פניקס
סיפור חדש חדש ,מקווה שתאהבו .

בתוך הסופה* ( וכן השם לקוח מהסרט ״בתוך הסופה״)

פניקס 09/01/2015 608 צפיות אין תגובות
סיפור חדש חדש ,מקווה שתאהבו .

פטריק בדיוק פנה ללכת כשנשמעו דפיקות על הדלת .
״מי זה ?״,שאל .
"לייט",אמר האיש שמעבר לדלת .
"לייט?",שאל פטריק .
"כן פטריק ,אני צריך לחזור על שמי שוב?",אמר ונימת איום בקולו.
"לא,לא ,אני כבר פותח".
פטריק מיהר לדלת ,כל אדם שפוי ידע שלא כדאי להרגיז את לייט סטורם.
כשפטריק פתח את הדלת הוא ראה את לייט סטורם עם שני הסופות שומרי הראש שלו.
כינו אותם סטורמים מפני שלייט הוא הוא זה שיצר אותם.הם מסוגלים להראות כמו אנשים רגילים אבל אם לייט מצווה עליהם הם הופכים לסופות טורנדו קטנות שמסוגלות לבלוע אדם בשלמותו ,ולחשמל אותו אם לייט מצווה עליהם ,לא מומלץ לעצבן אותו.
"תן לי את התיק פטריק "אמר לייט .
"אין לי שמץ של מושג על איזה תיק אתה מדבר לייט",אמר פטריק בשלווה מזויפת ,למעשה ,הלב שלו פעם כול כך בחוזקה עד שחשב שלייט שומע אותו.
"נו באמת פטריק ,שנינו יודעים שאתה משקר,אז בוא נגמור עם זה לפני שננקוט בצעדים קיצוניים",אמר לייט ופזל לכיון אחת הסופות הזועמות שלידו .
"אני מצטער אבל אני לא יודע על מה אתה מדבר ",אמר פטריק .
"טוב,אני קיוויתי שלא נגיע לזה,אחרי הכול ,אתה כמו אח בשבילי ",אמר וסימן לסופה מצד ימין שלו.
הסופה שמימינו התעוררה לחיים בקול של משב רוח מחריש אוזניים ,התקרבה אל פטריק ובלעה אותו .
פטריק הרגיש כאילו הכניסו אותו לקרוסלה שמסתובבת במהירות של 200 קמ"ש לשנייה .
אחרי כשתי שניות פטריק הרגיש את הקיבה שלו מתחילה לעלות למעלה והוא צעק "די!!!!".
מיד הסופה עצרה ופטריק נפל על הרצפה ואמר"דיי ,דיי אני אתן לך את התיק" .
הוא ניגש למגירה שבשולחן שלו בצליעה ,"נראה ששברתי רגל " חשב .הוא הקיש את הקוד ,והניח את את האצבע שלו על הסורק .המגירה נפתחה בקול תקתוק מכני.
הוא הוציא את התיק מהמגירה ונתן אותו ללייט .
"לא ככה קל יותר פטריק?,זה לא היה נחוץ ,כל הבלגן הזה ",אמר והחווה בידו על המשרד המבולגן .
פטריק הנהן כי לא סמך על עצמו ,שאם יפתח את פיו הוא לא יפרוץ בבכי .
הוא הרי ידע איזה שם ימצא לייט במעטפה .
"סבסטיאן פול" ,ילד מסכן.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך