ג'יימס פלטיס פרק שלישי: המחליף!

05/12/2013 666 צפיות 2 תגובות

7:42 בבוקר ה-28.4
רצתי בדרכי לבית-הספר, שהיה ממוקם 5 רחובות מהבית שלי, באמת תודה, בדרכי לא ראיתי אף אחד מבית-הספר, כמובן כולם בטח כבר שם, והיום השיעור הראשון הוא אנגלית, הגעתי לבית הספר, כולי מתנשף, עברתי במהירות על פני הכניסה נכנסתי לבית הספר ורצתי לעבר הכיתה שלמזלי הרב (בסרקזם) הייתה בקצה השני של בית-הספר,לבסוף ולמזלי הרב (לא בסרקזם) הגעתי ליפני מר ארונייט.
התיישבתי בכיסה שלי לצד שותפי וחברי הטוב ביל, "הההח הגעתה ג'יימס, לא יכולתה לאחר בעוד איזו דקה?" הוא אתלונן ונתן כמה מטבעות לאריק מהשולחן השכן, "הההח התה פא ביל, לא יכולתה לא להמר עוד איזו דקה?" שאלתי אותו בטון דומה, השאלה גררה גלי צחוק בכל הכיתה.
לפתה הדלת נפתחה, ומר ארונייט נכנס, מאסה את רקותיו, ופנה לעבר חלק הלוח שמעבר לשולחנו, כשידו מלטפת את הלוח בדרכו, כשהיגיעה ליעדו פנה לעבר הלוח, כשיערו השחור הארוך מכסה את ראשו.
משהו לא ניראה בסדר!, "מר ארונייט" שאלתי אותו "הכול בסדר, "הו, זה שם שלא שמתי זמן רב" הוא אמר לעצמו בקול צרוד, זה כבר היה ממש לא בסדר, לא רק שמר ארונייט רגיל שאנחנו קוראים לו ככה, הוא זה שמתעקש שניקרה לו ככה.
"טוב, אז שלום כיתה שמי הוא רוג'ר, ואני אהיה האדון שלכם!" הוא אמר, "מר ארונייט?" שאלתי אותו, "לא בדיוק נערי!" הוא אמר והסתובב, כל הכיתה השתנקה בבהלה: זה לא היה מר ארונייט!


תגובות (2)

כל
כך
הרבה
שגיאות!!!
ולא כדי לך לכתוב (בסרקזם) אלא פשוט לעשות את זה בצורה ברורה.

05/12/2013 19:29

אוי תשתקי

06/12/2013 00:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך