחק צחוק חסר כל רגש, איש לא יודע למה.
כוח מיוחד: כשאנשים לידו הם מרגישים קור ועצב, הוא שואב מהם את כל שמחתם. ובמבט אחד בלבד הוא יכול לגרום לנער לבכות ולהיזכר בכל הדברים הרעים בחייו. אם האיש שעליו הפעיל את כוחו מאוד רגיש- יכול להיות שירצה להתאבד.
רקע: לפני שגילה את כוחו הוא נהנה להתעלל באחרים בלי סיבה, הוא נהנה מהסבל שלהם. וכשקיבל את הכח הוא הרג כמה וכמה אנשים בעזרתו. בגלל מעשים אלה נכנס לכלא באי מרוחק. אחרי עשר שנים בהם התאמן על כוחו בכלא הוא גרם לשומר להביא לו את המפתחות והוא ברח.
מאז הוא שינה את זהותו ואיש לא יודע עליו דבר. כרגע הוא מורה להיסטוריה בבית-ספר.

15/06/2015 20:14
    uta uta

    נכנס ! דמות יפה מאוד :)

    15/06/2015 20:17

שם:קורטני גריין
גיל:17.
מראה: גבוה, רזה, בעלת שיער חום כהה ארוך ומתולתל שאסוף תמיד בקוקו הדוק וגבוה, עיניים חומות כהות וכהת עור.
מראה זאב: זאב-פרווה חומה כהה עיניים אדום.
חצי זאב- עיניים אדומות, השיער שלה נמצא גם קצת בקו הלסת, הפנים שלה משתנות קצת כמו בזאב צעיר.
רקע+איך השתנתה לזאב: היא הייתה בת אדם רגילה עד שיום אחד כשהייתה בת 15 היא הייתה במסיבה עם חברות שלה. זה היה בליל ירח מלא היא יצאה לבחוץ לשאוף אוויר צח עם אחת מהחברות שלה, הם התרחקו יותר מידי מהמקום. הם הלכו במקום חשוך יחסית ואז משום מקום זאב צצ, הוא נשך אותה ואת חברה שלה הוא הרג.
היא הייתה בהלם היא התעלפה היא התעוררה בבית חולים הפציעה שלה נעלמה והודיעו לה שחברה מתה.
חודש אחרי היא נהפכה לזאב(בחור בן 17 שנולד זאב ) והיא ברחה ליער היא ראתה זאב אחר.
אותו הזאב עזר לה, ולימד אותה את כל מה שיש לדעת.
אחרי שנה הוא נעלם ולא השאיר עקבות אחריו והיא עדיין מחפשת אותו.
אופי: היא נחמדה אך באותו הזמן גם קשוחה, קשה לה לסמוך על אנשים, היא יכולה להיות קצת ביצ'ית אבל ברגע שלומדים להכיר אותה מגלים שהיא אדם מאוד טוב.
את יכולה לשנות קצת פרטים אם בא לך.
אני מקווה שתבחרי בדמות שלי:)
ובהצלחה!

15/06/2015 20:17

    *הערה בסוגריים שייכת לצרוף המילים זאב אחר

    15/06/2015 20:19

אשת הזאב
שם: קארי וייס
גיל: 17
מראה: שיער שחור חלק וקצר ועיניים בצבע כחול כצבע האוקיינוס. כהת עור וגבוהה. הולכת לרוב עם בגדים צבעוניים ורפויים. יש לה צלקת ליד העין מפגיעה קשה שחוותה בצעירותה.
מראה כאשת זאב: פרוותה שחורה ועיניה כחולות כצבע שערה ועיניה כבת אדם. גדולה וגבוהה מאוד והצלקת שלה בולטת ונראית בבירור לעין.
אופי: אמיצה, חזקה -פיזית ונפשית-, מהירה -זה אופי?-, ובעיקר משועממת. אין לה מה לעשות בחיים והיא רק מחכה ליום בו תפגוש מישהו שייקח אותה להרפתקה של חייה. במבט ראשון היא נראית מאיימת ודי מלחיצה, אך במבט שני היא חברותית מאוד, מצחיקה ויודעת לעודד אנשים במצבים קשים. כשהיא בצורת זאב היא תהיה מן 'זאבה בודדת' שכזאת, היא תרצה להיות עם עצמה ולא בקרב אנשים/זאבים/כל דבר או יצור חי אחר. אוהבת מאוד את הטבע ובעיקר יערות.
איך השתנתה: היא השתנתה לאשת זאב בגיל ארבע עשרה כשטיילה לה ביער להנאתה וסטתה לנתיב שפחות הכירה, לפתע משום מקום קפץ עליה זאב וניסה לנשוך אותה, היא הצליחה להיאבק בו כמה דקות ואז התעייפה והזאב ניצח. (לא מקורי במיוחד, אני יודעת… אבל לא היה לי שום דבר אחר בראש.) למיטב זיכרונה היא התעלפה והתעוררה כעבור כמה שעות באותו המקום בדיוק. כל גופה כאב, אך היא התאמצה והצליחה לגרור את עצמה אל תחילת היער כדי שמישהו ימצא אותה. היא לא ידעה מה קרה אחרי שהגיעה מכיוון שהתעלפה שוב ואחרי שהתעוררה אחר כך, היא מצאה את עצמה שוכבת על מיטתה ושלושה פרצופים מביטים עליה מלמעלה. היא נשארה בביתה כמה ימים להתאושש ואז החליטה לברוח. ואין לי יותר רעיונות, אז כרגע היא עדיין משוטטת בדרכים וכמו שכבר כתבתי למעלה- היא רק מחכה לפגוש את האדם שתצא איתו להרפתקה הגדולה בחייה.
רקע: לא זוכרת מה היה לפני המפגש הנורא עם הזאב, לכן היא גם לא ידעה מי היו שלושת הפרצופים שהביטו בה כשהתעוררה, רק שזה היה ביתה ושהיא שוכבת על מיטתה. בימי ההתאוששות שלה היא חיה בחוסר ידיעה מוחלט מיהי, מה היא עושה שם ולמה לכל הרוחות כולם מסתכלים עליה בהבעות כל כך מודאגות. כשברחה היא בעצם התחילה חיים חדשים, היא בחרה לעצמה את השם 'קארי וייס' משום שלא ידעה את שמה האמיתי והתיידדה כמעט עם כולם, עד שנמאס לה מכל כך הרבה חברים והיא החליטה לעבור לעיר אחרת. עכשיו היא סתם איזו מישהי חסרת בית אך עם הרבה מאוד תקווה והנאה.

15/06/2015 20:21

    ידעתי שעד שאגמור לכתוב מישהו כבר יעשה את אשת הזאב!
    באסה… כל הקודם זוכה, לא?

    15/06/2015 20:23
    uta uta

    כן אבל היא לא ממש אמרה ברשמי שזו אשת הזאב, אני מניח שאולי היא הניחה אותם כסתם עוד אשת זאב, קיבלתי את שתי הדמויות ואני כבר אחשוב איזו דמות אני אקח כאשת הזאב המרכזית, למרות ששניהם ממש דמויות טובות אז אני מניח שאני אכניס את שתיהם כדמויות מרכזיות. נראה כבר.

    15/06/2015 20:30

    התכוונתי שהדמות שכתבתי היא אשת הזאב…
    אני מקווה שתיקח את שניהם למרכזיות :)

    15/06/2015 20:44

בן אלמוות,
שם: אלברט מור
גיל: 762
מראה: נראה בתווך הגילאים 27-33, למרות שגילו גדול בהרבה, גבוה רזה, עיניים חומות דבש ושיער חום רגיל. הופעתו רישמית, תמיד מחוייטת כאילו הם מדים, חזק מאוד בקטע של כובעים שהיו מכובדים לפני כמה עשורים. (הרזון גורם לו להראות צעיר יותר, והבעתו גורמת לו להראות מבוגר יותר)
אופי: שקול, אחראי, מחושב, יש לו מוסר ומצפון חזקים מאוד, נראה שהכל אצלו מסווג ברמת אנושיות. מאוד חברותי ואבהי, מה שלא מסתדר עם המראה הצעיר שלו. למעשה הוא נראה מעל 27 רק בגלל התנהגותו.
כח מיוחד: לדעת. כל מה שינסה לדעת, שקרה או קורה הוא יכול לדלות ממוחו. לא עתיד. זה פועל רק כשהוא ישן, כך שהוא חייב לישון כדי להשתמש בכח.
רקע: גדל וחי חיים רגילים. עבד כשוטר על מקרה של רוצח סדרתי, בתגובה הרוצח הזריק לו סם שינה ורצח את משפחתו. אז יכולתו התעוררה, ונתנה לו לראות את רצח משפחתו כשלא יכל לעשות דבר. כשהתעורר שימש עד ראיה ותפס את הרוצח. משפחתו כללה את אשתו סלנה, ושני ילדיו רון ונינה.
מאז הוא ניסה בכל פעם להבין יותר. בשלב כלשהו פרש מעבודתו במשטרה, וניסה ליצור את עצמו מחדש.

בהצלחה:)
*יכול להיות הבן אלמוות או לא, בחירה שלך:)*

15/06/2015 20:54

    הגיל: 62
    משומה איש לא שם לב לזה שהוא עדיין שם…

    15/06/2015 20:55

אמממ ערפדה (סתם אחת אקראית).
שם: קרלי ווילסון
גיל: 17
מראה: שיערה בלונדיני-כהה וחלק. היא צבעה בו שני פסים אדומים בוהקים, שהם סימן ההיכר המרכזי שלה, המלווה אותה כבר מספר שנים. עיניה כחולות-סגולות, עם שבבים אפורים מסביב לאישונים. בעלת רגליים ארוכות ומבנה גוף דק ואתלטי. כשהיא מחייכת היא חושפת גומת-חן בלחי השמאלית שלה, יחד עם השיניים הלבנות והישרות. עצמות לחייה קצת בולטות, אפה סולד מעט כלפי מעלה וריסיה ארוכים באופן טבעי. היא לא משתמשת באיפור כמעט כלל, למעט אירועים יוצאי דופן. ובכן, בשל היותה ערפדה היא בכ"מ לא צריכה איפור.
אופי: קרירה ומסוגרת. מחושבת וחושבת על כל מעשה פעמיים לפני שהיא עושה אותו. אסטרטגית ככה-ככה, אבל מעולה בסודוקו. לא תעזור לך גם אם תתחנן, אם אתה לא חשוב לה. דברים שקרו בעברה גרמו לה לעטות מסכה אדישה וחסרת רגשות על פניה כל הזמן, כדי להתגונן מאנשים אחרים. אבל בתוכה היא אדם (אדם… חה… ערפד) די רגיש, שלא יכול לסבול לראות אנשים סובלים.
מתי ואיך השתנתה לערפדה: זה קרה חודשיים בערך לפני יום הולדתה. היא הלכה חזרה הביתה ממסיבה שחברה שהיא לא ממש מכירה הכינה, בערך בשלוש לפנות בוקר. היא עברה באיזו סמטה, כדי לקצר את הדרך. ובכן, היא ממש רצתה לישון… אבל אז היא הרגישה חבטה בפניה. היא התרסקה על המדרכה והרגישה טעם של דם בפיה. ואז היא חשה מן כאב עוקצני וצורב שננעץ בצווארה. ואז היא התעלפה. היא התעוררה אחרי כמה זמן במיטה שלה.
רקע: לא משהו מיוחד. אימא, אבא, אח שגדול ממנה בשנתיים. לאח שלה קוראים ג'ונאס. כשהייתה צעירה חוותה טראומה ממספר ילדים שהתעללו בה וסגרו אותה, כנראה לתמיד. ג'ונאס היה זה שתמיד היה שם בשבילה. מאוחר יותר גילתה קרלי שהוא זה שנשך אותה, ושהוא אפילו לא ידע שזו היא. הוא לא סיפר לה מעולם איך או מתי זה קרה לו, והיא מעולם לא שאלה. הוא עזר לה להסתגל לכל זה.
**אני קצת חלשה לאחרונה בהכנת דמויות. אופס. מקווה שתכניס אותה (ואם תכניס, פליז תעשה שהיא תהיה יחסית חשובה *עיני חתלתול מתחנן*).

15/06/2015 21:04
    uta uta

    היא נכנסה, ונראלי שאני אכניס אותה לקבוצה של הדמויות המרכזיות.
    רק כדי שכולם יבינו, כל מי שכתב לי דמות לא מרכזית היא תשמש כרעה בפרק אחד או אפילו לכל העונה, אז לקחת בחשבון !

    15/06/2015 21:08

יש לי בן אלמוות אבל יש לי גם רעיון לכוח מיוחד אז תקחי מה שמתאים לך. וגם כתבת שכל מי שמכניסים יהיה רע אבל אפשר במקרה אולי (בבקשה) שהדמות הזאת תהיה טובה…?
שם: זירו
גיל:(בגיל שאר הדמויות אצלך)
מראה: חיוור מאוד, שער מתולתל עד האוזניים בערך, עיניים ספק ירוקות ספק כחולות, ראש מורכן בדרך כלל, כשהוא מחייך (זה לא קורה הרבה) החיוך שלו ממש ממש חמוד, עם שיניים לבנות, קצת נמשים על הלחיים והאף. אף קטן.
אופי: ביישן, פחדן אבל לא מראה את זה, סקרן, עצוב בדרך כלל, ראש מורכן ובפינה וכאלה…
כוח מיוחד: יכול לשלוט באנשים ולהרוג ולהכאיב להם בכוח המחשבה.
רקע: איבד את ההורים שלו בגיל שבע בתאונה ועבר לגור עם הדוד שלו שהיה מכה ומעליב אותו. נכנס למוסד למשוגעים כאשר הוא גרם למורה לשרוף חדר לימוד בלי לדעת שהוא עושה את זה. הוא גילה על הכוחות שלו במוסד. אף אחד שם לא טרח לקרוא לו בשם האמיתי שלו – מייק – וכולם פשוט קראו לו זירו (אפס) כי הם חשבו שהוא היה כישלון. הוא ממש חכם וזריז. אבל מעדיף להתרחק ממקומות ציבוריים.

מקווה שתכניסי (:

15/06/2015 21:56

יש לי בן אלמוות אבל יש לי גם רעיון לכוח מיוחד אז תקחי מה שמתאים לך.

וגם כתבת שכל מי שמכניסים יהיה רע אבל אפשר במקרה אולי (בבקשה) שהדמות הזאת תהיה טובה…?

הנה הדמות:

שם: זירו
גיל:(בגיל שאר הדמויות אצלך)
מראה: חיוור מאוד, שער מתולתל עד האוזניים בערך, עיניים ספק ירוקות ספק כחולות, ראש מורכן בדרך כלל, כשהוא מחייך (זה לא קורה הרבה) החיוך שלו ממש ממש חמוד, עם שיניים לבנות, קצת נמשים על הלחיים והאף. אף קטן.
אופי: ביישן, פחדן אבל לא מראה את זה, סקרן, עצוב בדרך כלל, ראש מורכן ובפינה וכאלה…
כוח מיוחד: יכול לשלוט באנשים ולהרוג ולהכאיב להם בכוח המחשבה.
רקע: איבד את ההורים שלו בגיל שבע בתאונה ועבר לגור עם הדוד שלו שהיה מכה ומעליב אותו. נכנס למוסד למשוגעים כאשר הוא גרם למורה לשרוף חדר לימוד בלי לדעת שהוא עושה את זה. הוא גילה על הכוחות שלו במוסד. אף אחד שם לא טרח לקרוא לו בשם האמיתי שלו – מייק – וכולם פשוט קראו לו זירו (אפס) כי הם חשבו שהוא היה כישלון. הוא ממש חכם וזריז. אבל מעדיף להתרחק ממקומות ציבוריים.

מקווה שתכניסי (:

15/06/2015 21:58
    uta uta

    בין אם הוא יהיה רע הוא יהיה בין הדמויות המרכזיות אולי אני אהפוך אותו לטוב. נראה.
    מיותר להגיד שהוא נכנס :)))
    ואני בן.

    15/06/2015 22:00

יוטה, אני כותב עוד דמות אחת.
אני מקווה שזה בסדר.
~
בן אלמוות
~
שם: ג'ק פירס
גיל: 82
מראה: קירח עם קצת שיער שחור בקצוות, עיין אחת בצבע ירוק ועינו השנייה כחולה. יש לו מבט מטורף בעיניים ושקיות שחורות וגדולות. ואפו גדול, ארוך ועקום.
אופי: זלזלן, ציני ויעשה הכל בשביל לא למות, הכל.
כוח מיוחד: יש לו את היכולת לשלוט במים. הוא גם נושם בתוכם.
רקע: הוא תמיד היה קשור מאוד לאחיו הגדול, אבל אחרי שהראה לו את היכולות שלו הוא התרחק ממנו וניתק איתו כל קשר. ג'ק התעצבן והשתגע בגלל האירועים האלו ונשלח לבית-משוגעים. בבית-המשוגעים הוא היה עד שהוא וכמה אנשים שהיו איתו שם החליטו לברוח. עכשיו הוא כבר לא נמצא שם והוא מחפש משהו שיחזק את כוחותיו. כרגע לא יודעים מה.

15/06/2015 22:04

לבני אלמוות יש כוח? מגניב! אני רוצה גם לכתוב אחד-
בת אלמוות -כי כבר יש כמה בנים-
שם: שורה מוביס (Shora Movis)
גיל: 244
מראה: שיער בהיר שצבעה לירוק-רעל מרתיע במיוחד כצבע עיניה. לא גבוהה במיוחד אבל גם לא נמוכה, ממוצעת כזאת. גם הבגדים איתם היא הולכת הם בצבע ירוק רעל ועוד צבעים זוהרים וצעקניים כאילו היא קוראת תיגר על כל ה'נורמלים' -כביכול- לדעתה.
אופי: במילה אחת- מטורפת.
אם לפרט קצת יותר- היא רוצחת סדרתית.
בקיצור- היא הבן אדם -אלמוות לצורך העניין- האחרון שתרצו לפגוש. היא בקושי יוצאת מביתה באור יום אלא כמעט אך ורק בלילה, כשיש מסיבות והרבה בני נוער נמצאים שיכורים ברחובות. היא תמיד נושאת על עצמה אקדח קטן ומהיר וסכין קטנה בתיק רק ליתר ביטחון. לא תצא לשום מקום בלי התיק שלה, בקושי יש בו דברים, אך אם מישהו יציץ פנימה הוא יצטער על זה. זה תיק גב, בערך בגודל של תיק בית ספר -ילקוט- ולתוכות היא מכניסה את האצבעות הכרותות של כל אחד מקורבנותיה. אם איכשהו מישהו יצליח להציץ לתוכו, לא רק שהוא יקיא את נשמתו מרוב גועל, הוא ירצח גם בו במקום. היא בקושי מחייכת וכשיוצא שהיא כן, זה תמיד יהיה חיוך זדוני ומטורף כמו של פרופסור משוגע -תאורטית-.
כוח מיוחד: לקחו לי את כל הטובים…
טוב, כל אחד שהיא רוצחת נתון לשליטתה הבלעדית. היא יכולה להחיות אותו זמנית ולהשתמש בו לרצח אנשים אחרים וישר אחר כך שוב להרוג אותו כך שלא ידעו מי עשה את זה. חוץ מזה, היא יכולה לקחת את גופם של אלה שרצחה, ככה היא עדיין לא נכנסה לכלא.
רקע: היא באה ממשפחה עשירה וקפדנית. תמיד העירו לה על דברים שעשתה לא נכון, גם הכי קטנים שיש, אפילו אם היא הייתה יורדת בבוקר לארוחה לפני שהסתרקה -סתם הדבר הראשון שעלה לי בראש- היו מענישים אותה. משפחתה הייתה מאוד מיוחסת והוריה לא רצו שהיא תהרוס את שמה. בסוף נמאס לה והיא רצחה את הוריה ואז ניסתה להרוג גם את עצמה, אך לא הצליחה, זה היה הרגע בו הבינה שהיא בת אלמוות. היא צרחה על הוריה שידברו אליה וזה באמת קרה, אז היא גם הבינה את כוחה. זה קרה מהר מדי בשבילה והיא בקושי הצליחה לקלוט את הכל. רק אחרי כמה ימים שברחה מביתה ומהעיירה בה גרה היא הבינה את חומרת מעשיה, אך במקום להסב לה רגשות אשם ודיכאון זה דווקא גרם לה אושר. מהרגע ההוא היא החליטה לנצל את כוחה עד קצה גבול היכולת והיא עדיין עושה את זה. לכוחה יש גבול, אך היא רחוקה מאוד מלהגיע אליו. בכל תקופה שעברה היא למדה את צורת ההתנהגות ואת אופן הדיבור כך שלא שמים לב שהיא אינה שייכת, חוץ מזה שחושבים אותה ל-'פריקית' בגלל מראה וסגנון הלבוש שלה.

זהו!!!
בבקשה תעשה שהיא תהייה רעה, רק בשביל זה יצרתי אותה! אם עוד יש לך מקום לדמויות כמובן…

16/06/2015 14:23

שמור לי את הערפד יוטה, אני כותבת אותו עכשיו

16/06/2015 19:36

שם: סטפאנו טאו אמורטו
גיל: 557 (24)
מראה: גבוה ושרירי, עור שחום ושזוף, עיניי ברקת זוהרות, שיער חום בהיר, שיניים צחורות ומושלמות, אף קטן ופנים מסותתות.
אופי: יצירתי, חברותי אך נקמן, נזהר במי שבוחר לחבור אליו, מהיר מחשבה ופזיז לפעמים, חכם, צימי, יודע לפתוח פה על אנשים, נצאס לו מהר מאנשים שלא מבינים משהו, מלא תשוקה לדברים שמעניינים אותו, יכול להיות מאד מרוכז וממוקד מטרה, חסר מנוח ותמיד יחפש להתעסק במשהו.
מתי השתנה ואיך: הוא השתנה בגיל 24 בשנת 1458, בזמנו עבד יחד עם דה וינצ'י וכשיצא לנסות המצאה שלהם ננשך על ידי ערפד שרצה לשתות מדמו. דה וינצ'י מצא אותו כשהערפד שתה ממנו והבריח אותו, סטפאנו ברח ממילאנו לפיזה ושם השתנה.
רקע: נולד בשנת 1458 לאם יחידה אשר מתה בלידתו, חי עם דודתו אגרט במילאנו איטליה. כבר בגיל צעיר התעניין במדע וביצירה, הוא היה כותב פואמות וסיפורים קצרים אשר היה מביא לדודתו אשר לי דה אותו לכתוב ולקרוא. כשהגיע לבגרות החל לעבוד בעבודות פיזיות בשוק אך התעניים עדיין בציור ופיסול, הוא קרא הרבה ולימד את עצמו מדעים ומתמטיקה. כששמע כי ליאונארדו דה וינצ'י התחיל לעבוד בעיר הוא מיד התחיל להתמחות אצלו, אחרי שהפך לערפד הוא ברח לפיזה וחי שם לכמה שנים. הוא החל ללמוד באוניברסיטה שם בלילות ואף התעניין במחקרים של גלילאו גליליי שלמד ועבד שם. לאחר מותו של גלילאו בפירנצה ברח סטפאנו שוב, הפעם לבריטניה. מזג האוויר הקודר והעובדה שהשמש שם לא יוצאת רוב חודשי השנה איפשרו לו ללמוד עוד ולעסוק באומנות. כדי לממן את לימודיו עבד כדייג וסבל, הוא עבר ממקום למקום הרבה פעמים ובשלב כלשהו הוא למד באחת הכיתות של סיר אייזיק ניוטון. לאחר שסיים ללמוד פיזיקה ומתמטיקה עבר לארצות הברית וחי שם במעבר מתמיד עד שמצא מקום לשכון בו באופן תמידי.
כוח על: הוא עוד לא גילה את זה עדיין אבל יש לו את היכולת לשנות את המראה שלו.
סליחה שלקח לי מליון שנה לכתוב "^-^ ואני מקווה שנכנסתי

16/06/2015 21:05

בת אלמוות
שם: ג׳יה ג׳ונסון
גיל: 257
מראה: שיער חום כהה מדורג שמגיע לה עד מעט אחרי הכתפיים, עיניים כחולות כהות ממש, קעקוע של דרקון שמסתלסל לה על רוב רגל שמאל ולא מתאפרת אף פעם (זה משהו עקרוני אצלה, היא מהפמיניסטיות הרציניות.)
אופי: עקשנית, קשוחה, פמיניסטית (והיא טורחת להראות את זה), אסטרגית, יורדת על אנשים אנשים באופן חופשי, בעלת פתיל קצר, אמיצה ולוקחת סיכונים לי לחשוב הרבה
כוח: ירייה מדוייקת (אני לא יודעת אם זה מתאים לסיפור. אם לא, פשוט תשנה.)
רקע: היא בעצמה לא ממש יודעת. היא מצאה את עצמה ברחוב יום אחד עם כאב ראש רציני ולא זכרה כלום על העבר שלה. עם הזמן חזרו אליה רק כמה זכרונות קטועים (אולי כראה שיהיו קשורים לדמויות הראשיות או למשהו חשוב שקורה בסיפור, אם בא לך.)
היא גילתה את הכישרון שלה כמה זמן אחרי זה, ומאז היא משתמשת בו רק כשצריך, לא בשביל הכיף.
אני יודעת שזה רקע קמצני, לא היו לי רעיונות טובים. (אתה מוזמן לקחת את הרקע הזה לאן שבא לך.)
קטניס אוורדין, סוף.

17/06/2015 15:07
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך