בעולם אחר: פרק 2- "איפה סקיי?"

TamarXD 25/09/2013 533 צפיות 2 תגובות

וונוס הביטה בכוכבים כבכל לילה לפני שתירדם.
היא הסתכלה על חבריה לכיתה שישנים בשקט מופתי, ריינה הספרדייה, אורנג' הג'ינג'ית, סקיי היפה, מירון הטיפש, אושן החכם, נאור היהודי ו-יילו הבלונדיני. הם היו המשפחה היחידה שלה, היחידים שמבינים אותה. בלעדיהם ובלי המורה האהובה שלה, רנה, וונוס מזמן הייתה נרצחת או נכלאת.
לאט לאט נרדמה וונוס במיטתה הקטנה.

"איפה היא יכולה להיות?" נשמעו צעקות בחדרה של וונוס, וונוס מצמצה מעט, פיהקה, וקמה ממיטתה.
היא יצאה מחדרה, וראתה את חבריה מתרוצצים במתחם הקטן שלהם.
"מה קורה פה?" שאלה בקול ישנוני ופיהקה שוב.
"סקיי נעלמה! אנחנו חוששים שהרובוטים אחראים לכך!" קרא אושן.
"מה?" הופתעה וונוס והפילה מידה את המסרק שלה.
"תלמידים אל דאגה! אנחנו נמצא אותה והכל יהיה בסדר!" הגיחה לפתע רנה. "בואו כנסו לכיתה! יש עוד יום לימודים היום!" הוסיפה.
"מה?" נשמעו קולות עצב מכל עבר.
שבעת הילדים נכנסו לכיתה והתחילו בקריאת מגילת אופל.

בינתיים, נספר על המתרחש בקהילת הרובוטים. הקהילה כולה עומדת על הרגליים, מחפשת את פאוור, אחד הרובוטים הטובים שהיו להם, הוא היה חזק, יפה, חכם וערמומי. לאחר חיפושים רבים, התחילו הרובוטים לשער שהאחראים על הפשע הנבזי הזה, הם בני האנוש המסוכנים.
כתוצאה מכך, חטפו הרובוטים את סקיי היפה בשנתה.
נראה כי מלחמה הולכת לפרוץ…


תגובות (2)

המשך!!! בצורה קריטית!!!

25/09/2013 05:52

תמשיכי במהירות מהירה!!!!

25/09/2013 07:01
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך