יום עצמאות שמח לכולם!

בת הארי פרק 3

16/04/2013 654 צפיות 3 תגובות
יום עצמאות שמח לכולם!

תמיד אמא שלי אמרה לי שהיא קראה לי אוריה בגלל שזה דומה לאריה. אני אוהבת את השם שלי מאוד… משהו התחיל לכאוב לי ביד. הצלקת זהרה באור כחול בוהק מאוד, למרות שהייתה אדומה. הרגשתי מחנק, התקשתי לנשום, ואז התעלפתי. כשהתעוררתי הייתי מוחזקת ביד חסונה של אדם כלשהו. על חולצתו היה רשום שהוא משירותיי הרווחה. לא רק לא זה ! חשבתי. הוא בחן את הצלקת שעדיין זהרה. "זו היא!" צרח בהתלהבות. ' זו היא' בזמן האחרון אני לא מפסיקה לשמוע את המשפט הזה. זה מתחיל להיות מעצבן. הוא שם לי פתק כחול בכיס ואמר לי באוזן : " תצאי למסע, תצילי אותנו" ופתח עבורי את הדלת כדי שאצא. "איזה מסע?" שאלתי אותו. "את עוד תדעי…" הוא אמר לי.
וסגר אחרי את הדלת. ראיתי על הדלת שלט שעליו כתוב:

אם מצאתם ילד\ילדה עם צלקת אדומה בצורה שדומה לספינקס על הזרוע, אנא הביאו אותו לכאן.

הסתכלתי על הצלקת שלי. היא אכן נראתה כמו ספינקס. זו הצורה שאוליביה דיברה עליה. פתאום הרגשתי נחושה לצאת למסע הזה שהאיש דיבר עליו. פתחתי את הפתק שהוא הטמין בכיסי ועליו היה רשום:

בת הארי שלום רב. את הנבחרת. במידה שאת אינך יודעת מה זה בת הארי, הינה לך הסבר: אביך הוא רוח של אריה שהוטמנה בתוך אדם. האדם הוא אביך הביולוגי. לכן הצלקת שלך היא בצורה של ספינקס. אדם אריה. ברגע שאביך מת, רוח האריה כבר התחילה לעקוב אחרייך. היא דאגה שכלום לא יקרה לך, אבל שכן יהיו לך מכשולים, כי היא רצתה לבחון את כישורייך. את היית למופת עבורה, והיא בחרה בך. את צריכה לצאת למסע.

הרמז הראשון הוא: תמצאי את אביך, במקום בו הוא מת.


תגובות (3)

וואי איזה מתח אני דורשת המשךךךך

16/04/2013 03:29

תודה. ולא אמרת לי אם הכוונה היא להצטרף כדמות או להצטרף ככותבת…

16/04/2013 03:34

יום עצמאות שמח גם לך… ^^
והיומניסטית התכוונה בתור דמות לסיפור (כאילו, היא נותנת לך פרטים ואת מוסיפה אותה (אבל אני חושבת שזה בגלל שהיא חשבה בהתחלה שזה סיפור על 1D) )
ותמשיכי (=
(נ.ב- אמרת שאת מכירה מישהו/מישהי מהאתר, אפשר לדעת את מי? (כאילו, כדי לדעת אם קראתי את הסיפורים שלו/ה .. סתם סקרנות..)

16/04/2013 06:28
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך