גבר אחר שרוצה להיות המאהב שלה

19/04/2022 233 צפיות אין תגובות

גבר אחר מעוניין בבחורה שהיית ביחד איתה במשך חמישה חודשים למרות שגם לו אין סיכוי להיות ביחד איתה במציאות.
הוא טס עד לבית שלה ברחובות כי הוא עדיין מאוד אוהב אותה ורוצה להתחיל ביחד איתה חיים חדשים,הוא הגיע לביתה ב8:00,שניכם כבר לא ישנתם,המשכתם לשכב במיטה,הוא ממשיך לדפוק בדלת ביתה,הוא רואה שהיא לא עונה לו,הוא ניגש לחלון שבביתה וראה ששניכם עושים אהבה אחד עם השני,הכאב שבתוכו הציף כל חלק בגופו,הוא רצה לפרוץ לבית שלה עם כאב,כעס וזעם כדי להכות אותך על כך שאתה שוכב איתה,הוא ברח עם הרגשה שהוא איבד אותה לנצח,נכנס לאוטו שלו והתחיל לבכות למענה.
הוא חזר לחברים שלו ואמר להם:"אני עדיין מאוהב בבחורה שאין סיכוי שאהיה ביחד איתה במציאות,הלב שלי פועם מכאב וזעם כי ראיתי אותה עושה אהבה עם גבר אחר".
הוא עלה לחדרו ב10:30 וביקש מחבריו שלא יעלו לחדר כי הוא צריך לעכל את מה שהוא ראה במו עיניו.
הוא שכב במיטתו ונזכר בדרך שהם התנשקו והתחבקו עם תשוקה,אהבה ותאווה בזמן שדמעות זולגות על פניו,חברים של המאהב שביחד איתה הגיעו לבקר אותו וביקשו ממנו שהוא יספר להם הכל,הוא התוודה בפני חבריו שהחבר שלהם ממשיך להיפגש ביחד איתה ושהוא חזר לבגוד באישתו,הם אמרו לו שהייתה להם הרגשה שהיא תנקום בהם על כך,הם רצו לנסוע עד לביתה אך חברים של הגבר האחר שאוהב אותה אמר להם שעדיף שהוא ירדוף אחריהם ושהם לא ירדפו אחריו בפעם הנוספת.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך