Lapis lazuli
היי. רק רציתי לומר שאני ממש מאוכזבת מכם. לא קיבלתי 3 תגובות. ואתם, לא תכתיבו לי מתי. לא רוצה להיות טלויה בכם. תגיבו, שיתחשק לכם. ואני יכתוב כשמתחשק לי.

בתולת הים האחרונה- פרק 2

Lapis lazuli 16/06/2013 657 צפיות 4 תגובות
היי. רק רציתי לומר שאני ממש מאוכזבת מכם. לא קיבלתי 3 תגובות. ואתם, לא תכתיבו לי מתי. לא רוצה להיות טלויה בכם. תגיבו, שיתחשק לכם. ואני יכתוב כשמתחשק לי.

אפשרתי לאריאל להצטרף אליי לא כי חשבתי שהוא יוכל להואיל לי. אלא מתוך רחמים, דולפין צעיר לא ישרוד ללא אימו ולהקתו. השעה היא 23:00 ועליתי לפני המים לראות את הירח. וראיתי ספינה, עמוסה בבני אנוש. כולם מאופרים ולבושים. אבל את עייני משך נער אחד. הוא היה חבוש כובע רופס, וחולצה מלוכלכת עם משבצות. עינייו היו כחולות, כמו שלי. ושערו שחור ופרוע. אריאל, שהתחיל לדאוג לי עלה לפני המים. הוא דאג מאד ושאל: "מה קרה?" שאל בעיניים גדולות. "לא קרה דבר." השבתי לו. אריאל נרגע ושב למצולות. מכיבן שהספינה בלבכי בדרכי, החלטתי לעקוב אחריה. שמה של הספינה היה " קולומבוס S.S" והוא נותר חרוט בזכרוני. אריאל חיכה לי וישנתי על גבו. בבוקר גיליתי שה"קולומבוס S.S" לא ממש התרחקה. כך שלא היתי צריכה למהר להשיג אותה. שחיתי לי וחקרתי את הסביבה. ראיתי את שוניות האלמוגים. חלקן שלמות וחלקן הרוסות. לא האמנתי שכאן, פעם חיו מאות מבנות מיני. יושבות, שוחות ומשחקות בין הסלעים. אבל היום, לא נותר מהם דבר. ונזכרתי, שהבית שלי כל ךכ רחוק, ריק, ושומם.


תגובות (4)

זה ממש מהמם!!! בבקשה תמשיכי, גם בלי תגובות… תפרסמי עוד פרק אחד כדי שזה יהיה באחרונים, כי אולי לא ראו את הפרק הזה…. אבל באמת, תמשיכי כש יתחשק לך. אבל שתדעי שאני קוראת את הסיפור שלך, ואני במתח ^_^
אהה, שכחתי- זה ממש מממש מממש ממש ממש ממש יפה!!!!!!

22/06/2013 12:31

תודה רבה. מתי את ממשיכה את "הסירנא"?

22/06/2013 22:07

אני לא יכולה לחשוב על המשך… אבל כנראה אני אמשיך מחרתיים, כי היום ומחר אני עסוקה. סורי :P
אהה, והזכרתי שהסיפור שלך מממש יפה?

23/06/2013 00:31

כן. חי חי, אני מחכה להמשך !

23/06/2013 06:10
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך