TamarXD
המשך יבוא....

בעולם אחר: פרק 3 "בדרך לסקיי!"

TamarXD 27/09/2013 624 צפיות 3 תגובות
המשך יבוא....

וונוס וחבריה הוסיפו לבכות על אובדן חברתם, סקיי. הם התפללו לאלילתם, אופל, שהכל יהיה בסדר.
אך הפעם, היה נדמה כי גורלה של סקיי כבר נחרץ ונחתם.
"טוב די, אנחנו הולכים להחזיר את סקיי!" קוראת לפתע וונוס המיואשת, החבורה מביטה בה וצוחקת.
"ואיך בדיוק את רוצה לעשות את זה?" שואלת אורנג' ומנגבת את דמעותיה.
"כן, אנחנו רק ילדים!" מוסיפה ריינה וצוחקת.
"אנחנו נעשה את זה! תתלבשו! יוצאים לדרך!" קוראת וונוס, החבורה מחליטה לנסות, והם קמים ומתלבשים.
וונוס חושבת כובע, נועלת מגפיים שחורות וגדולות, שמה מכנס צבאי ארוך, וגופיית סבא ישנה ודלה.
שבעת הילדים הקטנים מדלגים במהירות ובשקט מעל החלון.
"יש לכולם סכינים ובקבוקי מים?" לוחשת וונוס, החבורה מהנהנת והם יוצאים לדרכם, לאן? נראה כי אינם יודעים עדיין…
אחרי כשעה ורבע של הליכה ממושכת, החבורה עוצרת לשתות מים.
"נו וונוס, את לא חושבת שזה מיותר? אנחנו לא יודעים אפילו לאן אנחנו הולכים!" אומר מירון.
"תשתוק מירון! קלטו, הנה אייס!" אומר אושן, החבורה מתחבאת מאחורי עץ ומביטה באותו רובוט, נטען מאחורי אחד העצים.
"בואו נעקוב אחריו!" קורא יילו, ששתק עד עכשיו.
שבעת הילדים מתגנבים באיטיות מאחורי אייס,עד שהוא נכנס לבניין גדול ומפחיד, סביב הבניין התעופפו יונים יפהפיות, אך אז זרם חשמלי חזק נשמע, והרג את היונים בשניות. וונוס הביטה בכך, והתמלאה זעם.
הם נכנסו בשקט לבניין ומולם נגלה כלא גדול, ובאחד מהתאים, לא אחרת מאשר סקיי!
החבורה מתקדמת לעבר סקיי בשקט, אך אז ניצב מולם אייס:
"לא כל כך מהר חברים!" קורא אייס ושורק לחבריו הרובוטים. לאחר כמה שניות סוגרים הרובוטים על החבורה.
"תזרקו אותם לנהר!" צועק אייס, הרובוטים מרימים את השבעה שנאבקים לשווא…


תגובות (3)

המשך דחוף!!!
המשך!המשך!המשך!המשך!

27/09/2013 05:00

תמשיכי

27/09/2013 05:48

ממשיכה עכשיו D:
תודה!

27/09/2013 05:50
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך